Jos ryhtyy käyttämään kissankarkotetta sitä joutunee ripottelemaan pihaan jatkuvasti.
Voiko kenties moisesta aineesta tulla oireita enemmän itselle kuin kissalle?
Onko kissankarkote kuinka tehokasta ylipäätään?
Onko kokemuksia jostain tietystä merkistä?
Kissankarkotteen oireet
3
218
Vastaukset
- kissanomistaja
Ostin karkoitetta omien kissojen "kouluttamiseen". Eipä ollut mitään tehoa. Yksi tuttu sanoi että valkosipuli on hyvä keino. Minun kissani taas käyttivät valkosipulia leikkikalunaan. Kissat näyttävät olevan yksilöllisiä, mitään yleisainetta ei taida olla.
- K-raudasta
Käy kuulemma ulkokäyttöön ja pakkasella yhtälailla. On kuulemma tepsinyt, jos laittaa
portaille tms.
Vaan tuo oli myyjän kommentti.
Onko käyttäjäkokemuksia Emedosta? - kolli
Jos ei Charcoal Finland Oy:n kissankarkote tehoa teidän nurkissa, niin silloin kuseksija ei ole eläin. Pari-kolme kertaa viikon välein tuhutellaan, niin pysyy kissat kaukana. Ei vaikuta ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092314- 641538
- 571289
- 2611167
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1371140Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101026Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33838Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39800