Vanhemmalle miehelle

Anonyymi

Milloinhan huomaat ja mainitset asiasta. Muutamalla viime kerralla itse havainnut.

Jutellessa kun katson sinua silmiin, kuulen äänesi en sanoja. Nyökkäilen, hymyilen pienesti, näytän ehkä kuuntelevan. Todellisuudessa haaveilen.
Toivottavasti ei ole puna noussut poskilleni.

Sinussa on jotakin puoleensavetävää.
;)

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomannu jo ja en mainitse, koska haaveilen itsekkin..

    • Anonyymi

      Trolli ei ole tainnut naista nähdä kuin ruokakaupassa, voi kassaparat millaisten asiakkaiden kanssa on pakko kanssakäydä. Ei olisi nimittäin eka kaupankassana kirjoitettu trollaus.

      • Anonyymi

        Ei taida olla kaupan kassa. Kaupan kassalla tosin näin erään joka punotti ja sekoili. En olisi uskonut, että oli samat tunteet.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla kaupan kassa. Kaupan kassalla tosin näin erään joka punotti ja sekoili. En olisi uskonut, että oli samat tunteet.:)

        Mitä!? Kerro ihmeessä enemmän....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä!? Kerro ihmeessä enemmän....

        Sitä vaan, että olet hän jota olen kaivannut siitä asti kun tavattiin;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan, että olet hän jota olen kaivannut siitä asti kun tavattiin;)

        Pitääpä puristaa sua pakarasta siinä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Näin sinut nuoremman naisen. Katsoit ptkään. Vaikka olen vanhempi, ujostelen. Ihmettelen, miksi kaunis nuori nainen haluaisi minua. Hämmennyin. En osannut tarttua tilaisuuteen.

    • Anonyymi

      Jos olet hän, niin olen kyllä sinut huomannut. En ole kyllä ollut varma mielesi liikkeistä. Olet kyllä niin puoleensa vetävä, että sait pääni sekaisin...

    • Anonyymi

      No pari kertaa olenkin ihmetelly kun ei menny asia perille... mut ei se mitään, ihana olet.

    • Anonyymi

      Saatan kuulla sanan sieltä, toisen täältä.
      Huomannut myös vastausteni lyhentyneen turvalliseen joo tyyliseen.
      Hämmentävää.
      ;)

    • Anonyymi

      Tuohan on mahdottoman söpöä!

      • Anonyymi

        Voi kun olisikin söpöä.
        Hämmentävää ja kiusallista enemmänkin, siltä tuntuu ainakin itsestäni. Kun tajuaa että pitäisi vastata jotakin, mutta mitä...
        ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe