Runkata tai imutella? Sama mielessä..... onko pks-seudulla kivaa kaveria samoilla ajatuksilla liikkeellä?
Tekisikö mieli
33
117
Vastaukset
- Anonyymi
On samanlainen haku päällä.Haluaisin kyllä kullia peppuun.
- Anonyymi
Kerro lisää minkälainen kaveri? Onko sulla paikkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää minkälainen kaveri? Onko sulla paikkaa?
No ei ole paikaa. 58v 180cm 93kg 13.5cm ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sp-osoitetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auu... kun olisi vaan paikka,haluaisin että tunkisit sen mun suuhun ja panisit sitä...
50ukm - Anonyymi
tule minulle kylään nautitaan toistemme kullista ja pannaan perään molemmin puolin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule minulle kylään nautitaan toistemme kullista ja pannaan perään molemmin puolin
Missä päin olet.niin katsotaan päästäänkö asiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet.niin katsotaan päästäänkö asiaan
- Anonyymi
Niimpä... josko sitä jostain sen sopivan kaverin löytäisin niin hänelle mieluusti pyllistäisin... :)
t: M45-utelias-Tre
- Anonyymi
Loviisan seudul olis yks halukas! Muita samalta alueelt?
Loviisassa on tullut runkkailtua liivit päällä.Seurakin olisi kivaa,runkkaisin mielelläni toisenkin siinä samalla.
- Anonyymi
Runkcd kirjoitti:
Loviisassa on tullut runkkailtua liivit päällä.Seurakin olisi kivaa,runkkaisin mielelläni toisenkin siinä samalla.
Pistä sähköposti osoite jos löytyy! 38v mies olis kiinnostunut.
tekee mieli
- Anonyymi
Kyllä voisi vaikka pannakkin
- Anonyymi
Espoosta löytyy ukm
- Anonyymi
Niin löytyy
- Anonyymi
Jos vaan paikka löytyy.olen halukas kokeilee onnistuuko kokemattomalta.
- Anonyymi
paikka on minun kotona tule luokseni nuolemme toistemme kullit toimintakuntoon katsotaan jatkoa eteenpäin nautitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paikka on minun kotona tule luokseni nuolemme toistemme kullit toimintakuntoon katsotaan jatkoa eteenpäin nautitaan
Mäkin voisin tulla. 40v ukm. Myös pano ok. mies75 at mail.com
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin voisin tulla. 40v ukm. Myös pano ok. mies75 at mail.com
Missäpäin olet
- Anonyymi
Tänään vois ajella johonkin tapaamiseen, jos sopivaa seuraa löytyy? Itse PKS 60v 184/83 posliini, ei aikaisempaa kokemusta, mutta valmis kokeilemaan.
Kyllähän se olisi kiva kokeilla.😊
Kyllä..mutt hämeessä! HML huomenna päivällä..saako käsihoitoa??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347900- 585880
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361388Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101