Näivettyykö heinävesi?

Anonyymi

Useissa puheenvuoroissa tällä osastolla todetaan kunnan näivettyvän. Nyt näille ennutajille ja muillekin on oiva tilaisuus kertoa, kuinka se ehkäistään. Reilusti ideoita kehiin.

19

1033

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten olen jo aiemminkin sanonut, olis pitänyt asialle tehdä jotain jo 15-vuotta sitten, nyt se on jo myöhäistä. Kuinkas monta lasta on heinävedelle syntynyt tänä vuonna? Veikkaan alle 10

• Anonyymi

Lopetetaan kunnan jakaminen kahteen osaan, kunta kunnan sisällä. Ja aletaan katsoa tätä kuntaa yhtenä elinvoimaisena yksikkönä. Vain siten voidaan voittaa. Minä ite-ajattelu ei vie kovin pitkälle.

• Anonyymi

Yksinkertaista, tällä kylällä ei pärjää mikään matkailuyritys, eikä täällä kaikkikaan voi yrittäjiä olla. Vai rupeaako yrittäjät ostamaan palveluja toisiltaan kun kellään ei ole rahaa. Ainut vaihtoehto on antaa periksi kaivokselle. Näin ollen luodaan työpaikkoja ja sitä ostovoimaa! Koittakaa joskus ajatella järjellä.. ja kyllä se karsii ne 100 matkailijaa ja muutaman sata jeesus hörhöä, mut ne ei tuokkaan ku hiekkaa eteiseen.

• Anonyymi

Kuukahtanut kylä alkaa olemaan tämä takapajula. Onneksi saa lakaista kylän tomut vuoden alusta. Hyviä muistoja menneiltä vuosilta kun kylä vielä oli elinvoimainen. Mutta aikansa kutakin, nyt lieneen hyvä aika kääntää uusi sivu sillä tulevaisuutta ei ole Heinävedellä joka on sääli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukahtanut kylä alkaa olemaan tämä takapajula. Onneksi saa lakaista kylän tomut vuoden alusta. Hyviä muistoja menneiltä vuosilta kun kylä vielä oli elinvoimainen. Mutta aikansa kutakin, nyt lieneen hyvä aika kääntää uusi sivu sillä tulevaisuutta ei ole Heinävedellä joka on sääli.

Minä lähdim vuonna 2007. Enkä ole ikävöinyt.

• Anonyymi

Eikös Antti Reini muuttanut Heinävedelle eli kylä on julkkujen suosiossa.

• Anonyymi

On kai Antilla se talo lähellä vanhaa hautausmaata, vaikka taitaa mies enempi asua pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi

Viittaan aloitukseen. Siinä kysyttiin "vain valittajilta" ehdotuksia kunnan kehittämiseksi. Ei ole rohkeutta tai osaamista tuoda asioita esille. Tähänkin aloitukseen on vain valitettu, ettei mikään toimi tai onnistu. Ryhdistäytykää siellä "pikkuparlamentissa" ja tehkää kunnon ehdotuksia.

• Anonyymi

Enemmän matkailijoita,kunnon vaellusreittejä,ohjausta luontomatkailuun .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän matkailijoita,kunnon vaellusreittejä,ohjausta luontomatkailuun .

Näivettyi jo. Myöhäistä.

• Anonyymi

kyllä, ei se pelkällä kesämökeillä käymisellä virkisty, luontoa on kaikissa muissakin maan kolkissa. kaikki joka toisi töitä tänne niin sitä täällä hartiavoimin vastustetaan

• Anonyymi

Turha tänne on mitää ehdottaa tai suunnitella,akat on heti riimut valmiina vastustammaan.ja nämä neidit myös jotka on pojiksi joskus syntyneet.

• Anonyymi

Heinävesi voi hyvin

• Anonyymi

Joo voi tosi hyvin, metallipajankin ovet laitetaan säppiin,

• Anonyymi

Kunnan johto vaihtoon ja alkaa porukka pysymään kunnassa.... joku siellä kunnanvirastolla mättää pahemman kerran kun porukka vaihtuu!!! Herätkee immeiset!!!

• Anonyymi

Näivettyy näivettyy... jospa kunnanjohtaja hakee liperiin... jos sitten muuttuu asiat?

• Anonyymi

Ideoita ei ole eikä tule .... sisäsiittoinen kunta,,,

• Anonyymi

Katsokaa joskus millä koulutuksella pääsee Pehkuveen talousjohtoon. Onko missään muualla mahdollista? Ei ole!

• Anonyymi

Kyllä näivettyypi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2251
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2221
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      50
      2107
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      220
      1484
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1396
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1096
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1086
    Aihe