Talvirenkaat vaihdettu ja paineita tarkastettu. Siis uudet käyttämättömät renkaat alle. Paineet niissä 3,0. Suositus 2,2. Horiseeko mittari vai minä?
Voiko uusissa renkaissa olla liikaa ilmaa?
10
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvin voi olla paineet pielessä. Rengasasentaja on lykännyt ilmat rieskoihin silleen ettei varmasti ole lutussa. Aina kannattaa renkaiden vaihdossa ne paineet tarkistella. (vaikka olisi uudetkin kumit) Sekä silloin tällöin muutenkin.
- Anonyymi
Aika paljon välillä horisee noi huoltsikoiden mittaritkin. 0,5bar on paras minkä olen nähnyt.
- Anonyymi
Ei niissä uusissa renkaissa ole ilmaa valmiina, joku niihin on ilmaa laittanut!
- Anonyymi
Laittavat liikkeessä täysin oman päänsä mukaan. Minulle vain ilmottivat että laitettiin 3 baria kaikkiin. Sanoin et suositus on ovessa että 3,7 taakse niin alkoi kyseenalaistamaan valmistajan ohjearvoa että miksi ne sellaista suosittelee. Sanoin että en minä vaan tiedä mutta niin tekevät. Lisäsin sitten itse puuttuvat barit taakse. Että sellasta palvelua saa kun ostaa 500 euron talvirenkaat ketjuliikkeestä. Ensi kerralla taas sieltä netistä ja asennus nyrkkipajalla.
- Anonyymi
Olisit ostanut kunnolliset merkkirenkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ostanut kunnolliset merkkirenkaat.
Miten merkkirenkaat vaikuttaa asentajan laittamiin renkaan ilmanpaineisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten merkkirenkaat vaikuttaa asentajan laittamiin renkaan ilmanpaineisiin?
Motivoi enemmän kuin paskojen kiinalaisten asentaminen ja laatutietoinen on tarkempi paineista ja työn laadusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motivoi enemmän kuin paskojen kiinalaisten asentaminen ja laatutietoinen on tarkempi paineista ja työn laadusta.
Missä tuollainen yritys on?
- Anonyymi
Mihin henkilöautoon pitää laittaa 3.7bar?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin henkilöautoon pitää laittaa 3.7bar?
Oisko pakettiauto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065