Etsimässä "äitiä"

Anonyymi

Kiinnostanut jo pitkään "äiti" ihminen jonka rintoja saisi ihmeä ja joka poikaansa pitäisi hyvänä pitkään. Voisit hyväillä ja kiusotella poikaa samalla kun poika imee rintoja ja hyväilee niitä.

Myös eturauhasen kiusottelu olisi kivaa kokea.

"Äidille" voisi sitten antaa jotain takaisinkin.

-M 28, Pirkanmaa

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin sinulle voisi laittaa viestiä?

      • Anonyymi

        Samaa itse etsin kypsää emäntää seksinmerkeissä 18v pohjoissavosta


    • Pidän rintojeni koskettelusta, kirjoittele.

      • Anonyymi

        Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.

        Mainiota. Liputus kantoi tulosta. Sinne meni profiili siniseen aukkoon.
        Meni pojun runkkujuttujen saanti.
        -Kutsuni-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainiota. Liputus kantoi tulosta. Sinne meni profiili siniseen aukkoon.
        Meni pojun runkkujuttujen saanti.
        -Kutsuni-

        Mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?

        Lue säännöistä äläkä kysele turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue säännöistä äläkä kysele turhia.

        Säännöistäkö?

        Kiinnostavaa. Kysyn edelleenkin mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?

        Kutsuni, ajatteletko ettei säännöt koske sinua lainkaan kun rikot niitä säännöllisesti? Tässä sinulle vähän kertausta säännöistä:

        Suomi24-palveluissa ei saa:
        -Rikkoa Suomen lakia
        -Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
        -Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        -Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
        -Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
        -Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
        -Esiintyä toisena käyttäjänä
        -Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
        -Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
        -Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
        -Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        -Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
        -Pyytää rahaa tai lahjoitusta
        -Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia

        Montaako sääntöä sinä rikot toistuvasti?

        Ainakin näitä:

        Suomi24:ssä ei saa
        -Julkaista muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki.
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille.
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä.

        Mikä on sinun puolustuksesi noihin sääntörikkomuksiin?

        Tiesitkö myös että:
        -Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto, jolloin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.

        Sinähän olet pelkästään tänään rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti ja massapostittanut samaa viestiä. Eilen teit ihan samaa.

        Aiotko ignoorata ja jättää kommentoimatta kun jäit näin pahasti kiinni jatkuvista sääntörikkomuksista vai millaista selitystä aiot tarjota tällä kertaa? Oletko sitä mieltä etteivät säännöt koske lainkaan sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.

        Mitä sielä oli että liputit?
        Se kun meni niin ei voi enää päätellä mikä oli sääntöjen vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännöistäkö?

        Kiinnostavaa. Kysyn edelleenkin mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?

        Kutsuni, ajatteletko ettei säännöt koske sinua lainkaan kun rikot niitä säännöllisesti? Tässä sinulle vähän kertausta säännöistä:

        Suomi24-palveluissa ei saa:
        -Rikkoa Suomen lakia
        -Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
        -Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        -Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
        -Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
        -Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
        -Esiintyä toisena käyttäjänä
        -Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
        -Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
        -Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
        -Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        -Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
        -Pyytää rahaa tai lahjoitusta
        -Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia

        Montaako sääntöä sinä rikot toistuvasti?

        Ainakin näitä:

        Suomi24:ssä ei saa
        -Julkaista muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.
        -Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki.
        -Massapostittaa viestejä useille eri palstoille.
        -Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä.

        Mikä on sinun puolustuksesi noihin sääntörikkomuksiin?

        Tiesitkö myös että:
        -Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto, jolloin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.

        Sinähän olet pelkästään tänään rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti ja massapostittanut samaa viestiä. Eilen teit ihan samaa.

        Aiotko ignoorata ja jättää kommentoimatta kun jäit näin pahasti kiinni jatkuvista sääntörikkomuksista vai millaista selitystä aiot tarjota tällä kertaa? Oletko sitä mieltä etteivät säännöt koske lainkaan sinua?

        Tuossahan se on mainittu.


    • Anonyymi

      Päijät-Hämeestä "äidillistä" hahmoa?

    • Anonyymi

      Löytyykö Kurikasta?

    • Anonyymi

      Tampereen seudulta olis kiva löytää joku viisikymppinen äitihahmo jonka kanssa voisi harrastaa aloituksessa mainittuja juttuja.

      Mies30vuotta

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe