Moi! Oisko ihanaa isoa ja rehevää naista 015 017 alueella.
Vakiseuraksi puheliaalle ihan symppis miehelle. 55v.
Kiva jos oisit minun ikäinen 50-60v.
Isot tytöt ihania!
17
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida kukaan uskaltaa!
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Siistiä ihania naisia ollu.
- Anonyymi
Paraskin puhuja äijä ryhävalaan ja virtahevon risteytymä.Revi siitä urpo.Muista ottaa lääkkeesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin puhuja äijä ryhävalaan ja virtahevon risteytymä.Revi siitä urpo.Muista ottaa lääkkeesi.
Taitaa sulla olla lääkkeet ottamatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sulla olla lääkkeet ottamatta!
Äijä siellä kirjottelee viinapullo kädessä yrittää kurkotella munaansa mut ei veltosta otetta saa.Olet kyllä tavallistakin veltompi urpo.Älä kuse alles.Tai onko sillä välii sulla on jo paskathousussaVirtahevon perseen sulla vois kyllä pyyhkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijä siellä kirjottelee viinapullo kädessä yrittää kurkotella munaansa mut ei veltosta otetta saa.Olet kyllä tavallistakin veltompi urpo.Älä kuse alles.Tai onko sillä välii sulla on jo paskathousussaVirtahevon perseen sulla vois kyllä pyyhkii.
Aika tyhmiä kommenteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tyhmiä kommenteja.
Tuo sama äijä kommentoi jokaista asiallistakin ilmoitusta.Oikeesti pitäis turpansa kiinni.Tarkoitan ekan kommentin kirjoittajaa.
- Anonyymi
itse olen 51v mies ja tykkään yli kaiken rehevistä/ lihavista naisista, ois kiva löytää seuraa
- Anonyymi
Samoin. Alku minun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Alku minun.
Meinaan ihan aloitusviesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan ihan aloitusviesti.
Paljon ihania naisia mutta ei uskalla tavata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon ihania naisia mutta ei uskalla tavata!
Kyllä etovaa katsoa kun sellanen reilusti ylipainoinen puuskuttaa ja lyllertää menemään..
Ja se hien ja kusen hajun sekoitus on hirvee varsinkin kesällä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä etovaa katsoa kun sellanen reilusti ylipainoinen puuskuttaa ja lyllertää menemään..
Ja se hien ja kusen hajun sekoitus on hirvee varsinkin kesällä..Kyllä se on omasta hygieniasta kiinni ei koosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se hien ja kusen hajun sekoitus on hirvee varsinkin kesällä..Sontaläjä on ehtinyt tännekkin jo kommenttinsa laitttaa.Itse on kuin virtahepo sotkee itsensä paskaan,
- Anonyymi
Täällä yksin asusteleva 56v yli painoinen nainen, olen siisti ja terve. Seksuaallisesti olen aktiivinen, tykkään tyydyttää miehen hyvin.
- Anonyymi
Kiva. Sinut haluasin tavata. 046 5795882
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854