kuinka säätää Yamaha dt50 sytytys

Moi. Olen nyt miettinyt miksi ei ole vääntöjä kiihtyessä. Vaikka huudatan kierroksia 10000 ja kytkinpommitan todella pieni nykäsy. Toinen vika on, että kun pistän kaasun pohjaan kierrokset nousee normaalisti 6000 sitten tuntuu siltä, että tukehtuisi tai jotain koska kierroksien nousu hidastuu todella paljon ja ei tunnu oikealta. Kun tulee piikki kierrokset nousee taas hyvin.

juttuja joita olen tyhnyt
-kaasarin puhdistus
-tulpan väri hyvä
-uusi sylkkäsarja
-uudet kytkinlevyt
-vaihteistöön vaihdettu 10w40 öljyä
-suutin 88
-kuriton vakioputki
-kytkintä säädellyt kahvasta varmaan jokaseen mahdolliseen paikkaan jossa se toimii
-välit 10-51 eli kyllä pitäisi jaksaa
-pytty ei vuoda
-läppäpalat hyvät

nyt ainoa juttu joka tulee mieleen on, että sytytys olisi myöhässä. Oikeasti auttakaa mua alkaa mennä hermot tän vehkeen kanssa, koska vaikka mitä teen ongelma ei lähde.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja unohdin mainita, että mäntä jonka vaihdoin niin tuntui ihan paska laadulta. kevyt ku mikä ni ostan kunnon männän sunnuntaina ja laitan silloin kiinni.

    • Ja jos, ette tajunnu mitä tarkotin tolla et kierroksien nousu hidastuu 6000 kohalla ni voin pistää videon tänne

    • Anonyymi

      Ootko muita suuttimia kokeillut? Ja pistä vaan videota.

      • no kokeilen 95 suutinta huomenna teharin kaa


    • Anonyymi

      Aivan selkeästi on pakovastuksien puutetta, kurittomassa vakio röörissä? Ja mäntä pittää olla kepeä eikä paska moukku!

      • no laitan huomenna proxin männän, gianelliin teharin ja 95 suuttimen jos sitte toimis.


      • voiko se johtuu siitä, että putkessa om pieni reikä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe