Kokoomuksen virka-asunnolla kaupattiin myös huumeita Harri Jaskarin virka-asuntona kaupattiim myös huumeita?
nwohavaintoja.blogspot.com/2019/05/kokoomuksen-virka-asunnolla-kaupattiin.html
Kokoomuspuolueen omistamassa asunnossa, joka toimi vuonna 2006 silloisen Kokoomuksen puoluesihteeri Harri Jaskarin virka-asuntona kaupattiim myös huumeita?
Mutta jostain syystä poliisin tutkinnanjohtajat sivuttivat tämän kokonaan esitutkinnasta, joten kaiken järjen mukaan tällöin kyse oli organisoidusta huumekaupasta, johon Kokoomus on puolueena sekaantunut. Se saa todennäköisesti tuloja myös tästä organisoidusta huumekaupasta, kun näiden prostituoitujen palveluiden yhteydessä levitetään eteenpäin mm. kokaiinia, amfetamiinia tai heroiinia.
Mutta jostain syystä poliisin tutkinnanjohtajat sivuttivat tämän kokonaan esitutkinnasta, joten kaiken järjen mukaan tällöin kyse oli organisoidusta huumekaupasta, johon Kokoomus on puolueena sekaantunut? Se saa todennäköisesti tuloja myös tästä organisoidusta huumekaupasta, kun näiden prostituoitujen palveluiden yhteydessä levitetään eteenpäin mm. kokaiinia, amfetamiinia tai heroiinia.
https://nwohavaintoja.blogspot.com/2019/05/kokoomuksen-virka-asunnolla-kaupattiin.html
Kokoomuksen virka-asunnolla kaupattiin huumeita ja...?
17
185
Vastaukset
- Anonyymi
No minähän olen jo vuosia sitten kirjoitellut poliitikkojen huumebisneksestä,koska poliitikkojen diplomaattisalkkuja ei tutkita,kun tulevat ulkomailta t:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
satanisti-kokoomus?- kuinka moni vapaamuurari heistä?
onko julkaistu missään lehdissä mediassa mitä todella tapahtui? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satanisti-kokoomus?- kuinka moni vapaamuurari heistä?
onko julkaistu missään lehdissä mediassa mitä todella tapahtui?VAPPU on yksi satanistien hihhulointi-päivistä- Valpuriyö- eli VAROKAA-
Beltane-yö nyt 30.4-1.5. välillä - JA TARKKAILKAA NAAPUREITANNE!!
https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=satanistien
Kuka hakkasi kokoomus-Jaskarin naisystävää? Satanistisesti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAPPU on yksi satanistien hihhulointi-päivistä- Valpuriyö- eli VAROKAA-
Beltane-yö nyt 30.4-1.5. välillä - JA TARKKAILKAA NAAPUREITANNE!!
https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=satanistien
Kuka hakkasi kokoomus-Jaskarin naisystävää? Satanistisesti?Satanismiin viittaisi mm nämä tiedot?:
poliitikkojen enemmistö äänesti uutta prostituutiolakia vastaan?
He käyttävät itse prostituoituja!
Tämä Jaskari myöskin pahoinpiteli Eevan kertomuksen mukaan häntä, "väkivalta oli jokapäiväistä."
Todisteena on jopa kuva lomamatkalta, jossa sekä Eevalla että Jaskarilla on musta silmä.
Eevalle sen lätkäsi Jaskari, mikä herrasmies.
Jaskarille sen lätkäsi sen sijaan väliintulevat toiset miehet.
Ilmeisesti tämä oli jonkun mielestä "hauskaa", kun oikein kuva otettiin mustat silmät kummallakin päässä.
Kun Eeva alkoi odottaa lasta, oli Jaskari vaatinut aborttia ja jättänyt Eevan sanomalla että hanki abortti vaikka strippaamalla ja vaatinut rahalainaansa takaisin samalla kun oli hypännyt uuteen naissuhteeseen.
Osoittaa melkoista kylmyyttä tuon miehen taholta.
- vapaamuurari-satanismikultti mukaista toimintaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satanismiin viittaisi mm nämä tiedot?:
poliitikkojen enemmistö äänesti uutta prostituutiolakia vastaan?
He käyttävät itse prostituoituja!
Tämä Jaskari myöskin pahoinpiteli Eevan kertomuksen mukaan häntä, "väkivalta oli jokapäiväistä."
Todisteena on jopa kuva lomamatkalta, jossa sekä Eevalla että Jaskarilla on musta silmä.
Eevalle sen lätkäsi Jaskari, mikä herrasmies.
Jaskarille sen lätkäsi sen sijaan väliintulevat toiset miehet.
Ilmeisesti tämä oli jonkun mielestä "hauskaa", kun oikein kuva otettiin mustat silmät kummallakin päässä.
Kun Eeva alkoi odottaa lasta, oli Jaskari vaatinut aborttia ja jättänyt Eevan sanomalla että hanki abortti vaikka strippaamalla ja vaatinut rahalainaansa takaisin samalla kun oli hypännyt uuteen naissuhteeseen.
Osoittaa melkoista kylmyyttä tuon miehen taholta.
- vapaamuurari-satanismikultti mukaista toimintaa?SATANISMIAKO?
- Anonyymi
ei kai kokoomuksen natsisika-politiikkaa selvinpäin voisi kukaan tehdäkään...
- Anonyymi
HUUMELUOLA- KOKOOMUKSEN VIRKA-ASUNTO...
- Anonyymi
Kokoomuksessa puoluesihteeri...?
- Anonyymi
peräkylän jaskari oppinut kokoomus-bisneksen?
- Anonyymi
Eikös siellä ollut myös bordelli? Siellä kävi ministerit ja kanisterit. Venakot olivat Jaskarilla "töissä".
- Anonyymi
Kysy Marinilta. Se käytti bordellina pm-virkaluukkua
- Anonyymi
Kokkareitten kannattaa sitten lyödä hynttyyt yhteen vihervassareiden kanssa, kun on yhdistävä tekijä.
- Anonyymi
Ei tietenkään kaupattu. Typeriä tällaiset oikeistovastaiset disinformaatioripuloinnit.
- Anonyymi
HMM... on tuosta kai jossain vastakkainenkin mielipide...
jutta vaan hiljaa poistettiin mediasta...
oliko jopa Saulista saunakuva ilolintujen kanssa?
- AnonyymiUUSI
Jaskari vapaamuurari
- AnonyymiUUSI
Tuleeko Teemusta Petterin varamies....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056