kuinka säätää Yamaha dt50 sytytys

Moi. Olen nyt miettinyt miksi ei ole vääntöjä kiihtyessä. Vaikka huudatan kierroksia 10000 ja kytkinpommitan todella pieni nykäsy. Toinen vika on, että kun pistän kaasun pohjaan kierrokset nousee normaalisti 6000 sitten tuntuu siltä, että tukehtuisi tai jotain koska kierroksien nousu hidastuu todella paljon ja ei tunnu oikealta. Kun tulee piikki kierrokset nousee taas hyvin.

juttuja joita olen tyhnyt
-kaasarin puhdistus
-tulpan väri hyvä
-uusi sylkkäsarja
-uudet kytkinlevyt
-vaihteistöön vaihdettu 10w40 öljyä
-suutin 88
-kuriton vakioputki
-kytkintä säädellyt kahvasta varmaan jokaseen mahdolliseen paikkaan jossa se toimii
-välit 10-51 eli kyllä pitäisi jaksaa
-pytty ei vuoda
-läppäpalat hyvät

nyt ainoa juttu joka tulee mieleen on, että sytytys olisi myöhässä. Oikeasti auttakaa mua alkaa mennä hermot tän vehkeen kanssa, koska vaikka mitä teen ongelma ei lähde.

7

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja unohdin mainita, että mäntä jonka vaihdoin niin tuntui ihan paska laadulta. kevyt ku mikä ni ostan kunnon männän sunnuntaina ja laitan silloin kiinni.

• Ja jos, ette tajunnu mitä tarkotin tolla et kierroksien nousu hidastuu 6000 kohalla ni voin pistää videon tänne

• Anonyymi

Ootko muita suuttimia kokeillut? Ja pistä vaan videota.

• no kokeilen 95 suutinta huomenna teharin kaa

• Anonyymi

Aivan selkeästi on pakovastuksien puutetta, kurittomassa vakio röörissä? Ja mäntä pittää olla kepeä eikä paska moukku!

• no laitan huomenna proxin männän, gianelliin teharin ja 95 suuttimen jos sitte toimis.

• voiko se johtuu siitä, että putkessa om pieni reikä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe