KAUVATSANTIEN KELTAISET VIIVAT

Anonyymi

Taas kerran kahden keltaisen viivan kohdalla Kauvatsantien ja Kyttäläntien risteyksessä auto RP// ford punainen ohitti???????? Nainen ratissa Eikö ymmärrä mitä tarkoittaa kaksi keltaista viivaa?????

7

120

Vastaukset

• Ei ole ainoa auto joka kaahaa kahden keltaisen viivan kohdalla, eivätkä tiedä mitä tarkoittaa 60! Eikö voisi tehdä ratsiaa Kauvatsantiellä???? Ottaen huomioon, että tien varret ovat täynnä korkeaa kasvillisuutta! On ajettu noin metrin pituudelta kasvillisuus pois! Kauvatsalaiset tehkää jotakin!

• voi hellanlettas sentään.... toivottavasti nyt pystyt elämään asian kanssa ja nukkumaan yösi hyvin etkä jatkaa asiasta vinkumista täällä. luuletko tosiaan että täällä asiasta itkeminen vaikuttaisi ihmisten kaasujalkoihin...

• Järkeviin ihmisiin kyllä! Etkö ymmärrä miten vaarallista on kaahia????? On peuroja, hirviä, jotka loikkivat tielle!! Mene katsomaan Yttiläntielle, miten käy ylinopeutta ajavalle,siellä se auťo on katollaan ojassa!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Järkeviin ihmisiin kyllä! Etkö ymmärrä miten vaarallista on kaahia????? On peuroja, hirviä, jotka loikkivat tielle!! Mene katsomaan Yttiläntielle, miten käy ylinopeutta ajavalle,siellä se auťo on katollaan ojassa!!!

Ihmiset tulee kaaahimaan täällä niin kauan, kun ihmiset on täällä. Ei tätä suomi24:ssä pelasteta!

• Eihän siellä Kauvatsantiellä kannata nopeusrajoitusten mukaan ajaa. Lähinnä ottaa päähän ne kuskit joista pääsee mopolla ohi. Kyttälän risteyksen kohdalla on erittäin hyvä paikka ohittaa, oli viivan väri mikä tahansa. Onneksi olen itse värisokea niin en voi viivojen väriä nähdä.

• Mitenkäs nyt suu pannaan jos Kauvatsantien keltaset viivat jää lumen alle? Saako sillon ohittaa?

• Kauvattantielläkin keltaiset viivat? Olen imeisesti ain ajannut liian lujjaa kun en ole nähnnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.