entäs nyt sitte ja mitenkä

Anonyymi

Ymmärtäkkee, hyvät immeiset
ulosoton lykkäämistä pyydän- vapaakuukausi
- elämäntilanteessa, lapsen äkillinen kuolema, joudun vastaamaan kuluista yksin , omalla pienellä eläketulolla - ulosotolla vähennettynä !
Kun on kesämökin röttelö, niin en sosiaalista mitään saa - röttelö on omaisuutta !
Kuluja enemmän on röttelö kuin omaisuutta !
Olen ulosotossa ja rästiin jäävät maksut heikentävät selviytymistä.
Jos saan koko eläketulon marraskuulle käytettäväksi voin selevitä rästisähkö-, laina-, ja muista kuluista.
Ylipainoisena / lihavana ihmisenä en ruokaan rahaa marraskuussa tarvihe. Pakastimen pohjilta löytynee jotakin pahimman näläkkään nääntymisen ehkäisemiseen. Vettä saan hanasta toistaiseksi, kun vesimaksut
pystyin maksamaan !
Velkojat ei maksujaan pitkään otota ja tilanne kriisiytyy pahaksi, ennen kuin lopulliset perunkirjoitus-, - hautausasiat hoidetut.
Siksi haen maksuvapautusta marraskuulle 2019. Itse olen soppani keittäny ja käärmekeitossani kylyven, mutta inhimillisyys ei oo sääliä --- vaan viisautta virkamieheltäkin...
Auttakaa ees tämän kerran ? Muuten en tiiä mitä teen

4

154

Vastaukset

• minä voisin ostaa sen mökin jos on hinta kohdallaan

• myy maatilasi nii sujutt

• kODITONNA KULJESKELEN NYT.
    Niinhän siinä kävi,että asuntokin alta meni.
    Kyllä ei kukkaan ymmärrä

• ole onnellinen sitten

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    200
    4314
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    30
    1583
  3. Tulipolttaaa...

Liehuletti poltti viimeyönä parakkinsa,eikö pitäisi viiä suletulle.
    Haapavesi
    28
    523
  4. Autogallup

Millainen on kaivattusi auto. Väri ja merkki?
    Ikävä
    69
    479