Sinussa on sitä jotakin

Anonyymi

Sinussa on sitä jotakin, mitä ei voi selittää eikä tyhjiin ammentaa. Voisin kuvailla sinua paremmin tunteilla. Koen sinut tunteitteni kautta ja se on jotain aivan sanoinkuvaamattoman ihanaa. Sinussa oleilee linnunlaulujen kesäinen puutarha. Puhuisin pitkästä kertomuksesta. Sinun kuvailemisesi on elämän- tai suhteenmittainen prosessi. Meidän keskinäisen suhteemme mittainen. On helppoa kuvitella, miten onnellinen tuo matka kanssasi voisi olla.

18

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkautta ilmassa ?

• Anonyymi

M-n vai N-m.

• Anonyymi

Tänään tullut monta kaunista viestiä. Kaikki sinulta? 😍

• Anonyymi

Mutta ei niin kauniita kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei niin kauniita kuin sinä.

❤ Henki salpautuu, voisitko olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤ Henki salpautuu, voisitko olla?

Voisito sinä? Se olisi kaikkien aikojen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisito sinä? Se olisi kaikkien aikojen...

Rakkaustarina. Huh. Täytyy mennä, mutta uskon, että voisit olla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaustarina. Huh. Täytyy mennä, mutta uskon, että voisit olla...

ja minä voisin olla... Hyvää yötä hänelle, joka on mielessäni aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja minä voisin olla... Hyvää yötä hänelle, joka on mielessäni aina.

Hyvää yötä hänelle, jota niin rakastan! Jotain pientä edes olisin sinusta halunnut kuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä hänelle, jota niin rakastan! Jotain pientä edes olisin sinusta halunnut kuulla.

Tulin vielä katsomaan, salamarakkaus, joka ei kadonnutkaan.

• Anonyymi

Eli jotain huonoa oloa ja pahaa mieltä.

• Niihän se helppoa on minun kanssani kuulemma myös olla.
      Toivotaan että hänet näet todellakin.

• Siis toivotaan että saat hänet.

• Anonyymi

Onpa kaunis alotus. Näitä on niin ihana lukea.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kiva, että tällä palstalla tällaista vaihteeksi. Saisi olla enemmänkin.

• Anonyymi

Taidat olla sama kirjoittaja kuin aiemmin tänään. Ja voin sanoa, kauniit on sanasi tälläkin kertaa. Itselleni tuo kauneus kertoo rakkaudesta. 💗Kauneus on katsojan silmässä tässäkin asiassa.

Täällä hyvin harvoin kukaan on tunnistettavissa tai kirjoitus osuu luettavaksi sille kenelle se on tarkoitettu. En siis sano, että olisit hän. Silti osut vertauksessasi puutarhaan ja lintujen lauluun täysin kohdilleen. Ei siksi, että kuvittelisin sitä hänelle olevani vaan siksi, että mieleni lepää puutarhassa kukkien tuoksussa, lintujen laulua ja lehtien havinaa kuunnellessa. Sieluni lepää myös meren tai järven äärellä, vuorilla ja Suomalaisessa metsässä vaeltaessa. Mietinkin olenkohan joskus noista maininnut hänelle, luulenpa että olen.

Tunnistan tuon saman rauhan, hyvän olon ja sielun lepäämiseen tapahtuvan myös häneen seurassaan. Hänen seuransa on sieluni turvasatama ja mieleni koti. ♥️

• Anonyymi

Vau! Kauniisti kirjoitat itsekin, tuttua ja omaa on tuossa luonnon elementtien keskellä viihtymisessä. Sopisimme hyvin yhteen, jos vain olisit hän. Voisinpa vain päästä hänen kanssaan joskus jakamaan sitä kokemaamme sielun lepoa erilaisissa maisemissa.

• Anonyymi

Kyllä täällä niin vittuilut kuin rakkaudenosoitukset oikeaankin menee, eri asia, mikä niiden painoarvo on. Tarkoitan, että vittuilija ei aina tiedä(jollei ole persoonallisuushäiriöinen), kuinka paljon pahaa aiheuttaa, ja rakkaudentunnustuksen sanojen painoarvo saattaa olla joskus hieman puolivillaista.
        Yhtä kaikki, jos todellista rakkautta löytyy, sen puolesta pitää aina hurrata ja liputtaa. Koska hyvyys saa toisessakin parempia puolia esiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16