Oletko valmis, huvijälkiveroja tiedossa?

Anonyymi

Kaupungin taloudentasapainottomisryhmä on työnsä tehnyt?
Ei luulisi enää säästökohteita kiinteistöistä löytyvän, uudet hankkeet kuuluvat jäädytettäviin unelmiin.
Lintutorni ja kevytrakenteiset torikojut, niihin joten kuten voisi investoida, mutta ei isompia.
Hallinto asettanee uuden kokoonpanon taloudentasapainottamiscompon tilalle.
Se on kuntaliitosvalmistelutoimikunta.
Tulokset ovat olleet karua seurausta siihen nähden, kuinka paljon Tikkalanmäellä on ja toimipisteissä on ylläpidettävää henkilökuntaa. Eivät taida tietää, kuinka työikäiset muut kuntalaiset elävät veitsi kurkulla?
Joten ei ole paljon liikkumavaraa, sijoituksia ei voida kasvavaan syömävelkaan käyttää..
Veronkorotusten esitys valtuustolla ja juustohöylän käyttäminen sivistyneiden nippelipöydässä on vakava askel! Ns. oikea suora vyön alle, se on kuolinisku kiviniemen kauteen, lopun alku ! Jten menköön sinne mistä tulikin, eipä hänen glamourinsa kauan hehkunut, kylmenevää pitkään, hallavuosia perä perään . Oppipoika, kallis kisälli, oppi-isät ja tuutorit, kuka näistä maksaa vastuuviulut ?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä laila! Nukuitko pommiin kun vähän myöhästyit?
      Tuliko hyvä olo kirjoituksesta?

      nimim. en ole heikki

      • Anonyymi

        Heikki se kissa se langoilla leikki,ja minä se kuitenkin leikin. Olen kuitenkin Heikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikki se kissa se langoilla leikki,ja minä se kuitenkin leikin. Olen kuitenkin Heikki.

        ....minäpä tunsin kerran, erään Heikin, ihan oikeasti. "Hää pesi aina volkkariaan. Kiersi kehää rakkaan volkkarinsa ympäri. Peilasi pienestä peilistä, siinä sivussa tukkaansa, naputti nenäänsä, pyyhkäisi pölyn kenkänsä kärjestä ja käveli rantamökkiinsä, otti pirtupullon, ryyppäsi lurauksen ja katseli kiillotettua volkkariaan, omistajan ylpeydellä". Pienet ovat ilot ihmisellä. Niin taitaa olla Pyhäjärvisten ilot tällä palstalla.


    • Anonyymi

      On siinä tuas aloitus joltai PS puolueen eli persesilimäpuolueen mieliharmilta!!Parraaseen työaikaan häpiää ehtaa kusta tiputella häpiä juuttaan kenoveivi meneppäs vaikka töihin niin ei paista pääkallosta aurinko läpi!!Kaikkee leipä elättää nykypäivänä..

      • Anonyymi

        Varmuuden vuoksi kahteen kertaan. Vai rupesko harittaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi kahteen kertaan. Vai rupesko harittaan.

        No ei, minkä sille tekee, jos netti aiheuttaa kertauksen? Noin tolvanoille on tosin ihan sama, onko sata vai kaksi kertaa aloitus esillä. Ei se ajatustanne virkistä.
        En ole moksiskaan.
        Hyvää huomenta tai päivää, tai iltaa, yötä!
        Että hyvin on teidänkin aamunne alkanut, kielellisesti samaa rakkishottaa, kuin jokaiseen muuhunkin pukerratte, oli vuorokauden aika mikä vaan, toistoa saatte hikoiltua eetteriin.

        Kiviniemen tie on kuntalaisille kivinen ja kivipuisto onkin hänen ja oppi-isien huvituksien hinnasta muistuttamassa. Se on nääs kivinen muka herrojen pelto, mikä jälkeensä jättävät, kunta muutettaneen pala palalta Haapajärvelle.
        Ajan kysymys. Älä kysy, miten niin? Vaan kysy, miksi tehdään lisävelkaa?
        Se vaan enää jänskättää, pääseekö Henrik Suuri pormestariksi "pelipoikien pussiitukseen".
        Voitto Laukaus Kuusenmäeltä.päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi kahteen kertaan. Vai rupesko harittaan.

