Moi! jos teidän on pakko esim kavereiden / perheen /puolisonne kanssa syödä mäkkärissä (ei voi luistaa sanomalla että on syönyt jo, huono olo tms) mitä tilaatte? salaatti olisi vähäkalorisin vaihtoehto mutta omalla kohdallani "epäilyttävä" kun läheiseni tietävät minun rakastavan roskaruokaa xd
mcdonalds tilauksenne
Anonyymi
3
550
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkkärin työntekijänä sanoisin että varmaan järkevin vaihtoehto on ottaa vaikka juusto ja zerokolaa, jos otat aterian niin ota porkkanat tai omenat siihen lisukkeeksi ranskalaisten tilalle. Pihvinsä on 100kcal ja sämpylöistähän se suurin kalorimäärä tulee.
- Anonyymi
Nugetit ilman dippiä.
- Anonyymi
Tee niin kuin minä: ota sellainen ateria kuin haluat. MUTTA ota paljon paperia, johon voit huomaamatta sylkeä ruoan suustasi pois. Joko koko aterian tai sitten vain osan, miten nyt haluat kaloreita syödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743457Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2631512- 741366
- 671269
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631011
- 22947
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893