Sinussa on sitä jotakin, mitä ei voi selittää eikä tyhjiin ammentaa. Voisin kuvailla sinua paremmin tunteilla. Koen sinut tunteitteni kautta ja se on jotain aivan sanoinkuvaamattoman ihanaa. Sinussa oleilee linnunlaulujen kesäinen puutarha. Puhuisin pitkästä kertomuksesta. Sinun kuvailemisesi on elämän- tai suhteenmittainen prosessi. Meidän keskinäisen suhteemme mittainen. On helppoa kuvitella, miten onnellinen tuo matka kanssasi voisi olla.
Sinussa on sitä jotakin
18
138
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkautta ilmassa ?
- Anonyymi
M-n vai N-m.
- Anonyymi
Tänään tullut monta kaunista viestiä. Kaikki sinulta? 😍
- Anonyymi
Mutta ei niin kauniita kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei niin kauniita kuin sinä.
❤ Henki salpautuu, voisitko olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤ Henki salpautuu, voisitko olla?
Voisito sinä? Se olisi kaikkien aikojen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisito sinä? Se olisi kaikkien aikojen...
Rakkaustarina. Huh. Täytyy mennä, mutta uskon, että voisit olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaustarina. Huh. Täytyy mennä, mutta uskon, että voisit olla...
ja minä voisin olla... Hyvää yötä hänelle, joka on mielessäni aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja minä voisin olla... Hyvää yötä hänelle, joka on mielessäni aina.
Hyvää yötä hänelle, jota niin rakastan! Jotain pientä edes olisin sinusta halunnut kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä hänelle, jota niin rakastan! Jotain pientä edes olisin sinusta halunnut kuulla.
Tulin vielä katsomaan, salamarakkaus, joka ei kadonnutkaan.
- Anonyymi
Eli jotain huonoa oloa ja pahaa mieltä.
Niihän se helppoa on minun kanssani kuulemma myös olla.
Toivotaan että hänet näet todellakin.- Anonyymi
Onpa kaunis alotus. Näitä on niin ihana lukea.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kiva, että tällä palstalla tällaista vaihteeksi. Saisi olla enemmänkin.
- Anonyymi
Taidat olla sama kirjoittaja kuin aiemmin tänään. Ja voin sanoa, kauniit on sanasi tälläkin kertaa. Itselleni tuo kauneus kertoo rakkaudesta. 💗Kauneus on katsojan silmässä tässäkin asiassa.
Täällä hyvin harvoin kukaan on tunnistettavissa tai kirjoitus osuu luettavaksi sille kenelle se on tarkoitettu. En siis sano, että olisit hän. Silti osut vertauksessasi puutarhaan ja lintujen lauluun täysin kohdilleen. Ei siksi, että kuvittelisin sitä hänelle olevani vaan siksi, että mieleni lepää puutarhassa kukkien tuoksussa, lintujen laulua ja lehtien havinaa kuunnellessa. Sieluni lepää myös meren tai järven äärellä, vuorilla ja Suomalaisessa metsässä vaeltaessa. Mietinkin olenkohan joskus noista maininnut hänelle, luulenpa että olen.
Tunnistan tuon saman rauhan, hyvän olon ja sielun lepäämiseen tapahtuvan myös häneen seurassaan. Hänen seuransa on sieluni turvasatama ja mieleni koti. ♥️- Anonyymi
Vau! Kauniisti kirjoitat itsekin, tuttua ja omaa on tuossa luonnon elementtien keskellä viihtymisessä. Sopisimme hyvin yhteen, jos vain olisit hän. Voisinpa vain päästä hänen kanssaan joskus jakamaan sitä kokemaamme sielun lepoa erilaisissa maisemissa.
- Anonyymi
Kyllä täällä niin vittuilut kuin rakkaudenosoitukset oikeaankin menee, eri asia, mikä niiden painoarvo on. Tarkoitan, että vittuilija ei aina tiedä(jollei ole persoonallisuushäiriöinen), kuinka paljon pahaa aiheuttaa, ja rakkaudentunnustuksen sanojen painoarvo saattaa olla joskus hieman puolivillaista.
Yhtä kaikki, jos todellista rakkautta löytyy, sen puolesta pitää aina hurrata ja liputtaa. Koska hyvyys saa toisessakin parempia puolia esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574