        Joka päivä sama vääntää päivänavauksen, ja aina sama laulu. Haukutaan kepu ja muut päättäjät kun itse ei enää pääse päätäntäelimiin! Siis ihan joka aamu, kuvitelkaa 7 pv viikossa 365 pv vuodessa! On siinä säännöllinen päivä-/viikko- ja vuosirytmi. Päivänavauksen jälkeen sitten vahdataan muiden kirjoituksia ja haukutaan joka välissä kaikki! Tästä toiminnasta voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä onko sairasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä sama vääntää päivänavauksen, ja aina sama laulu. Haukutaan kepu ja muut päättäjät kun itse ei enää pääse päätäntäelimiin! Siis ihan joka aamu, kuvitelkaa 7 pv viikossa 365 pv vuodessa! On siinä säännöllinen päivä-/viikko- ja vuosirytmi. Päivänavauksen jälkeen sitten vahdataan muiden kirjoituksia ja haukutaan joka välissä kaikki! Tästä toiminnasta voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä onko sairasta!

        Valehtelet kirjoituksessasi tarkoitushakuisesti.
        Ei liene muuta mahdollisuutta?
        En hauku, rakit haukkuu, sinä haukut, huomaatko? . En laula, vanhat "kurkut" karaokessa yrittää niin, kritisoin kirjoittamalla.
        En osoita kepuja en muita sen enempää, kokonaisuus ratkaisee, sinä sen sijaan hypit seinille kuin lutikka natisevasta hetekasta, osallistat muut oman antipatiasi kautta - jopa syyttömätkin.
        En tee avauksia 365 pv, eli se on suorastaan olettamus että kehtaisin tahi edes viitsisin noin tehdä.
        Mutta se on tosi, että minua ottaa otsaluuhun kuntahallinnon haparointi 365 pv päivänä, eivät ne joka päivä töitä tee, tekenevätkö yhden tosipäivän viikossa? En väitä, oletan.

        Miksi hymisisin kehuen, koska kunnan huomiset näyttävät menevän aina vaan syvempään pimeyteen, kuten menee niin virkamiehet kuin päättäjien enemmistö.

        Sitten vielä tärkein; sattuu varmaan hitokseen, kun ammuit itseäsi jalkaan kommentoimalla;" On siinä säännöllinen päivä-/viikko- ja vuosirytmi. Päivänavauksen jälkeen sitten vahdataan muiden kirjoituksia ja haukutaan joka välissä kaikki! Tästä toiminnasta voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä onko sairasta!"-
        se on siinä. Voitto Laukaus. Kuusenmäeltä.päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet kirjoituksessasi tarkoitushakuisesti.
        Ei liene muuta mahdollisuutta?
        En hauku, rakit haukkuu, sinä haukut, huomaatko? . En laula, vanhat "kurkut" karaokessa yrittää niin, kritisoin kirjoittamalla.
        En osoita kepuja en muita sen enempää, kokonaisuus ratkaisee, sinä sen sijaan hypit seinille kuin lutikka natisevasta hetekasta, osallistat muut oman antipatiasi kautta - jopa syyttömätkin.
        En tee avauksia 365 pv, eli se on suorastaan olettamus että kehtaisin tahi edes viitsisin noin tehdä.
        Mutta se on tosi, että minua ottaa otsaluuhun kuntahallinnon haparointi 365 pv päivänä, eivät ne joka päivä töitä tee, tekenevätkö yhden tosipäivän viikossa? En väitä, oletan.

        Miksi hymisisin kehuen, koska kunnan huomiset näyttävät menevän aina vaan syvempään pimeyteen, kuten menee niin virkamiehet kuin päättäjien enemmistö.

        Sitten vielä tärkein; sattuu varmaan hitokseen, kun ammuit itseäsi jalkaan kommentoimalla;" On siinä säännöllinen päivä-/viikko- ja vuosirytmi. Päivänavauksen jälkeen sitten vahdataan muiden kirjoituksia ja haukutaan joka välissä kaikki! Tästä toiminnasta voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä onko sairasta!"-
        se on siinä. Voitto Laukaus. Kuusenmäeltä.päin

        Mutta miksi joka päivä samaa? Eikö vaikka kerran kuussa riittäisi, kaikki kyllä tietää Sinun mielipiteesi vaikka et kirjoittaisi yhtään kertaan! Tai vaikka kerran viikossa, mutta joka päivä! Voi hyvää jokapäivää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi joka päivä samaa? Eikö vaikka kerran kuussa riittäisi, kaikki kyllä tietää Sinun mielipiteesi vaikka et kirjoittaisi yhtään kertaan! Tai vaikka kerran viikossa, mutta joka päivä! Voi hyvää jokapäivää!

        unohtu nimimerkki

        nimim. Pitää tehdä laillisia päätöksiä ettei tartte aina valittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        unohtu nimimerkki

        nimim. Pitää tehdä laillisia päätöksiä ettei tartte aina valittaa

        Minä en tee aloituksia, minä en hauku, koska minä en te mitään. Uskokaa jos huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä sama vääntää päivänavauksen, ja aina sama laulu. Haukutaan kepu ja muut päättäjät kun itse ei enää pääse päätäntäelimiin! Siis ihan joka aamu, kuvitelkaa 7 pv viikossa 365 pv vuodessa! On siinä säännöllinen päivä-/viikko- ja vuosirytmi. Päivänavauksen jälkeen sitten vahdataan muiden kirjoituksia ja haukutaan joka välissä kaikki! Tästä toiminnasta voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä onko sairasta!

        Listaykkönen! Ei kait sille mitään mahda, ja onko edes tarve voida ja mahtaa? Sananvapaus ja avoin keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet kirjoituksessasi tarkoitushakuisesti.
        Ei liene muuta mahdollisuutta?
        En hauku, rakit haukkuu, sinä haukut, huomaatko? . En laula, vanhat "kurkut" karaokessa yrittää niin, kritisoin kirjoittamalla.
        En osoita kepuja en muita sen enempää, kokonaisuus ratkaisee, sinä sen sijaan hypit seinille kuin lutikka natisevasta hetekasta, osallistat muut oman antipatiasi kautta - jopa syyttömätkin.
        En tee avauksia 365 pv, eli se on suorastaan olettamus että kehtaisin tahi edes viitsisin noin tehdä.
        Mutta se on tosi, että minua ottaa otsaluuhun kuntahallinnon haparointi 365 pv päivänä, eivät ne joka päivä töitä tee, tekenevätkö yhden tosipäivän viikossa? En väitä, oletan.

        Miksi hymisisin kehuen, koska kunnan huomiset näyttävät menevän aina vaan syvempään pimeyteen, kuten menee niin virkamiehet kuin päättäjien enemmistö.

        Sitten vielä tärkein; sattuu varmaan hitokseen, kun ammuit itseäsi jalkaan kommentoimalla;" On siinä säännöllinen päivä-/viikko- ja vuosirytmi. Päivänavauksen jälkeen sitten vahdataan muiden kirjoituksia ja haukutaan joka välissä kaikki! Tästä toiminnasta voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä onko sairasta!"-
        se on siinä. Voitto Laukaus. Kuusenmäeltä.päin

        Miksi Laila teet näitä aloituiksia joka päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Laila teet näitä aloituiksia joka päivä?

        En minä Laila ole, mutta mitä se sinua liikuttaa.. katos elämä on muutakin kuin roikkua kuin lapamato , tiedätkö mistä.. ennen vanhat ukot käärö niitä tikulle.
        Arvaa mistä niitä tuli. Eipä ainakaan suusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä Laila ole, mutta mitä se sinua liikuttaa.. katos elämä on muutakin kuin roikkua kuin lapamato , tiedätkö mistä.. ennen vanhat ukot käärö niitä tikulle.
        Arvaa mistä niitä tuli. Eipä ainakaan suusta.

        En minäkään, eikä suurin osa meistä ole Lailoja, eikä kirjoittele tyhmiä aloituksia!


