Kiinnostanut jo pitkään "äiti" ihminen jonka rintoja saisi ihmeä ja joka poikaansa pitäisi hyvänä pitkään. Voisit hyväillä ja kiusotella poikaa samalla kun poika imee rintoja ja hyväilee niitä.
Myös eturauhasen kiusottelu olisi kivaa kokea.
"Äidille" voisi sitten antaa jotain takaisinkin.
-M 28, Pirkanmaa
Etsimässä "äitiä"
13
87
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin sinulle voisi laittaa viestiä?
- Anonyymi
Samaa itse etsin kypsää emäntää seksinmerkeissä 18v pohjoissavosta
Pidän rintojeni koskettelusta, kirjoittele.
- Anonyymi
Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.
Mainiota. Liputus kantoi tulosta. Sinne meni profiili siniseen aukkoon.
Meni pojun runkkujuttujen saanti.
-Kutsuni- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainiota. Liputus kantoi tulosta. Sinne meni profiili siniseen aukkoon.
Meni pojun runkkujuttujen saanti.
-Kutsuni-Mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?
Lue säännöistä äläkä kysele turhia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue säännöistä äläkä kysele turhia.
Säännöistäkö?
Kiinnostavaa. Kysyn edelleenkin mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?
Kutsuni, ajatteletko ettei säännöt koske sinua lainkaan kun rikot niitä säännöllisesti? Tässä sinulle vähän kertausta säännöistä:
Suomi24-palveluissa ei saa:
-Rikkoa Suomen lakia
-Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
-Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
-Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
-Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
-Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
-Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
-Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
-Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
-Esiintyä toisena käyttäjänä
-Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
-Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
-Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
-Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
-Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
-Pyytää rahaa tai lahjoitusta
-Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia
Montaako sääntöä sinä rikot toistuvasti?
Ainakin näitä:
Suomi24:ssä ei saa
-Julkaista muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.
-Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki.
-Massapostittaa viestejä useille eri palstoille.
-Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä.
Mikä on sinun puolustuksesi noihin sääntörikkomuksiin?
Tiesitkö myös että:
-Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto, jolloin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.
Sinähän olet pelkästään tänään rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti ja massapostittanut samaa viestiä. Eilen teit ihan samaa.
Aiotko ignoorata ja jättää kommentoimatta kun jäit näin pahasti kiinni jatkuvista sääntörikkomuksista vai millaista selitystä aiot tarjota tällä kertaa? Oletko sitä mieltä etteivät säännöt koske lainkaan sinua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liputin sääntöjen vastaisen profiilisi.
Mitä sielä oli että liputit?
Se kun meni niin ei voi enää päätellä mikä oli sääntöjen vastaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säännöistäkö?
Kiinnostavaa. Kysyn edelleenkin mitä sääntöjen vastaista profiilissa oli?
Kutsuni, ajatteletko ettei säännöt koske sinua lainkaan kun rikot niitä säännöllisesti? Tässä sinulle vähän kertausta säännöistä:
Suomi24-palveluissa ei saa:
-Rikkoa Suomen lakia
-Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
-Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
-Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
-Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
-Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
-Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
-Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
-Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
-Esiintyä toisena käyttäjänä
-Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
-Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
-Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
-Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
-Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
-Pyytää rahaa tai lahjoitusta
-Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia
Montaako sääntöä sinä rikot toistuvasti?
Ainakin näitä:
Suomi24:ssä ei saa
-Julkaista muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.
-Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki.
-Massapostittaa viestejä useille eri palstoille.
-Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä.
Mikä on sinun puolustuksesi noihin sääntörikkomuksiin?
Tiesitkö myös että:
-Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto, jolloin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.
Sinähän olet pelkästään tänään rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti ja massapostittanut samaa viestiä. Eilen teit ihan samaa.
Aiotko ignoorata ja jättää kommentoimatta kun jäit näin pahasti kiinni jatkuvista sääntörikkomuksista vai millaista selitystä aiot tarjota tällä kertaa? Oletko sitä mieltä etteivät säännöt koske lainkaan sinua?Tuossahan se on mainittu.
- Anonyymi
Päijät-Hämeestä "äidillistä" hahmoa?
- Anonyymi
Löytyykö Kurikasta?
- Anonyymi
Tampereen seudulta olis kiva löytää joku viisikymppinen äitihahmo jonka kanssa voisi harrastaa aloituksessa mainittuja juttuja.
Mies30vuotta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664