Suvakit luo suomeen Uusproletaristisen Beta rodun

Anonyymi

Suvakkien tavoite on luoda suomeen uusproletaristinen Beta luokka joka toimii uutena alaluokkana jopa heidänkin alapuoluelle. Suvakit ovat itseasiassa piilorasisteja ja ainoa syy miksi he haluavat mamjuja on että he eivät itse enää olisi yhteiskunnan alinta kastia. He haluavat uusproletariaatin pönkittämään heidän itsetuntoa.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai että ihna mamjuja?

Suomea häpäisee vain Persut. Nettisukupolven tyhmistämät ihmiset, jotka eivät enää lue kirjoja. Ottavat todesta sen mitä netistä lukevat!

Kun kansa tyhmistyy, lopputulos on tämä, eivätkä he itse sitä tajua.

Ei ole olemassa mitään "suvakkeja", höpönpöpön lörpöttelyä. Meillä on uusavuton kansa, jonka tähtenä on kyvytön mies. Ei lisäänny, ei kykene naista tyydyttämään, siis edes tunnetasolla. Menee karkuun kun näkee ulkomaalaisen miehen. Itsetunto heikko ja ryhti huono.

Tässä koko Suomen pahin ongelma. Maahanmuutto on vain pelastus koska mies on kadonnut Suomesta. Katsokaa vanhoja elokuvia ja oppikaa!!

• Anonyymi

Miten häpäisee? Suvaikeilta puuttuu eurooppalainen sivistys täysin. He ovat vieraantuneet omasta kulttuuristaan täysin ja kannattavat avoimesti kaikenlaista moraaittomuutta ja pervoilua. Ootko vähä tyhmä?

• Anonyymi

Ansa Ikosessakin on enemmän miestä kuin Halla-ahossa.

ps. Että minä nautin, kun persut kärsii omasta tyhmyydestään. Olen ilkeä ihminen. Sanokaa vaikka suvakiksi, ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps. Että minä nautin, kun persut kärsii omasta tyhmyydestään. Olen ilkeä ihminen. Sanokaa vaikka suvakiksi, ihan sama.

Ikosesta en niin tiedä muuta kuin ettei kai se vuoteenkastelija ainakaan ollut?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten häpäisee? Suvaikeilta puuttuu eurooppalainen sivistys täysin. He ovat vieraantuneet omasta kulttuuristaan täysin ja kannattavat avoimesti kaikenlaista moraaittomuutta ja pervoilua. Ootko vähä tyhmä?

Päinvastoin. Tosin en enää tiedä, mitä "suvakeilla" tarkoitetaan? Äly on tärkein työkalu ja sellainen väestö Suomessa lisääntyy. Jos tarkoitat "suvaitsevaisuutta", se on kaiken inhimillisen perusta. Historia todistaa, miten änkyrämiehet tuhoaa maailmaa. Persut ovat vanhaa kauraa, häpäisevät kaiken sivistyksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitän sanoistasi. Olet toivo tässä viestiketjussa. Älyn himmeneminen on hirveää katsottavaa. Miten Suomi, niin sivistynyt maa voi näin lyhyessä ajassa kadottaa kaiken?

Persut ovat häpeä koko Suomen historialle!

On hirveää katsoa tätä alemmuuden tuskaa. Ennen me sentään olimme ihmisiä, nyt jotain ala-arvoista hirviökansaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Ikosesta en niin tiedä muuta kuin ettei kai se vuoteenkastelija ainakaan ollut?

Kuitenkin enemmän kuin hetken kestävä hajusi tässä ilmakehässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku komerossa kasvatettu impivaaralainen?

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

Päinvastoin. Tosin en enää tiedä, mitä "suvakeilla" tarkoitetaan? Äly on tärkein työkalu ja sellainen väestö Suomessa lisääntyy. Jos tarkoitat "suvaitsevaisuutta", se on kaiken inhimillisen perusta. Historia todistaa, miten änkyrämiehet tuhoaa maailmaa. Persut ovat vanhaa kauraa, häpäisevät kaiken sivistyksen.

Äly ei kyllä ole se kalu jolla lisäännytään. Sinä et tiedä mistään mitään. Mies voi olla tohtori ja Mensan jäsen, mutta ei silti saa naista. Naisten lisääntymisviettiä ohjaa primitiivinen hormoonitoiminta ja he hakeutuvat primitiivisten miesten läheisyyteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Äly ei kyllä ole se kalu jolla lisäännytään. Sinä et tiedä mistään mitään. Mies voi olla tohtori ja Mensan jäsen, mutta ei silti saa naista. Naisten lisääntymisviettiä ohjaa primitiivinen hormoonitoiminta ja he hakeutuvat primitiivisten miesten läheisyyteen.

Sitä juuri kirjoitin edellisessä. Persut ovat junntteja ja naiset eivät ole heistä kiinnostuneita. Jokainen ulkomaalainen mies on uhka. Se on hävettävää. Miksi pitää olla pikkusieluinen ja itseinhoinen, että pelkää ja vapisee heti vieraan miehen varjossa?

En ymmärrä. Jos haisee paahalle, jos ei jaksa suihkuun, jos ei jaksa nousta vuoteesta, pitää ymmärtää, että muualta tullut mies on kansan parasta!

Hah, naura suomalaiselle miehelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku komerossa kasvatettu impivaaralainen?

En vaan mä olen oikeistopopulisti. Mä en ymmärrä miks vassarit käyttyäytyy muka niin "fiksusti" niinku ne ois jotain kuninkaallisia. Täysin naurettavaa touhua.

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

Sitä juuri kirjoitin edellisessä. Persut ovat junntteja ja naiset eivät ole heistä kiinnostuneita. Jokainen ulkomaalainen mies on uhka. Se on hävettävää. Miksi pitää olla pikkusieluinen ja itseinhoinen, että pelkää ja vapisee heti vieraan miehen varjossa?

En ymmärrä. Jos haisee paahalle, jos ei jaksa suihkuun, jos ei jaksa nousta vuoteesta, pitää ymmärtää, että muualta tullut mies on kansan parasta!

Hah, naura suomalaiselle miehelle!

Niin. Eikö se ole hyvä asia? Miksi sä ilmaiset sen niinku se olisi joku huono asia? Ootko joku 10 vee kersa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan mä olen oikeistopopulisti. Mä en ymmärrä miks vassarit käyttyäytyy muka niin "fiksusti" niinku ne ois jotain kuninkaallisia. Täysin naurettavaa touhua.

Ei sinua ole näemmä luotu ajattelemaan. Leikit täällä oikeistopopulistia ja persut haluaisivat sinut pois täältä rienaamasta palstaa. Vielä naurettavampaa touhua sinulta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä se tyhmyys on ?
        sekö kun on huolissaan maan tulevaisuudesta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikäli hakeutuvat.......................näyttää siltä ettei nykynaisille enää kelpaa mikään

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Eikö se ole hyvä asia? Miksi sä ilmaiset sen niinku se olisi joku huono asia? Ootko joku 10 vee kersa?

Kai nyt 10v kakarakin tajuaa kun miehet alkaa vapista ja pelätä?

• Anonyymi kirjoitti:

Olematta vassari tai kassari, ajattelen, että suomalainen voisi alkaa käyttäytyä kuin muutkin maailman ihmiset. Pystypäin ja pelkäämättä muita. Tämä ulkomaalaisviha on pelkuruutta ja itseinhoa täynnä.

• Anonyymi kirjoitti:

Älykkyyttä on muutakin lajia, se voi olla rockstara tai urheilija. Kun katsoo tätä kansaa rehellisesti, alkaa jo näkyä se ero, miksi naiset tykästyy muualta tulleisiin. Junttius on kummallista, se näkyy!

• Anonyymi kirjoitti:

mikä se tyhmyys on ?
        sekö kun on huolissaan maan tulevaisuudesta ?

Jos ei osaa erottaa asioita, jotka vaikuttavat maan tulevaisuuteen. Jos antaa jollekin asialle liian suuren painoarvon ja unohtaa ne tärkeimmät, jotka vaikuttavat maan tulevaisuuteen. Jos pumppaa koko ajan vain yhden asian kautta kaikki merkitykset, vaikka asialla ei ole merkitystä.

Kun saksassa natsit antoivat juutalaisille suuren merkityksen, se tehtiin vain siksi, koska tajuttiin, että kansalla ei ole ymmärrystä juutalaisten merkityksestä maan tulevaisuudelle. Pyrkimys oli vain valtaan ja keino oli löydetty miten huijataan äänestäjiä.

Maahanmuutto Suomeen ei pääse edes 100:n listalle kun ollaan oikeasti huolissaan maan tulevaisuudesta.

Sitä kutsun siis sumputukseksi, sumutukseksi, huijaukseksi tai tyhmyydeksi.

• Anonyymi
        rommi kirjoitti:

Olematta vassari tai kassari, ajattelen, että suomalainen voisi alkaa käyttäytyä kuin muutkin maailman ihmiset. Pystypäin ja pelkäämättä muita. Tämä ulkomaalaisviha on pelkuruutta ja itseinhoa täynnä.

Just. Eli mihin maahan viittaat nyt sitten? Taidat olla vähän pihalla lännen asioista. 17 miljoonaa Brittiä äänesti Brexittiä sen takia koska ovat rasiteja ja heille on luvattu laittaa rajat kiinni. Samoin jenkeissä rakennettiin iso muuri Mexikon rajalle. Ranskassa on keltaliivimielenosoitukset mamujen takia. Italiassa äärioikestohallitus.

• Anonyymi kirjoitti:

Just. Eli mihin maahan viittaat nyt sitten? Taidat olla vähän pihalla lännen asioista. 17 miljoonaa Brittiä äänesti Brexittiä sen takia koska ovat rasiteja ja heille on luvattu laittaa rajat kiinni. Samoin jenkeissä rakennettiin iso muuri Mexikon rajalle. Ranskassa on keltaliivimielenosoitukset mamujen takia. Italiassa äärioikestohallitus.

Näin on. Netti tyhmistää ihmistä. Sosiologit ympäri maailmaa ovat havainneet, että netin käyttö tekee ihmisistä tyhmenpiä. Nykyihminen (ei kaikki) poimii nippelitietoa, siirtyy sivuilta toisille, mutta ei osaa yhdistää asioita kokonaisuuksiin.

Tämä näkyy nyt eri maiden itseen vetäytymisenä. Kun pitäisi yrittää yhdistyä ja päästä tilanteeseen, jossa koko maapallosta voidaan päättää yhteisesti, mennään toiseen suuntaan. Nyt kaikki maat sulkeutuvat itseensä. Tämä aiheuttaa lisääntyvää rstiriitaa maiden välille. Jarruna toimii vain EU:n tapaiset liitoumat, joiden purkaminen on onneksi hidasta.

Suomen Persut, Ruotsin SD tomivat kehityksen jarruna. Suunta on tuttu historiasta. Se on aina aikaansaanut sotia.

Brittejä huijattiin äänestämään mm. Terveydenhuollon paranemisella. Nyt on ymmärretty, että käykin toisin. Ihmisiä on nettikulttuurissa helppo viilata linssiin. On täysin selvää, että Britannialle käy huonosti Eu erossa. Entinen siirtomaavalta supistuu pineeksi vaikuttajaksi Euroopan reinalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen perussuomalaiset ovat "ihmisvihapuolue".

Ennen Persuja politiikkaa oli koko Suomen kansaan kohdistuvaa. Puhuttiin "talous"politiikkaa, "perhe"politiikkaa", "vero"politiikkaa, "yritys"politiikkaa, tai "työvoima"politiikkaa. Kaikki päätökset pyrkivät parantamaan (tai huonontamaan) koko kansan asiaa, erottelematta onko ihminen, "suvakki", "vihervasuri", "suomenruotsalainen", "mamu" tai vaikka "homo/lesbo sateenkaarilainen".

Perussuomalaisten puhe ja teot kohdistuvat aina jononkin ihmisryhmään. Persut hajoittavat ihmiset. Suomessa ei ole enää yhteishenkeä, joka ajattelisi koko Suomen parasta.

Persut ovat tappaneet yhteishengen. Nyt suomalaiset riitelevät kaikesta. Yhteishengen puute näkyy jo kentällä. Se näkyy urheilussa, näkyy taiteessa.

Koska "homoja ja lesboja" on aina ollut, aina Antiikista alkaen,on kummallista keksiä pyörä uudelleen ja ryhtyä nyt (kun ihmisiä pitäisi vapauttaa) heidän kimppuunsa. Näissä ryhmissä on erityisen paljon taiteidenalan edustajia. Taide nosti Suomea itsenäisyyden aikana. Meille syntyi paljon kuuluisuuksia. Urheilu nosti Suomea ja kansan yhteishenkeä.

Ja eikös Persujen suuresti kunnioittama Mannerheim ollutkin homoseksuaali?

Persujen tulon myöstä suomalaiset eivät enää tunne yhteenkuuluvuutta. Viha on tullut tilalle eri ryhmien välille.

Persujen manipuloima vihapuhe on tehnyt maasta vastenmielisen ja inhottavan. Suomalaisuus on kärsinyt, vaikka tarkoitus oli sitä nostaa. Nyt harva enää haluaa tämän suomalaisuuden jatkuvan. Yhä harvempi haluaa synnyttää kirjaimellisesti lisää suomalaisia. Se on varmin tapa lopettaa koko kansan olemassaolo.

• Anonyymi

Nuoret miehet jahtaa kännykän kanssa jotain Pokemoneja. Mun aikana jahdattiin tyttöjä ja napattiin ne kiinni, ennen kuin niiltä meni viimeinen käyttöpäivä umpeen.

• Anonyymi

Niinno, jonkun täytyy ruokkia ja pitää huolta persuistakin. Itse eivät siihen kykene.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4503
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      26
      3304
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      41
      2926
    4. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      18
      2857
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2747
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      44
      2617
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2559
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2295
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2105
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      7
      1751
    Aihe