Skorpionien luonne

...

Ajattelin tässä alkaa selostamaan millaisina pidän skorpioneja. Olen lukenut paljon kaiken näköisiä luonne kuvauksia ja muuta... joten nyt ajattelin kirjoittaa oman luonne kuvauksen.

Skorpionit ovat syvällisiä, ja tunteet myrskyävät pinnan alla. Skorpioni ei kuitenkaan koskaan näytä muille tunne sokkeloitaan. Hän on salaperäinen ja melko erikoinen ihminen. Hänet erottaa usein joukosta, mutta kuka tietää miten? Toiset skorpionit erottuvat joukosta koska käyttävät räikeän värisiä vaatteita, toiset taas käyttävät täysin mustaa. Hiuksetkin ovat useasti värjätty mustiksi tai punaisiksi, joskus jopa liloiksi taikka sähkönsinisiksi. Skorpparin sisällä elää rokkari joka pääsee vapaaksi kun rokki pauhaa täysillä. Skorppari haaveilee usein olevansa bändissä kitaristi jota kaikki ihailisivat, toisanaan hän haluaisi niin kovatsi olla salainen agentti - niinkuin alias - tv sarjan sydney taikka vaughn. Skorpionit usein myös kirjoittavat mitä erikoisempia tekstejä joita pinnallinen ihminen ei voisi ymmärtää. Skorpionit ovat myös hyvin elinvoimaisia ja tulisia ihmisiä, toisanaan taas viileitä. Skorpionien elementti voisi olla siis myös tuli, mutta koska tulen merkit ovat tavallisimmin niin pinnallisia niin ei sekään sopisi täydellisesti, joten skorpionit ovat tavallaan tulen ja veden sekoitus. Skorpionit ovat kovin kiinnostyneita mystiikasta ja tutustuvat siihen jo nuorina, tavallisimmin murrosiässä alkaa todellinen tutkimus matka mystiikan maailmaan. Astrologia siis kiinnostaa myös kovin paljon. Skorpionit ovat usein yksinäisiä susia, kulkevat omia polkujaan. Toiset skorpionit erakoituvat - toiset taas ovat ystävien piirrittämiä.

21

6028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morgen

Tuo on harhaluuloa ainakin omien kokemuksieni mukaan. En ole tavannut vielä yhtäkään noin pukeutuvaa skorpioonia, vaikka tunnen ja tiedän heitä kymmeniä. Tavallisia pintaveikkoja näyttäisivät olevan kaikki tyyni. Eivät he ole sen syvällisempiä kuin muutkaan. He vaikuttaisivat olevan melko haavoittuvia eli saattaa olla heikko itsetunto todellisuudessa? Luovat ehkä muille mystistä kuvaa itsestään ollakseen mielenkiintoisempia?

• skorppeljooni

Kaikki ihmiset ovat melko haavoittuvia.
        Missä määrin sen kieltää itseltään ja missä määrin sen peittää muilta, se vaihtelee.

• skorppari nouseva leijona
        skorppeljooni kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat melko haavoittuvia.
        Missä määrin sen kieltää itseltään ja missä määrin sen peittää muilta, se vaihtelee.

Mua ärsyttää, kun kaikki on aina niin kiinnostuneita mun elämästä.
        Ns. sellaista tunkeilevaa asennetta en vain voi sietää. Kerron oma-aloitteisesti asioitani, jos siltä tuntuu, mutta ylimalkainen uteliaisuus ja minun elämääni puuttuminen saa vereni kiehumaan.

• skorppari

minä olen skorppioni., ja jos ketään kiinnostaa niin sopisin täydellisesti tuohon luonteen kuvaukseen. en voi itselleni mitään että olen juuri sellainen kuin kirjoissa kerrotaan.

• Scorpio

täysin en kyllä ole samaa mieltä, esim. tuon pukeutumisen suhteen ja tuon sun mielestä "sisäisen rokkarin"
      kuvaus oli aika vajavainen...

• Laurami

Olen itse skorpioni...joten tämä perustuu vain omaan kokemukseen itsestäni.Olen hankala luonne, sitä en kiellä, salattukin. Mystisyys kiinnostaa, mutta sitä ei kerrota kaikille. Loukattuna olen tosi paha, julmakin, vaikka muuten kiltti enkä tee toisille pahaa.Tunteet ovat syvällä ja välillä liiankin pinnassa, skorpionin kanssa ei ole kenenkään helppo elää. Tunteet roihuaa ja kun skorpioni rakastuu niin siitä on oksat pois. Ja kuitenkin pinnan alla on se epävarmuus itsestä, olenko minä tarpeeksi hyvä tähän tai mihinkään...

• skorp.

totta kuin vesi. x)

• Natasha-X

Minä en usko mystisiin voimiin tai yleensäkkään mihinkään noitaoppeihin. Jos olet hankala, niin montakos divisioonaa sinulla on? Jos ei ole yhtäkään, niin kiltimmän puoleinen olet. Vakoojaksi sinusta ehkä olisi ja rakkaushan on aina hyvä asia. Onnea rakkauteen.

• Lily

Täsmää minuun monella tapaa.Voimakkaana on tulen elementti ja olen erittäin boheemi henkinen.
        Vaikea ihminen en ole!!

