Äitini on sairaalassa virtsatietulehduksen takia

Anonyymi

M2 kodeilta on tullut huomautus, että tavaraa ei saa säilyttää parvekkeella, väittämään mukaan useita ilmoituksia. Mihin tämä perustuu? Näkyy kaikilla muillakin taloyhtiössä olevan tavaraa parvekkeet väärällään. Äitini parveke sillä erotuksella, että ruma patja oli säilötty sinne. Samaan syssyyn on käyty patteriventtiilit repimässä irti ja jätetty lappu, että palataan asentamaan takaisin. Onko normaalia toimintaa tämmönen? Saa itse M2 edustajakin tulla julkisesti vastaamaan jos uskaltaa.

6

202

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun äiskälläs on pinppasyöpä.

• Anonyymi

Onko normaalia toimintaa tällainen aloitusten teko

• Anonyymi

Mainitsemasi tapa hoitaa pattereiden säätöä on törkeämmästä päästä. Ota yhteys kunnan asumisterveystarkastajaan tai jos ei ole, terveystarkastajaan. Hanki elektroninen lämpömittari, joka tallentaa asunnon lämpötilatiedot. Ota pattereista ilman venttiilejä valokuvat.
      Ei ihmisten terveydellä saa noin leikkiä.
      Pitkittyessään virtsatieinfektio voi johtaa munuaistulehdukseen ja jossain vaiheessa antibiootit eivät enää tehoa.
      Tuo parvekeasia voi täyttää vainoamisen kriteerit. Eihän tavaraa täynnä olevat parvekkeet ole julkisivukaunistus, mutta "kauneus on katsojan silmissä". Aika yleistä on säilyttää parvekkeella tavaraa. Jotkut pistää parvekelaatikkoihin ja vielä niiden päällekin.

• Anonyymi

Eihän patjan siirtäminen vaikkapa parvekkeella vähemmän näkyvään paikkaan ole vaikeaa? Helpommalla pääsisi. Tietysti ei voi tietää, mistä muusta keksivät huomauttaa.
        Kokonaisuudessaan törkeää toimintaa. Suomessa ikäihmisiä on alettu kohdella todella huonosti. Ei kunnioituksen rippeitäkään jäljellä.

• Anonyymi

Näin näitä huoltoja tehdään. Olen minäkin säilyttänyt kahta polkupyörää parvekkeella 10 vuotta, eikä isännöitsijä huomauttanut, koska kyse on irtaimen omaisuuden säilyttämisestä. Saa säilyttää, kunhan säilytettävä tavaraa ei käytetä. Uuteen muutettuani annoin pyörät lähisukulaiselle.

• Anonyymi

Miekin hoidan estojani parvekkeella Kunilla Vääken 7. Mie oon semmonen oikke storfittan ja hajukin on karsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      115
      1609
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      147
      747
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      226
      595
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      589
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe