Etsimässä "äitiä"

Anonyymi

Kiinnostanut jo pitkään "äiti" ihminen jonka rintoja saisi ihmeä ja joka poikaansa pitäisi hyvänä pitkään. Voisit hyväillä ja kiusotella poikaa samalla kun poika imee rintoja ja hyväilee niitä.

Myös eturauhasen kiusottelu olisi kivaa kokea.

"Äidille" voisi sitten antaa jotain takaisinkin.

-M 28, Pirkanmaa

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin sinulle voisi laittaa viestiä?

      • Anonyymi

        Samaa itse etsin kypsää emäntää seksinmerkeissä 18v pohjoissavosta


    • Pidän rintojeni koskettelusta, kirjoittele.

      • Anonyymi

        Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.

        Mainiota. Liputus kantoi tulosta. Sinne meni profiili siniseen aukkoon.
        Meni pojun runkkujuttujen saanti.
        -Kutsuni-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainiota. Liputus kantoi tulosta. Sinne meni profiili siniseen aukkoon.
        Meni pojun runkkujuttujen saanti.
        -Kutsuni-

        Mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?

        Lue säännöistä äläkä kysele turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue säännöistä äläkä kysele turhia.

        Säännöistäkö?

        Kiinnostavaa. Kysyn edelleenkin mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?

        Kutsuni, ajatteletko ettei säännöt koske sinua lainkaan kun rikot niitä säännöllisesti? Tässä sinulle vähän kertausta säännöistä:

        Suomi24-palveluissa ei saa:
        -Rikkoa Suomen lakia
        -Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
        -Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        -Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
        -Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
        -Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
        -Esiintyä toisena käyttäjänä
        -Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
        -Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
        -Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
        -Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        -Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
        -Pyytää rahaa tai lahjoitusta
        -Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia

        Montaako sääntöä sinä rikot toistuvasti?

        Ainakin näitä:

        Suomi24:ssä ei saa
        -Julkaista muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki.
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille.
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä.

        Mikä on sinun puolustuksesi noihin sääntörikkomuksiin?

        Tiesitkö myös että:
        -Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto, jolloin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.

        Sinähän olet pelkästään tänään rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti ja massapostittanut samaa viestiä. Eilen teit ihan samaa.

        Aiotko ignoorata ja jättää kommentoimatta kun jäit näin pahasti kiinni jatkuvista sääntörikkomuksista vai millaista selitystä aiot tarjota tällä kertaa? Oletko sitä mieltä etteivät säännöt koske lainkaan sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.

        Mitä sielä oli että liputit?
        Se kun meni niin ei voi enää päätellä mikä oli sääntöjen vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännöistäkö?

        Kiinnostavaa. Kysyn edelleenkin mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?

        Kutsuni, ajatteletko ettei säännöt koske sinua lainkaan kun rikot niitä säännöllisesti? Tässä sinulle vähän kertausta säännöistä:

        Suomi24-palveluissa ei saa:
        -Rikkoa Suomen lakia
        -Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
        -Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        -Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
        -Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
        -Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
        -Esiintyä toisena käyttäjänä
        -Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
        -Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
        -Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
        -Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        -Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
        -Pyytää rahaa tai lahjoitusta
        -Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia

        Montaako sääntöä sinä rikot toistuvasti?

        Ainakin näitä:

        Suomi24:ssä ei saa
        -Julkaista muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki.
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille.
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä.

        Mikä on sinun puolustuksesi noihin sääntörikkomuksiin?

        Tiesitkö myös että:
        -Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto, jolloin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.

        Sinähän olet pelkästään tänään rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti ja massapostittanut samaa viestiä. Eilen teit ihan samaa.

        Aiotko ignoorata ja jättää kommentoimatta kun jäit näin pahasti kiinni jatkuvista sääntörikkomuksista vai millaista selitystä aiot tarjota tällä kertaa? Oletko sitä mieltä etteivät säännöt koske lainkaan sinua?

        Tuossahan se on mainittu.


    • Anonyymi

      Päijät-Hämeestä "äidillistä" hahmoa?

    • Anonyymi

      Löytyykö Kurikasta?

    • Anonyymi

      Tampereen seudulta olis kiva löytää joku viisikymppinen äitihahmo jonka kanssa voisi harrastaa aloituksessa mainittuja juttuja.

      Mies30vuotta

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe