Naisen mielipide?

Anonyymi

Jos olet saanut joskus nauttia isosta niin tuntuiko se paremmalta vai onko kyseessä vain myytti? Oliko tiedolla että saa kohta isoa vaikutusta kiihottumisen? Merkitystä tietysti on sillä kuka ja miten sitä sitten käyttää...sanotaan.

17

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin risteilyllä yksin ravintolassa ihastuin nuorempaan mieheen ja päädyin miehen hyttiin. Molemmat halusimme seksiä kun mies riisui itsensä huokaisin näin miehisyyyden koon. Mies alkoi riisua hitaasti vaatteitani ja näin miten miehen penis kasvoi vain lisää, kysyin minkä kokoiseksi kalusi tulee, mies vastasi yli 20cm sksi. Kiihotuin saman tien äärimmilleen olin aivan kostea heti. Kysymykseen miltä tuntui.. aivan taivaalliselta kun nai hitaasti, suuteli hellästi..iso jäykkä kalu hiersi juuri oikeita paikkoja sain eka orgasmin muutaman työnnön jälkeen. Eka ja varmaan viimeinen kerta kun sain todella isoa.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olit itse jos mies oli (selvästi) nuorempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olit itse jos mies oli (selvästi) nuorempi?

        Olin 40v juuri eronnut ja ilman miestä useamman kuukauden siksi iskin nuoremman miehen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 40v juuri eronnut ja ilman miestä useamman kuukauden siksi iskin nuoremman miehen😊

        Taisi olla todella hyvä kokemus sinulle sellaisessa elämäntilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla todella hyvä kokemus sinulle sellaisessa elämäntilanteessa?

        Todellakin😊 eron jälkeen aika hajalla ja pelottaa miesten tapaaminen.


    • Anonyymi

      Jos kiinnostaa ajatustenvaihto niin gapmet63 at Gmail.....?

    • Anonyymi

      Meillä vaimo ei omien sanojensa mukaan ole koskaan saanut oikeaa isoa mutta olemme leikkineet isohkolla dildolla. Aikaan ennen kuin aloitimme oli sitä mieltä että koolla ei ole väliä mutta myöntää nykyään että ei se aivan pidä paikkansa.

      • Anonyymi

        No eipä pidä paikkaansa etteikö koolla olisi väliä. Suurin osa naisista tykkää isommasta, onhan tuo tullut selväksi riittävän monen naisen kohdalla.
        Nimim. 18.5 cm iloa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä pidä paikkaansa etteikö koolla olisi väliä. Suurin osa naisista tykkää isommasta, onhan tuo tullut selväksi riittävän monen naisen kohdalla.
        Nimim. 18.5 cm iloa naisille.

        Juu, olisihan tuossa jo mittaa 5 - 6 senttiä enemmän kuin itsellä on....voisi vaimo tykätäkin... :)


    • Anonyymi

      Exälläni oli vähiten 18 cm pitkä ja reilu 5 cm leveys.

      Kyllä teki hyvää kun jalkoväliini työntyi ja pumppas kunnolla, mutta vaan jos olin tarpeeks kiihottunut, muuten sattui kun pohjaan löi, jotkut asennot enemmän kuin toiset.

      Suihinotot ei oikein onnistuneet kiin hyvin kuin halusin, deepthroat ei missään nimessä. Herkkä oksennusreflexi muutenkin ja yökkääminen vie kaikki halut nollaan.

      Inhosin peppuseksiä hänen kanssa, varsinkin kovempaa vauhtista, aina valui verta aukosta.
      -___-
      Isona hän ei myöskään koskaan viittinyt muuta taitoja sängyssä kehittää.. Nuoleminen oli "hänen moraaleja vastaan"...


      Nykyinen ja tuleva aviomieheni on keskikokoinen ehkä vähän pienempikin ja seksi kelpaa ja nautintoa saan kaikissa asennoissa jopa ilman kostumis tarvetta..
      Vaikka välillä haluaisinkin pilluun vähän enemmän täytettä.. mutta lelut ja jatkeet sitä tarvetta korjaa. :)

      • Anonyymi

        Meillä on kanssa ”apumieheksi” isompi sauva silloin kun vaimo haluaa tuntea täyttävänsä kunnolla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kanssa ”apumieheksi” isompi sauva silloin kun vaimo haluaa tuntea täyttävänsä kunnolla....

        Kypsät naiset pitävät isohkosta, varsinkin paksusta mikäli vielä iso paljas terska nainen käy todella kuumana, haluaa sen pian sisäänsä. Itsellä 17/5.


    • Anonyymi

      Paksuus on minun mielestäni tärkein. Olen itse naimisissa melko normivarustuksen omistavan miehen kanssa. Yksi sivusuhde ollut pitkän avioliiton aikana isompikullisen miehen kanssa. Jos pelkän seksin vuoksi olisin valinnan joutunut tekemään, kyllä olidin ehdottomasti kallistunut tämän silloisen sivusihteen kannalle. Suuseksi, joka on toinen intohimoni oli sivusuhteelta melko hyvää myös.

      • Anonyymi

        Oma vaimo on kanssa eksynyt vieraisiin vällyihin muutaman kerran koska on tienny saavansa todella isoa. On se kyllä eksyny muutenkin. Se sanoo että kun saa isoa tuntee itsensä todella naiseksi. Se tunne kestää vain hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vaimo on kanssa eksynyt vieraisiin vällyihin muutaman kerran koska on tienny saavansa todella isoa. On se kyllä eksyny muutenkin. Se sanoo että kun saa isoa tuntee itsensä todella naiseksi. Se tunne kestää vain hetken.

        Olen joskus kuullut myös samat sanat naisen suusta että tuntee itsensä todella naiseksi kun saa niin isoa että on ihan täynnä miestä.

        Naiset, pitääkö tämä paikkansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus kuullut myös samat sanat naisen suusta että tuntee itsensä todella naiseksi kun saa niin isoa että on ihan täynnä miestä.

        Naiset, pitääkö tämä paikkansa?

        Kyllä osittain pitää paikkansa olin kerran lomalla etessä yksin kun yö kerhossa tanssin paikallisen tarjoilija miehen kanssa illan. Päädyimme aamu yöstä huoneeseeni molemmat halusimme seksiä. Mies meni edeltä suihkuun jäin laittaa ilta naposteltavaa kun mies tuli alasti suikusta olin mennä shokkiin, miehen kalu ylsi velttonakin puoli reiteen saakka paksuus oman ranteeni mittainen. Mies riisui vaatteeni heti ja sanoin tuu sängyyni olin niin kiihottunut pelkästä ajatuksesta että saan kohta tosi isoa. Musta kalu suussani täytti suuni äärimmilleen kun imin tunsin että eka keran saan miestä. Jonkun hetken päästä mies tuli sisääni jota edes en kunnolla muista joka työntö tuntui että olen täynnä miestä. Elämäni paras loma josta fanasion kotona.


    • Anonyymi

      Meillä vaimo oli sitä mieltä aikanaan että koolla ei ole merkitystä mutta on matkan varrella muuttanut mieltään kun on saanut leikeissä sellaista paksuhkoa ja pohjaan ulottuvaa sisäänsä. Ei kuulemma ole saanut oikeaa isoa koskaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe