Kelin salliessa ja äsken meni Joensuuntietä poliisimaija, joka rapisi mennessään, mittarissa 8. Sakkojen paikka?
Nastarenkaita SAA käyttää
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet lehtiä lukenut, tien pintojen jäätymisestä varoitellaan, saattaa olla liukasta aamuisin.. Parempi maijalla olla nastarenkaat, jos tulee aamuyön keikka. Eiköhän poliisi tiedä, millä renkaila ajetaan. Eikä päiväajaksi vaihdeta toisia renkaita. Ikävää, että maijan rapina (mistä sitten johtuikin) häiritsi sinua. Voimia tien päälle, siellä saattaa rapista muitakin autoja.
- Anonyymi
Nykyisten nastarenkaiden pito kuuraisella asfaltilla voi olla luokkaa olematon verrattuna kesärenkaisiin, kitkapinnan suuruus ratkaisee. Nastojen rapina luo kuitenkin turvallisuuden tunteen mutta samalla valitetaan rengasmelusta... ???
- Anonyymi
Kukin valitkoon renkaat ajotaitojensa mukaan! Itse ajelen... ;-)
- Anonyymi
Tuuppasin tuossa viimekuun lopun medioiden uutisoimassa "Lumimyräkässä" Kouvolasta Somerolle suvikumeilla. Myräkkää oli sen verran, että asteiselle tielle kertyi mönjää noin sentti keskiviivalle ja lulla suti siinä ohituksissa mutta voe äiti noita ylivarovaisia... mä olen tottunut mittailemaan pitoa sillä, että pukkaan vaikka 3s vaihteen päälle ja polkaisen kaasua, jos sutii, niin varovaisuutta, sama 4lla, jos sutii niin enemmän varoa ja jos sutii 5:lla niin alan ajamaan rauhallisemmin. 6:lla sutiminen tarkoittaakin jo extremeoloja mutta silloin olenkin jo usein yksin tien päällä. joskus oli vaan pakko päästä himaan 500 km päästä ja pääsin, vaikka jossain Leppälahden järvenselällä tuuli painoi vasempiin kaiteisiin, päällyste onnex loppui puolimetriä ennen ja renkaat piti murskeella, ei kun hanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407861Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303087Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3632088Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841704Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1461519Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211281- 1001219
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371132- 151108
Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191076