Runkata tai imutella? Sama mielessä..... onko pks-seudulla kivaa kaveria samoilla ajatuksilla liikkeellä?
Tekisikö mieli
34
175
Vastaukset
- Anonyymi
On samanlainen haku päällä.Haluaisin kyllä kullia peppuun.
- Anonyymi
Kerro lisää minkälainen kaveri? Onko sulla paikkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää minkälainen kaveri? Onko sulla paikkaa?
No ei ole paikaa. 58v 180cm 93kg 13.5cm ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sp-osoitetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auu... kun olisi vaan paikka,haluaisin että tunkisit sen mun suuhun ja panisit sitä...
50ukm - Anonyymi
tule minulle kylään nautitaan toistemme kullista ja pannaan perään molemmin puolin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule minulle kylään nautitaan toistemme kullista ja pannaan perään molemmin puolin
Missä päin olet.niin katsotaan päästäänkö asiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet.niin katsotaan päästäänkö asiaan
- Anonyymi
Niimpä... josko sitä jostain sen sopivan kaverin löytäisin niin hänelle mieluusti pyllistäisin... :)
t: M45-utelias-Tre - Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Loviisan seudul olis yks halukas! Muita samalta alueelt?
Loviisassa on tullut runkkailtua liivit päällä.Seurakin olisi kivaa,runkkaisin mielelläni toisenkin siinä samalla.
- Anonyymi
Runkcd kirjoitti:
Loviisassa on tullut runkkailtua liivit päällä.Seurakin olisi kivaa,runkkaisin mielelläni toisenkin siinä samalla.
Pistä sähköposti osoite jos löytyy! 38v mies olis kiinnostunut.
tekee mieli
- Anonyymi
Kyllä voisi vaikka pannakkin
- Anonyymi
Espoosta löytyy ukm
- Anonyymi
Niin löytyy
- Anonyymi
Jos vaan paikka löytyy.olen halukas kokeilee onnistuuko kokemattomalta.
- Anonyymi
paikka on minun kotona tule luokseni nuolemme toistemme kullit toimintakuntoon katsotaan jatkoa eteenpäin nautitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paikka on minun kotona tule luokseni nuolemme toistemme kullit toimintakuntoon katsotaan jatkoa eteenpäin nautitaan
Mäkin voisin tulla. 40v ukm. Myös pano ok. mies75 at mail.com
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin voisin tulla. 40v ukm. Myös pano ok. mies75 at mail.com
Missäpäin olet
- Anonyymi
Tänään vois ajella johonkin tapaamiseen, jos sopivaa seuraa löytyy? Itse PKS 60v 184/83 posliini, ei aikaisempaa kokemusta, mutta valmis kokeilemaan.
Kyllähän se olisi kiva kokeilla.😊
Kyllä..mutt hämeessä! HML huomenna päivällä..saako käsihoitoa??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562704
- 432195
- 1052164
- 281871
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4541780- 171497
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna201482- 1081254
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne21181Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61124