hei sinä mies täällä mies odottaa sinua vietämme alasti nuolemme toisiamme suutelemme kiihkeästi toisiamme nuolemme toisiamme kullit toiminta kuntoon tule nauttimaan kanssani kiihkeästä kiimasta
hyväillään
6
230
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin olet.Käykö rakastelu päivällä.
- Anonyymi
kyllä päiväkin käy kun se ei ole hetken vaan pitempiaikainen sessio nautitaan
- Anonyymi
aikaisempi kommenttini hyväilen sinua suutelen sinua ja sinun kulliasi ja muutakin on tarjolla olisimme toisillemme hyväilyn kohteena olisi ensi kerta kun saisin suudella miestä odotan sinua mies ensi kerta
- Anonyymi
Kato idiooti on herännyt kommentoimaan,Sehän kesti kauan.Sä oot joku peräkammarin äidinpoika.Oletko koskaan käynyt ulkona ja nähnyt miten maailmaa elää.Sun jutut on vanhan fossiilin purkauksia.Jatka runkkaamista tai pane äitiis se sulta käy,
- Anonyymi
päivän valossa rakastelu olisi mukavaa kyllä me miehet voimme nauttia toisistamme suudellaan ja hyväillään toisiamme mies hämeestä
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta ja niiiiiiin kiihottavalta... Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi [email protected]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162