    • Anonyymi

      Oikeinhan tuo aloittaja on asiat säveltänyt. Näinhän tässä tulee käymään. Pers ei kestä merivettä, saati rapakoitunutta Pyhäjärven uomaa. Veroeuroilla tätä kuntaa ei enää pystyssä pidetä. Kaivos jo kellahtanut ja ne rippeet ei enää elätä edes uusikepuja. Turha on suoltaa haukkumatekstiä typerään suuntaan. Kohdatkaa vain katseet Tikkalanmäelle. Työntekijöille työrauha, mutta ne muut luuserit luupin alle.

      • Anonyymi

        Elä Laila VIITTI! Ite kehut taas omia tekstejäs...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä Laila VIITTI! Ite kehut taas omia tekstejäs...

        Haittaaks se, vaikka olis ittees kehumassa? Ei minua ainkaan, kehuskelkaa vaan, olet niin ajanhermolla teksteinesi, jotta antaa palaa, sano tupakki.


    • Anonyymi

      Ruukkiin luvattiin hallayö no puolukat tykkää kylmästä!!

    • Anonyymi

      Töks töks keskustelua ja töks töks päätöksiä sekä töks töks esittelijöitä.

    • Anonyymi

      Tavallisia tahvanoita, jotka eivät ymmärtäneet mitään. Kauppatieteistä ei tajuakaan, vain karvap**** tähtäimessä.

    • Anonyymi

      Pyydän jälleen kerran , mutta nyt vain enää tämän kerran. Lopettakaa minun ajojahtini, kuka tai keitä lienettekin. Tulen nyt kaiken tämän jälkeen kokoamaan kirjoituksenne jossa nimeätte minut miten milloinkin jopa kunnianloukkauksen kriteerit täyttyen. En ole aloitellut kirjoituksia näille palstoille enkä kirjoitellut kuten osoittelette.
      Kiitos kaikille Teille jotka ilmoititte jatkuneesta minuun kohdistuneesta loukkaavasta kirjoittelusta.

      Laila Malila

      • Anonyymi

        Toota, et ole aloittanut . Aiheesta ei suurin surminkaan keskutella, vaan mennään naama edellä tunnistusriviin astellen kirjoittajia, mitenkään pyrkimättä selkeään vuoropuheluun.

        Mielestäni typistynyt mielipiteiden vaihtoilmiö on hvyin normi halinnossakin, siellähän ei kunnioiteta sivistyneesti erimieltä olevia, ei edes kuunnella eikä erilaisia mielipiteitä, ei sallita vuoropuhelua ei keskustelua. Iltakoulut ovat suurta nukketeatteria, muottiin valamista.

        Pitää olla samaa mieltä, tai nurkkaan ajo ja mustamaalaaminen on massiivista.
        Toimintakulttuuria voikin kutsua työpaikkakiusaamiseksi kokousasioiden varjossa?
        Töihin meidän kuntalaisten puolesta sinne itse kukin valittu on, vai mitä?

        Ja tämä, suomi24. Ällättövää jankkaamista ja hallintoon osallistumattomien ihmisten ilkkumista. Pyhäjärven hallinnon suljettu tila ja tapa antaa paljonkin syytä ja sylttyä olla epätyytyväinen. Joten keskustelua aiheesta ja aiheen esiin tuomiin näkemyksiin! Oikein ansiokkaaseen aloitukseen. voitto varma?


      • Anonyymi

        Hyvä Laila! Olenkin ihmetellyt kauanko sinulla pinna kestää! Nuo sinusta kertovat kirjoitukset on kunnianloukkaus kriteerit ylittäneet jo reilusti. Myös vainoamiskriteerit on täyttyneet. Vainoaminen tuli rangaistavaksi vuonna 2014 Voimia Sinulle !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toota, et ole aloittanut . Aiheesta ei suurin surminkaan keskutella, vaan mennään naama edellä tunnistusriviin astellen kirjoittajia, mitenkään pyrkimättä selkeään vuoropuheluun.

        Mielestäni typistynyt mielipiteiden vaihtoilmiö on hvyin normi halinnossakin, siellähän ei kunnioiteta sivistyneesti erimieltä olevia, ei edes kuunnella eikä erilaisia mielipiteitä, ei sallita vuoropuhelua ei keskustelua. Iltakoulut ovat suurta nukketeatteria, muottiin valamista.

        Pitää olla samaa mieltä, tai nurkkaan ajo ja mustamaalaaminen on massiivista.
        Toimintakulttuuria voikin kutsua työpaikkakiusaamiseksi kokousasioiden varjossa?
        Töihin meidän kuntalaisten puolesta sinne itse kukin valittu on, vai mitä?

        Ja tämä, suomi24. Ällättövää jankkaamista ja hallintoon osallistumattomien ihmisten ilkkumista. Pyhäjärven hallinnon suljettu tila ja tapa antaa paljonkin syytä ja sylttyä olla epätyytyväinen. Joten keskustelua aiheesta ja aiheen esiin tuomiin näkemyksiin! Oikein ansiokkaaseen aloitukseen. voitto varma?

        Tikkalanmäki vaikeni, ensin hävisi kuva ja sitten ääni, namon lähetysten outo sulkeminen ja kokousseuraamisen estäminen kertoo jostakin siäspiirin hallinnasta ja määräilyistä.
        Pohjois-Korean kimin öykkäröintejä ja manööverejä matkien?

        Meille kuuluu valtuuston kokousten seuranta haluamallamme tavalla. Mulle sopii nettisuoran katsominen.
        Tiiliseiniin, ääni ja kuva sinne se meni hukan pussiin, ja niin myös minun ääneni,Valtuutettu jota äänestin, ei ole pihahtanutkaan valituksi tultuaan mistään asiasta. Onko vaitiolovelvollisuus mennyt liian pitkälle ja ohi normisti keskusteltavien asioiden osalta(kin).

        Toista kertaa en samaa virhevalintaa tee, hänen aktiivisuussaldonsa typistyi tyhjyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tikkalanmäki vaikeni, ensin hävisi kuva ja sitten ääni, namon lähetysten outo sulkeminen ja kokousseuraamisen estäminen kertoo jostakin siäspiirin hallinnasta ja määräilyistä.
        Pohjois-Korean kimin öykkäröintejä ja manööverejä matkien?

        Meille kuuluu valtuuston kokousten seuranta haluamallamme tavalla. Mulle sopii nettisuoran katsominen.
        Tiiliseiniin, ääni ja kuva sinne se meni hukan pussiin, ja niin myös minun ääneni,Valtuutettu jota äänestin, ei ole pihahtanutkaan valituksi tultuaan mistään asiasta. Onko vaitiolovelvollisuus mennyt liian pitkälle ja ohi normisti keskusteltavien asioiden osalta(kin).

        Toista kertaa en samaa virhevalintaa tee, hänen aktiivisuussaldonsa typistyi tyhjyyteen.

        "Meille kuuluu valtuuston kokousten seuranta haluamallamme tavalla. Mulle sopii nettisuoran katsominen."!

        Mulle sopisi satelliittilähetys kun mulla on Canal Digitalin laitteet mutta ei ole nettiä!
        Kiitos etukäteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meille kuuluu valtuuston kokousten seuranta haluamallamme tavalla. Mulle sopii nettisuoran katsominen."!

        Mulle sopisi satelliittilähetys kun mulla on Canal Digitalin laitteet mutta ei ole nettiä!
        Kiitos etukäteen!

        mites sinä täällä leukaas länkytät, jos ei ole valehtelijalla nettiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mites sinä täällä leukaas länkytät, jos ei ole valehtelijalla nettiä?

        Kirjastossa kävin....just lähdössä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjastossa kävin....just lähdössä!

        Polkupyörätyyppi, lippalakki ja sangen pitkä nenä, pääkin pyörii lähes 180 astetta.? Kirjastonnaiset ovat kyllästyneitä sinun siellä notkumiseesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Laila! Olenkin ihmetellyt kauanko sinulla pinna kestää! Nuo sinusta kertovat kirjoitukset on kunnianloukkaus kriteerit ylittäneet jo reilusti. Myös vainoamiskriteerit on täyttyneet. Vainoaminen tuli rangaistavaksi vuonna 2014 Voimia Sinulle !!

        Oikein toimittu! Herja on ylittänyt soveliaisuuden ja järjenkäytön rajan kirkkaasti. On selvää, että tuo herja henkilöityy täysin asiattomasti. Sille tehdään stoppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein toimittu! Herja on ylittänyt soveliaisuuden ja järjenkäytön rajan kirkkaasti. On selvää, että tuo herja henkilöityy täysin asiattomasti. Sille tehdään stoppi.

        Ainakin yksi herjaaja/ vainooja on tiedossa henkilökohtaisesti! Häntä nimitetään täällä mm.HK siniseksi,Hessu hoopoksi ,HeKo,ksi,soviniksi ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yksi herjaaja/ vainooja on tiedossa henkilökohtaisesti! Häntä nimitetään täällä mm.HK siniseksi,Hessu hoopoksi ,HeKo,ksi,soviniksi ym

        Tarkoitit varmaan että tämä tunnettu herjaaja nimittää erästä henkilöä mm. HK siniseksi jne...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan että tämä tunnettu herjaaja nimittää erästä henkilöä mm. HK siniseksi jne...!

        STOP !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        STOP !

        Meille ei siis rakenneta (vai rakennetaanko?) lintutorni matkailuvaltiksi. Lehtiuutinen kertoi vähän negatiivista uutista.
        Onhan se tosi, että säästöjä pitää syntyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille ei siis rakenneta (vai rakennetaanko?) lintutorni matkailuvaltiksi. Lehtiuutinen kertoi vähän negatiivista uutista.
        Onhan se tosi, että säästöjä pitää syntyä.

        Säästökohteet ovat löytyneet! Hyvä. Juusto ja lintutorni. Toisaalta on löytynyt sekin matkailuvaltti joka on puuttunut kaikki nämä matkailun kehittämisen vuodet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästökohteet ovat löytyneet! Hyvä. Juusto ja lintutorni. Toisaalta on löytynyt sekin matkailuvaltti joka on puuttunut kaikki nämä matkailun kehittämisen vuodet?

        Aloite on syytä päivittää vastaamaan aikaa, nimittäin vielä arkinen aie, lintutorni.
        Ei moista kannata hypettää matkailun tarpeisiin, ihan semmoisen taivaan lintujen imu ei riitä pitkään, samat tarkkaajat siellä käy kerran keväällä, kseällä ja ysksyllä.
        Mutta kuulkaas tätä!

        Pulutorni, se vasta kiinnostaisi joka päivä ja jpka ikinen yö.

        Investointirahan voisi periä pääsymaksuilla nopsaan takaisin, noin 6-9 henkilöä sopivasti paneeliin, lämpöinen ja toisaalta tuulettuvana, pyörivänä ja täsmäkohteeseen sijoitettuna, käyttäjiä voin olettaa, että riittää.

        Pulutorni ja tornissa shakkilautapeli paikallistyypeillä , tarkoitushakuisuudessaan se olisi vetovoimainen.
        Varustuksista vielä osoittautunevat tarpeen;
        Sylkykuppi ja lambipaperia.
        Hissikin olisi hyvä.
        Kaukoputki.
        Kiikarit.
        Tallentava kamera.
        Äänitys mahdollisuus, nauhat julkaistaisiin sopumaakuntavaalien, kingikuntavaalien ja säätöseurakuntavaalien edellä ja puolessa välissä vaalikautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloite on syytä päivittää vastaamaan aikaa, nimittäin vielä arkinen aie, lintutorni.
        Ei moista kannata hypettää matkailun tarpeisiin, ihan semmoisen taivaan lintujen imu ei riitä pitkään, samat tarkkaajat siellä käy kerran keväällä, kseällä ja ysksyllä.
        Mutta kuulkaas tätä!

        Pulutorni, se vasta kiinnostaisi joka päivä ja jpka ikinen yö.

        Investointirahan voisi periä pääsymaksuilla nopsaan takaisin, noin 6-9 henkilöä sopivasti paneeliin, lämpöinen ja toisaalta tuulettuvana, pyörivänä ja täsmäkohteeseen sijoitettuna, käyttäjiä voin olettaa, että riittää.

        Pulutorni ja tornissa shakkilautapeli paikallistyypeillä , tarkoitushakuisuudessaan se olisi vetovoimainen.
        Varustuksista vielä osoittautunevat tarpeen;
        Sylkykuppi ja lambipaperia.
        Hissikin olisi hyvä.
        Kaukoputki.
        Kiikarit.
        Tallentava kamera.
        Äänitys mahdollisuus, nauhat julkaistaisiin sopumaakuntavaalien, kingikuntavaalien ja säätöseurakuntavaalien edellä ja puolessa välissä vaalikautta.

        Ja vanhusneuvostolle ainaskii joka kokoontumiskerta. Linnunliverrystä ja kaupunginjohtajan tervehdys. Hyvin pyyhkii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polkupyörätyyppi, lippalakki ja sangen pitkä nenä, pääkin pyörii lähes 180 astetta.? Kirjastonnaiset ovat kyllästyneitä sinun siellä notkumiseesi...

        Kirjaston työntekijät eivät voine arvostella kävijöitä. Olipa pitkä tai pätkä. Aika ällöttävä arviointi. Näinköhän tuo kyttä käy kiinni, jos meikä uskaltaa kaksi kertaa vuodessa kirjastoon????? Huhhuh, menee malliinsa, toki Pyhäjärven malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille ei siis rakenneta (vai rakennetaanko?) lintutorni matkailuvaltiksi. Lehtiuutinen kertoi vähän negatiivista uutista.
        Onhan se tosi, että säästöjä pitää syntyä.

        Voi pyhä jyly! Lintutorni matkailuvaltiksi ja vielä ratojen väliin. Apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaston työntekijät eivät voine arvostella kävijöitä. Olipa pitkä tai pätkä. Aika ällöttävä arviointi. Näinköhän tuo kyttä käy kiinni, jos meikä uskaltaa kaksi kertaa vuodessa kirjastoon????? Huhhuh, menee malliinsa, toki Pyhäjärven malliin.

        Oikein nappiosuma! Etti ihan kympin osuma hänestä, joka notkuu kirjaston tai yläympyrän tuvan, tai nuorisotilan (eläkeläisten paikka) tietokoneella vuoronperään.
        Tarkoituksenaan aiheuttaa mielipahaa ja sekaannusta, ettei aloittajan aihe vaan ala tuottaa rehellisiltä kuntalaisilta esityksiä, ehdotuksia ja oivalluksia, kuinka "kaikki oikein tapahtuu" tai "tapahtui",...
        Siellä missä korpit kokoontuvat, siellä on myös
        Sinkkelimies.
        Tuttu tyyliltään, tunnettu tavoiltaan ja tuotoksiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein nappiosuma! Etti ihan kympin osuma hänestä, joka notkuu kirjaston tai yläympyrän tuvan, tai nuorisotilan (eläkeläisten paikka) tietokoneella vuoronperään.
        Tarkoituksenaan aiheuttaa mielipahaa ja sekaannusta, ettei aloittajan aihe vaan ala tuottaa rehellisiltä kuntalaisilta esityksiä, ehdotuksia ja oivalluksia, kuinka "kaikki oikein tapahtuu" tai "tapahtui",...
        Siellä missä korpit kokoontuvat, siellä on myös
        Sinkkelimies.
        Tuttu tyyliltään, tunnettu tavoiltaan ja tuotoksiltaan.

        oko tämä se munapyörijä, pätevien naisten suohonpolkija , joka liehuu pyhiksessä paikasta toiseen "hörökuulolla ja ilkeänä kielikellona", ilkkulitaniat eetteriin salaa kirjaston koneelta? Pyörässä on mukamas rekkari ja silleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oko tämä se munapyörijä, pätevien naisten suohonpolkija , joka liehuu pyhiksessä paikasta toiseen "hörökuulolla ja ilkeänä kielikellona", ilkkulitaniat eetteriin salaa kirjaston koneelta? Pyörässä on mukamas rekkari ja silleen?

        Tuo on kyllä " viiden pisteen vihje": "Pyörässä on mukamas rekkari ja silleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä " viiden pisteen vihje": "Pyörässä on mukamas rekkari ja silleen?

        vanaha ukko veivaa polkupyörällä, ja siinä on rekkari edessä., ohjaustangossa. oon nähänyt monesti. asuneeko keskustan keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanaha ukko veivaa polkupyörällä, ja siinä on rekkari edessä., ohjaustangossa. oon nähänyt monesti. asuneeko keskustan keskellä.

        Kouvalainen urheilumies.


    • Anonyymi

      Aitajuoksia vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe