Lelutilaus viivästyi pari kuukauttaa, sitten yhteyden oton jälkeen tuli tavara hitaasti. Tuli ihan väärä tuota. Valitin, pyysi kuvia ja palautuskulujem määrää, lähetin pyydetyt asiat. Lopetti sähköpostit. Menetin 80 dollaria. vältä condomjp.com
Vätä tätä kauppaa.
6
299
Vastaukset
- Anonyymi
Tekstisi perusteella olet itse töpeksinyt useassa kohtaa tilausta tehdessäsi. Ole seuraavalla kerralla huolellisempi. Ja opettele kirjoittamaaan asiallisesti. Yrityksille kirjoitettujen valitustekstien on oltava asiallisia ja vain tosiasioihin perustuvia.
- Anonyymi
No, ihanko itse myyntipäällikkö Condom sW tuli puolustelemaan palveluaan?
- Anonyymi
Kuvittele mielessäsi, kuinka monella eri tavalla aloittaja pystyy töppäilemään tilauksen kanssa ja minkälaista tekstipuppua hänen firmalle lähetämänsä valitukset ovat?
Saahan niitä kortonkia marketistakin.
- Anonyymi
Kuvittele mielessäsi, kuinka monella eri tavalla Comdom-kauppa pystyy töppäilemään tilauksen kanssa ja minkälaista roskaa asiakkaalle firman lähetämät puolikkaat kondomit ovat?
- Anonyymi
Riippuu kumpi puoli puuttuu, kärki vai varsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498