Migri aloittaa YT:t Ei hyvää päivää...

Anonyymi

Tämäkin vielä... Migri on vähentämässä toimipisteitään ja jopa sulkemassa ne kaikki? Rahoitusvaje syynä. Miten tämä näin menee? Vasta eilen uutisoitiin siitä, kuinka suomeen on tulossa huomattava määrä pakolaisia, ja nyt heidän oleskelulupiaan ei saada käsittelyyn. Tämähän tarkoittaa yksikantaan sitä, että suomeen otetaan jälleen harmaata porukkaa, joiden taustoja ei kyetä selvittämään edes pitkällä aikavälillä. Kenestäkään ei välttämättä tiedetä yhtään mitään.
https://yle.fi/uutiset/3-11017569

19

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin tulee koska Ruotsi ja Tanska ovat tehostaneet rajavalvontaansa.

      • Anonyymi

        En kyllä luottaisi noiden sulkujen toimivuuteen. Muutamien yksittäisten turvapaikkaturistien kohdalla toiminee jotenkuten, mutta kun vaeltava lauma alkaa olla tuhansien luokkaa, niin ainakin ruotsissa painetaan paniikkinappulaa, ja tie tornionjoen silloille on jälleen auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä luottaisi noiden sulkujen toimivuuteen. Muutamien yksittäisten turvapaikkaturistien kohdalla toiminee jotenkuten, mutta kun vaeltava lauma alkaa olla tuhansien luokkaa, niin ainakin ruotsissa painetaan paniikkinappulaa, ja tie tornionjoen silloille on jälleen auki.

        EI toteudu koska nyt valmiudet Ruotsissa paremmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI toteudu koska nyt valmiudet Ruotsissa paremmat.

        Tämän täytyy olla jonkinmoista sarkasmia? Ruotsihan on aivan täydessä kaaoksessa ja juurikin maahantulijoiden vuoksi. Viranomaisilla siellä on pallo täysin hukassa ja ovat täysiä altavastaajia matupyörityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän täytyy olla jonkinmoista sarkasmia? Ruotsihan on aivan täydessä kaaoksessa ja juurikin maahantulijoiden vuoksi. Viranomaisilla siellä on pallo täysin hukassa ja ovat täysiä altavastaajia matupyörityksessä.

        Ruotsi on tehostanut rajavalvontaansa kuten myös Tanska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsi on tehostanut rajavalvontaansa kuten myös Tanska.

        Silloin kun tuhannet tulevat kohti rajaa, ei valvonta enää riitä. Tarvitaan selkeä pysäytys. Haluaisin todella nähdä sen Tanskalaisen/Ruotsalaisen henkilön kuka toimeenpanee tuon pysäytyksen vaikka voimatoimin, ellei muu auta. Uskon näiden rajavalvontoje pidätyskykyyn ja toimivuuteen vasta kun sellaisen pääsen näkemään. Siihen asti se on jälleen yksi ankeaa totuutta häilyttämään pyrkivä irrallinen ja perin hätäinen heitto poliitikoilta, jolla yrittävät avuttomasti ostaa lisää aikaa - itselleen.


    • Anonyymi

      Liittovaltio osa 7 jatkuu vaihe vaiheelta.
      Paikallista henkilöstöä irtisanotaan ja
      meppejä lihotetaan

      Raha ja verokertymä viedään suoraan Brysseliin.

      EIKÄ SUOMESTA LÖYDY PERUSTUSLAIN PUOLUSTAJIA?

      Suomen tehtävä ei ole pyörittää turvisbisnestä, mutta samaan aikaan
      siihen ja kehitysmaatoimintaan syydetään enemmän rahaa kuin tarpeellisempiin sisäisiin ja paikallisiin kohteisiin.

      • Anonyymi

        Mukavaa täällä on, ei tarvitse edes osata kieliä. Ja rahaa tulee, mikään ei maksa mitään. Eikä joudu edes Suomessa lööppeihin!

        Terv. Teuvo Brysselistä.


    • Kerrankin hyvä uutinen jos tuo hyysäri pulju lakkautetaan, täällä ei tarvitaa uusia pakolaisia ja entisetkin ulos maastamme ! Suomi ei voi olla koko maapallon sossutoimisto!


      Late Lapista.

      • Anonyymi

        Migrin sulkeminen ei sulje eikä edes rajoita rajanylitysliikennettä ruotsin puolelta. Päinvastoin. Tilanne pahenee satavarmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Migrin sulkeminen ei sulje eikä edes rajoita rajanylitysliikennettä ruotsin puolelta. Päinvastoin. Tilanne pahenee satavarmasti.

        Ei tuo papparainen tajua että juuri Migri on se taho joka hoitaa nämä asiat ja varsinkin palautukset. Papparainen kuvittelee että Migri roudaa ulkomailta Suomeen kaikki rikolliset. Itse asiassa papparainen kuvittelee että kaikki Suomen instanssit ovat häntä vastaan, vaikka papparainen asuukin Ruotsissa.


      • Anonyymi

        No hyvä Late puhut täyttä asiaa hyvä ! Että silleen.


    • Jostain on säästettävä, että tulijoille riittää kela-rahoitus.

      • Anonyymi

        Nimen omaan tuo automaattinen Kelarahoitus on katkaistava tulijoilta,maahantulo saa olla vapaata,itse vaan on itsrnsä elätettävä ja laillisesti,ei rikoksilla. Kyllä maahantulijat lähtee hyvin äkkiä jos täällä ei ole töitä eikä mitään toimeentuloa.
        Pitkään ei täällä jaksa kamina teltoissa asua ja yrittää metsästää tai kalastaa tai kerjätä vanhentuneita ruokiaan ja lääkkeitä jostain kaupoista ja apteekeista,yksityisiltä kansallispuistoissa tai erämaiden reunamilla,tai lähellä niitä. Sekä anoa ilmaisia vaatteita vaatekeräyksistä.

        Tekee heille äkkiä mieli lähteä takaisin lämpimiin maihin joissa teltoissa nyt asuu ilman lämmitystä kuitenkin vaikka koko ikänsä niin kuin monet heistä joutuu siihen kohtaloon tyytymäänkin... Sellainen on tämä lumen ja jään ja märkyyden maan laki,armoton kuin mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan tuo automaattinen Kelarahoitus on katkaistava tulijoilta,maahantulo saa olla vapaata,itse vaan on itsrnsä elätettävä ja laillisesti,ei rikoksilla. Kyllä maahantulijat lähtee hyvin äkkiä jos täällä ei ole töitä eikä mitään toimeentuloa.
        Pitkään ei täällä jaksa kamina teltoissa asua ja yrittää metsästää tai kalastaa tai kerjätä vanhentuneita ruokiaan ja lääkkeitä jostain kaupoista ja apteekeista,yksityisiltä kansallispuistoissa tai erämaiden reunamilla,tai lähellä niitä. Sekä anoa ilmaisia vaatteita vaatekeräyksistä.

        Tekee heille äkkiä mieli lähteä takaisin lämpimiin maihin joissa teltoissa nyt asuu ilman lämmitystä kuitenkin vaikka koko ikänsä niin kuin monet heistä joutuu siihen kohtaloon tyytymäänkin... Sellainen on tämä lumen ja jään ja märkyyden maan laki,armoton kuin mikä.

        No Suomi voi ihan hyvin pistää nuo tuet ja vustukset EU maiden Kreikan ja Italian tasolle.
        Että silleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Suomi voi ihan hyvin pistää nuo tuet ja vustukset EU maiden Kreikan ja Italian tasolle.
        Että silleen

        Vustukset lienevät housuissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vustukset lienevät housuissasi.

        Vustukset...LOL !! :-D


    • Anonyymi

      Haluan työperäistä pysyvää maahanmuuttoa afrikasta. Silloin eivät rasistitkaan voi narista "turvapaikkaturismista"

    • Anonyymi

      Nyt on suuri huoli: mihin kaikki Allahin sotilaskarkurit pääsevät tulevaisuudessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe