Silmiin pisti

Anonyymi

Tulipa nähtyä todella pitkä ja komea mies aivan jättimäinen.

44

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin 2metrinen.

    • Anonyymi

      Minkälaisia tuntemuksia tämä herätti? Luontopolullako kohtasit harvinaisuuden, vaiko eläinpuistossa? Oliko ruokinta-aika?

      • Anonyymi

        Ihan ihminen oli. Kyllä siellä ruokaakin tarjolla oli. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ihminen oli. Kyllä siellä ruokaakin tarjolla oli. 😂

        Ravintolassako töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintolassako töissä?

        Ei ollut ruoka paikka enkä minä häneen ihastunut ole. Satuin näkemään hänet yhdessä paikassa jossa oli paljon ihmisiä.
        Miellytti silmää. 👅 Oikeen silmän ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ruoka paikka enkä minä häneen ihastunut ole. Satuin näkemään hänet yhdessä paikassa jossa oli paljon ihmisiä.
        Miellytti silmää. 👅 Oikeen silmän ilo.

        Ehkä läheltä liippasi jo? Mutta mukavahan se jos silmää joku jossain miellyttää. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä läheltä liippasi jo? Mutta mukavahan se jos silmää joku jossain miellyttää. 😉

        Niin hän kyllä muistuttaa kaivattuani mutta ei ollut hän kuitenkaan. Tuollaisen miehen kun näkee niin kaivattukin unohtuu. 👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hän kyllä muistuttaa kaivattuani mutta ei ollut hän kuitenkaan. Tuollaisen miehen kun näkee niin kaivattukin unohtuu. 👅

        Näin hänet käytävällä ja salissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet käytävällä ja salissa.

        Millon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon?

        Eilen aijompa jatkossakin kun hänet näen niin vilkuilla mutta en muuta.

        Se oli sellainen myynti paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen aijompa jatkossakin kun hänet näen niin vilkuilla mutta en muuta.

        Se oli sellainen myynti paikka.

        Näytti aivan dominic sherwoodilta. 👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen aijompa jatkossakin kun hänet näen niin vilkuilla mutta en muuta.

        Se oli sellainen myynti paikka.

        Vilkuilitko vain, et sanonut mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti aivan dominic sherwoodilta. 👅

        Ei minkään näköinen. Miten sä tuollaista kuolaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkään näköinen. Miten sä tuollaista kuolaat?

        Vaikka tuossa on kieli merkki niin en suorastaan kuolaa. Jonkun toisen silmää miellyttää toisenlainen. Ei ulkonäön kehumisesta huonoa tarvi tykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkuilitko vain, et sanonut mitään?

        Kyllä vilkuilin en sanonut mitään.


    • Anonyymi

      Oliko kyseesä kenties TampereenTero.

      • Anonyymi

        Kuka Tero?


    • Anonyymi

      Pitkät ja lihaksikkaat jössikät ovat aivan ihania. Joskus sitä vain häkeltyy paikoilleen ihailemaan oikein komearaamisia uroksia. Kyllä miesten kannattaa käydä salilla. Naiset tykkää ihan varmasti!

      • Anonyymi

        Tiedetään: kuntoilu kannattaa jo ihan terveydellistäkin syistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedetään: kuntoilu kannattaa jo ihan terveydellistäkin syistä

        Niin kannattaa, miehille ja naisille! :)


      • Anonyymi

        hyi saatana sano vapaapaino ku varpaalle tippu


    • Anonyymi

      Ei sattunut Seinäjoen keskustassa olemaan tämä tapaus?

      • Anonyymi

        Ei tampereella eikä seinäjoella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tampereella eikä seinäjoella.

        Oliko järven ranta paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko järven ranta paikka?

        Ei ollut ei väliä mikä. Lue ylhäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ei väliä mikä. Lue ylhäällä.

        Oliko sitten paikalla lähde, jos ei ollut ranta?


    • Anonyymi

      Näin hänet koulun myyjäisissä.

    • Anonyymi

      Aloitus ei oikeastaan kuulu tähän sivuun. En tunne kyseistä ihmistä en ole koskaan jutellut hänen kanssaan. Enkä ole edes ihastunut häneen. Tiedän silti kuka hän on.
      Hän oli vaan upean näköinen ja halusin sen tänne kirjoittaa.
      Ap

      • Minullakin on tapana ihailla komeita miehiä nurkkasilmällä;)
        Kummasti piristää päivää ..


    • Anonyymi

      Kyllä minäkin komeita miehiä katselen, mutta minun silmääni "jättimäinen" mies ei ole komea. Yleensähän kovin isot miehet on henkisesti jotenkin vajavaisia, näin olen kokenut.
      Seurustelin joskus vähän aikaa sellaisen kanssa. Oli todella lapsenmielinen, 12-vuotiaan tasolla vaikka oli 26. Naapurin mies oli iso ja lihaksikas ja tunnetusti vahva niin että pyydettiin apuun kun kantoapua tarvittiin. Mutta tyhmä kuin saapas.
      En yleensäkän tykkää pitkistä miehistä. Minun silmääni miellyttää alle 180 senttinen mutta silti saa lihaksia olla kun ei ole liikaa, Lantio pitää olla kapea, hartiat vahvat samoin käsivarret.

      • Anonyymi

        Ei äly koosta ole kiinni. Kyllä se jättimäinen jonka minä näin oli ainakin minun mielestäni komea ja silmää miellyttävä.
        Ap


    • Anonyymi

      Mies soittaa bassoa.

    • Anonyymi

      Pitkät miehet on yleensä jotenkin turvallisen oloisia. Kainalossa on kiva olla ja muutenkin herättää kunnioitusta. Makuasia tietenkin, mutta kyllä vähintään 182 cm pitää olla. Nam! ❤️

      • Anonyymi

        kyl se on et jos 160cm sankari mutuu 170cm nii kyllä siin särkyy sydän


    • Anonyymi

      Olet kyllä kuuma mies. Onneksi et tiedä kuka olen eikä tästä kellekään ole haittaa. Harvoin näen sinut sattumalta enkä ruukaa tuijotella.
      Taitaa aika monet naiset sinua katella.

    • Anonyymi

      Dominic sherwood on ilman paitaakin komea.

    • Anonyymi

      Meinaan pyörtyä kun näen sinut ihana mies. 💋

    • Anonyymi

      Meinaan pyörtyä kun näen sinut ihana mies. 💋

    • Anonyymi

      Eikö tämä kuulu jo etsintäkuulutuspalstalle.

      • Anonyymi

        Miten niin 17:07 etsintäkuulutus ei minun mielestäni kuulu.
        Olen aloittaja.


      • Anonyymi

        Miten niin 17:07 etsintäkuulutus ei minun mielestäni kuulu.
        Olen aloittaja.


    • Anonyymi

      Minäpä tiedän miltä tuntuu kun on molo. kiitos hottentotille

    • Anonyymi

      Kelle aloitus on laita selvempää vinkkiä?

      • Anonyymi

        Ei pysty enempää vinkkejä laittamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe