Pistäydyin tänne kertomaan miten olen jälleen kerran ajatellut sinua suurella lämmöllä. Olet hieno ihminen. Pidän siitä, miten olet ja miten teet asioita. Olet suurenmoinen persoonallisuus. Suurin unelman on päästä elämäsi päärooliin.
Nuoremmalle naiselle
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea vaan sulle siihen.
- Anonyymi
Kuinka paljon nuorempi?
Ehkä toivoa on.- Anonyymi
Kymmenisen vuotta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenisen vuotta...
Eihän se ole paljoakaan. Jos kaikki tuntuu oikealta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole paljoakaan. Jos kaikki tuntuu oikealta.
Ei oo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo...
Mikset kertoisi hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kertoisi hänelle?
Ei vaan oo vielä pystynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan oo vielä pystynyt
Kerää rohkeutta. Ehkä se kannattaa. Ehkä hänkin ajattelee sinua lämmöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerää rohkeutta. Ehkä se kannattaa. Ehkä hänkin ajattelee sinua lämmöllä.
Mistä sen tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen tiedät?
No enhän sitä tiedäkään. Mutta jos tunteesi ovat noin vahvat, kannattaako jättää kertomatta? Eihän sitä voi tietää miten lopulta käy. Voihan hänellä olla myös tunteita sua kohtaan.
- Anonyymi
Naiselta?
- Anonyymi
Hassu sinä. :) Persoonallinen=omituinen/erikoinen. Sitähän se monesti oikeasti tarkoittaa.
- Anonyymi
No ei tässä tapauksessa. Ainutlaatuinen pikemminkin.
Ajatuksissa ja sydämessä ollut eräs, vanhempi mies ... =)
- Anonyymi
Nainen, minua melko paljon nuorempi on tullut jäädäkseen minun mieleeni. On tervetullut livenä myös. Sitä odotellessa. t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen, minua melko paljon nuorempi on tullut jäädäkseen minun mieleeni. On tervetullut livenä myös. Sitä odotellessa. t ap
Ap missä olette tavanneet?
ap. eivät ole sen miehen nimessä jota kaipailen..
- Anonyymi
Kerro hänestä jotain lisää?
- Anonyymi
Missä kuussa ap on syntynyt? 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042