Laukamo Oy

Anonyymi

Työpaikkana. Aivan paska. Palkka alakanttiin. Luulevat, että työn tekijät ovat robotteja joiden geenit periytyy Kiinasta. Ainoa hyvä aisia koko lafkassa on ruokala ja sekin on ilmeisesti yksityisen yrittäjän Sevonin Millan heiniä. Eli ei liity Laukamoon mitenkään. Eiks oo jännää, että ns. Rikkaat jo noinkin pienillä tuloilla, mitä Laukamon yrittäjiltä jää näppiin, niin luullaan olevansa Jeesuksia.. Elämä onneks antaa ihmisille takaisin, mitä ne ansaitsee 🙏

15

2511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt puhut asiaa...... Samaa mieltä...

      • Anonyymi

        Pitää olla varuillaa Laukeamosta ja muista HUIPPU
        Työpaikoista ei saa puhua pahaa
        Voi joutua helvettiin, jos ei ole jo siellä.


    • Anonyymi

      Mene sinne, missä on paremmin.

    • Anonyymi

      Jaatimet samanlainen roskafirma joka sais lähteä somerolta. Paskalaatua paska palkoilla. Konkkaan varmaan kohta meneekin.

    • Anonyymi

      Rupee yrittäjäks, sitten tiedät, millasta on palkata motivoitumatonta sakkia. Onnea matkaan.

      • Anonyymi

        Perseellä tienaa ja rahalla saa. Lauloi suomalainen laulu ja soitin yhtye popeda.


    • Anonyymi

      Ei saatana.taas joutuu aloittamaan tutkinnnan siitä onko toimittu oikein.....

    • Anonyymi

      somerolla pitää olla sukuataisiskonserkku päästäkseen laukamolle, junttimafiaa ei kannata uhmata julkisesti...capito?

      • Anonyymi

        Laukamolle pääsee kuka vaan, ei tartte osata puhua suomee ei tarvii osata lukea/kirjoittaa.
        Sinne vaan kaikki työttömät.


    • Anonyymi

      Hei sossuporukka, perustakaa yritys, kommentoikaa sitten yrityksiä uudestaan, kun kelarahat loppuu. Ja töitä voi aina hakea muualta, jos niin taitavia ollaan. Että osataan lukea ja kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Nyt tais mennä jollain yrittäjällä tunteisiin, ei muuta kun yritys pystyyn ja valittamaan päästään hyvin pian jos tehdään asiat samoin kuin jossain yrityksissä.. Sossuun siis......


    • Anonyymi

      Kaikki laukamon työntekijät ovat tyytyväisiä työnantaansa, tai sitten he eivät uskalla sanoa hyvää eikä pahaa yrityksestä.

    • Anonyymi

      Paljonko tuntipalkka alk.?

      • Anonyymi

        22,48€/h lisät!


    • Anonyymi

      Aloittaja uskottelee itselleen, että elämä antaa takaisin, koska ei itse uskalla tehdä mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe