Femakot yhteiskunnan hörhöjä.

Anonyymi

Nobeleita taas jaettu..... Montakohan nobelia naiset on vuosien saatossa voittanut????? Nekin mitkä on naisille tulleet on yleensä roska romaanien kyhäilijäitä, joilla ei mitään arvoaa ihmiskunnan kehitykselle.

15

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ironiavaroitus.

      Älä nyt! Seuraava "rauhanpalkinto" on menossa ruotsalaiselle skitsotytölle...

      • Nobel menetti merkityksensä kun Amerikan presidentti sen sai.

        Nyt rima on vielä alempana.
        Kohta kettutyttö saa Nobelin.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Nobel menetti merkityksensä kun Amerikan presidentti sen sai.

        Nyt rima on vielä alempana.
        Kohta kettutyttö saa Nobelin.

        Ahtisaari haki rauhannobelia vuosikausia. Sitten Mara rupesi pakkoruotsitus-kampanjan keulakuvaksi. Ja kappas! Nobelpalkinto myönnettiin heti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahtisaari haki rauhannobelia vuosikausia. Sitten Mara rupesi pakkoruotsitus-kampanjan keulakuvaksi. Ja kappas! Nobelpalkinto myönnettiin heti...

        Näin se menee arvoliberaalissa yhteiskunnassa.
        Toiset arvot ovat parempia kuin toiset.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Näin se menee arvoliberaalissa yhteiskunnassa.
        Toiset arvot ovat parempia kuin toiset.

        Tarkoitit kait, että toiset ovat BÄTTRE kuin toiset? ;-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit kait, että toiset ovat BÄTTRE kuin toiset? ;-)

        Ruotsinsuomalaiset ovat luultavasti tasa-arvoisimpia ihmisiä maailmassa.


      • Femen kirjoitti:

        Ruotsinsuomalaiset ovat luultavasti tasa-arvoisimpia ihmisiä maailmassa.

        tokikin suomenruotsalaiset.


    • Anonyymi

      No, jos Nobelien määrä on suorassa yhteydessä älykkyyteen mielestäsi, niin suomalaiset eivät ole sitten kovin älykkäitä, koska eivät ole saaneet yhtään fysiikan nobelia :)

      Myöskään tämän Nobelin myöntäminen ei edistä näkemystä, että voisit vetää suoria johtopäätöksiä asiasta:
      "Ensimmäisen lobotomian suoritti portugalilainen neurologi António Egas Moniz vuonna 1936. Hän sai saavutuksestaan lääketieteen Nobel-palkinnon."

      Siis lobotomiasta! :D Että silleen.
      Ja vastauksena aloitukseesi:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Nobel-palkinnon_saaneista_naisista

      • Kieltämättä kovin moni N on mennyt kirjallisuuteen, rauhaan tai lääketieteeseen liittyvien tutkijanaisten laariin.

        Ei sillä fyysikoita, kemistejä yms "kovien" tieteiden taitajia tainnut olla montaakaan.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Kieltämättä kovin moni N on mennyt kirjallisuuteen, rauhaan tai lääketieteeseen liittyvien tutkijanaisten laariin.

        Ei sillä fyysikoita, kemistejä yms "kovien" tieteiden taitajia tainnut olla montaakaan.

        Eikö lääketiede mieletäsi ole "kovaa" tiedettä?

        Vähäisyys johtuu myös osaltaan siitä, että naisilla ei ole ollut mahdollisuutta menneisyydessä tehdä tiedettä. Naisia koulittiin vain kotia ja perhettä varten. Eli menetettiin paljon potentiaalia. Lisäksi päättäjillä (miehillä) on aina etusijalla miehet, koska naisia aliarvostetaan maailmanlaajuisesti. Tähän patriarkaaliseen kulttuuriin on tullut muutosta vasta viimeisen sadan vuoden aikana, suurimmaksi osaksi haukutuiden "femakkojen" toimesta. Se on lyhyt aika tehdä tiedettä.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Kieltämättä kovin moni N on mennyt kirjallisuuteen, rauhaan tai lääketieteeseen liittyvien tutkijanaisten laariin.

        Ei sillä fyysikoita, kemistejä yms "kovien" tieteiden taitajia tainnut olla montaakaan.

        Pikaisella laskulla naiset ovat saaneet fysiikasta, kemiasta ja lääketieteestä 22 palkintoa ja kirjallisuudesta ja rauhantyöstä 32 (yht. siis 54 kpl) eli suhdeluku 41 %. Minusta se on ihan hyvä suhdeluku. Sinä voit laskea miesten suhdeluvun, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikaisella laskulla naiset ovat saaneet fysiikasta, kemiasta ja lääketieteestä 22 palkintoa ja kirjallisuudesta ja rauhantyöstä 32 (yht. siis 54 kpl) eli suhdeluku 41 %. Minusta se on ihan hyvä suhdeluku. Sinä voit laskea miesten suhdeluvun, jos kiinnostaa.

        en laske lääketiedettä ns kovaksi tieteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lääketiede mieletäsi ole "kovaa" tiedettä?

        Vähäisyys johtuu myös osaltaan siitä, että naisilla ei ole ollut mahdollisuutta menneisyydessä tehdä tiedettä. Naisia koulittiin vain kotia ja perhettä varten. Eli menetettiin paljon potentiaalia. Lisäksi päättäjillä (miehillä) on aina etusijalla miehet, koska naisia aliarvostetaan maailmanlaajuisesti. Tähän patriarkaaliseen kulttuuriin on tullut muutosta vasta viimeisen sadan vuoden aikana, suurimmaksi osaksi haukutuiden "femakkojen" toimesta. Se on lyhyt aika tehdä tiedettä.

        "Eikö lääketiede mieletäsi ole "kovaa" tiedettä?"

        Ei.
        Se on vähän kuin insinööritieteet.
        Siinä hankitaan esimerkiksi tietoa ihmisen toiminnasta, mutta konetta käyttämällä.

        Fysiikka ja kemiakin ovat oikeita ns. kovia tieteitä.
        Perustutkimus fysiikassa ei ole korvattavissa millään.
        Kemiakin on osin fysiikan yksinkertaistus, joten senkin voi tiukkempi jaottelija laske pois.

        Mutta lääketiede ei missään tapauksessa ole kovaa tiedettä.
        Se on kovien tieteiden, eli luonnntieteelisen perustutkimuksen kautta syntyneiden innovaatioiden varassa olevaa soveltavaa tiedettä, tms.


        " Tähän patriarkaaliseen kulttuuriin on tullut muutosta vasta viimeisen sadan vuoden aikana, suurimmaksi osaksi haukutuiden "femakkojen" toimesta. Se on lyhyt aika tehdä tiedettä."

        En oikein usko että nämä ns femakot ovat tuottaneet montaakaan tiedenobelia.
        Kirjallisuutta ja kulttuuria varmasti enemmän.


    • Anonyymi

      Ja sulla on selkeästi paha olla.

      • Anonyymi

        Toivon sun elämään hyvinvointia ja ilahduttavia tapahtumia. Toivon, että saat kokea läheisiä ihmissuhteita ja löydät hyvää oloa tuottavia asioita. Toivon, että saat toteuttaa elämässäsi niitä puolia, joissa olet paras ja joiden tekemisestä sulla tulee olo, että loistat. Toivon, että saat kokea, että loistat. Toivon sulle kaikkea hyvää, voi hyvin arvokas ihmisolento.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe