Olen useamman lapsen äiti ja raskaana tällä hetkellä. Haluaisin salaista seksiseuraa, mutta mistä sitä voisi ettiä?
Mistä raskaana oleva voi löytää seksiseuraa?
19
366
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä. Oletko kuinka pitkällä?
- Anonyymi
Aika alussa, 12 viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Tääl kiinnostunut vapaa lännessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Tääl kiinnostunut vapaa lännessä.Etelä-pohjanmaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-pohjanmaalta.
Et sit kaukana, miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sit kaukana, miten sinuun saa yhteyden?
Minkä ikäinen olet? Mä olen 36 ja järviseudulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Mä olen 36 ja järviseudulta.
58 olen jo ... Vapaana pääsen liikkumaan.
- Anonyymi
Ei toki, hyvin toimii ja on kestävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vatsa alkaa näkyä, kiihottavaa... mielelläni panisin kanssasi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Etelä-Pohjanmaalta ja ihailen raskaina olevia naisia ne ovat tosi seksikkäitä ja jos tykkäät nuolemisesta niin ota yhteyttä haluan että saat nauttia
- Anonyymi
Vaikka täältä! Olen varattu 46v asiallinen ja siisti mies.
- Anonyymi
Mistä päin olet? Mä asun etelä-pohjanmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet? Mä asun etelä-pohjanmaalla.
Ota yhteyttä Kik kova06
Minun kanssa voisit salaista saada
Täältä sitä saapi.
- Anonyymi
Pohjois-Pohjanmaalta olisi yksi halukas 45-mies tapaamaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702