Ihmissuhteet ei kiinnosta pätkääkään,onko se skorpparille tyypillinen ominaisuus????

• skorp.
        Lily kirjoitti:

Täsmää minuun monella tapaa.Voimakkaana on tulen elementti ja olen erittäin boheemi henkinen.
        Vaikea ihminen en ole!!

Ihmissuhteet ei kiinnosta pätkääkään,onko se skorpparille tyypillinen ominaisuus????

Sillä minuakaan ei oikein nuo ihmissuhteet erityisemmin kiinnosta. :)

• skorppeljooni
        skorp. kirjoitti:

Sillä minuakaan ei oikein nuo ihmissuhteet erityisemmin kiinnosta. :)

Varopa vaan, tossa asiassa voi nopeastikin tulla hyppy ihan toiseen ääripäähän.
        Ja sitten.. huh huh sentään..

• tpk15.11

Niinku toi kuullosti ihan mun luonteen kuvaukselta toi teksti pitää paikkaansa, joka sana...

• vanha skorpioni

Jokainen kai näkee itsensä erikoisena ja mystiikkaan viehtyneenä. Meitä on työpaikalla kolme skorpionia, vieläpä suurin piirtein samanikäisiäkin olemme ja niin erilaisia. Vaatetuksesta voipi sanoa, että yksi pukeutuu aina mustiin ja toiset miten sattuu,yksi saa raivareita, että ovenkarmit ovat vaarassa, toinen ei puhu mitään ja kolmas ottaa kaiken itseensä. Revi siitä sitten se oikea skorpioni.

• Joss

No tuo varmaan kuvaa meitä skorppareita kaikkein parhaiten ;)
        Kukapa meistä selvää saisi :)))))

• Nuca

meitä on erilaisia ihmisiä ja kaikkeen vaikuttaa kasvatus ja elämänkoulu. Mä olen räikeä vaatetuksesta välillä ja joskus mustaa...punaiset hiukset. Mun scorppari frendit on aika samanlaisia ja kuvaus sopii hyvin. Murrosikäiset on välillä vaikeita ja sit kaikkeen vaikuttaa nouseva merkki ja siks ei me olla myöskään samanlaisia. Luin vaan ku joku oli kirjottanut 3 erilaisesta, mutta ajattelematta taustoja. Kaikelle löytyy pohja ja selitys, joskus sitä vaan joutuu hakemaan kauan ja kaukaa. Mutta kuitenkin sun kirjotus oli hyvä ja oikein osuva ainakin mun laajaan kirjavaan ystäväpiiriin.

• rapu

mun ystävä on skorpari ja aika osuvasti kerroit. uteliaana kysyisin sinulta, mitä kertoisit ravusta joka on synt. heinäk.puoliv. ja nouseva m on leijona.

• ...

Kaikki perheen jäseneni ovat rapuja, mutta nuosevista merkeistä en erityisemmin tiedä. veljeni, 15 vuotias nörtti on melko höntti rapu. Hän ei saa enään nenäänsä irti koneesta kun on siihen niin juuttunut pelin nimeltä Counter strike takia. Äitini on hellä ja empaattinen. Hän on kunnianhimoinen ja ahkera, mutta ei läheskään yhtä kunnian himoinen kuin isäni. Äitini on sosiaallinen ja hemmotteleva iloinen nainen, melko kauniskin ja nuoren näköinen 40 vuotiaaksi. :) Hän on huumorintajuinen ja melko fiksu. Isäni, kunnianhimoinen ja järkevä mies. Hän on kulinaristi, kai kulinaristi oli semmoinen ihminen joka käy katsomassa taidenäyttelyitä ja kuuntelee mozzarttia yms? Siis hän on sellainen että tykkää käydä taidenäyttelyissä ja sellaista. Mutta kyllä hän rokistakin pitää ja pelaa pleikkariakin joskus. Hän on rauhallinen, rehti ja iloinen. Huumorintajuinen ja voimakastahtoinen.
        Siinä oli siis kolme esimerkkiä ravuista, melko samanlaisia ovat vanhemmiten. :) Murrosiässä ovat tuollaisia melkohönttejä niinkuin veljeni.
        Vielä pieni kokoon pano miten luonnehtisin rapuja:

He ovat kunnianhimoisia ja ahkeria. Iloisia, rehtejä ja reippaita. Mukavia ja empaattisia, sosiaallisia ja todella mukavia ihmisiä.

• rapu
        ... kirjoitti:

Kaikki perheen jäseneni ovat rapuja, mutta nuosevista merkeistä en erityisemmin tiedä. veljeni, 15 vuotias nörtti on melko höntti rapu. Hän ei saa enään nenäänsä irti koneesta kun on siihen niin juuttunut pelin nimeltä Counter strike takia. Äitini on hellä ja empaattinen. Hän on kunnianhimoinen ja ahkera, mutta ei läheskään yhtä kunnian himoinen kuin isäni. Äitini on sosiaallinen ja hemmotteleva iloinen nainen, melko kauniskin ja nuoren näköinen 40 vuotiaaksi. :) Hän on huumorintajuinen ja melko fiksu. Isäni, kunnianhimoinen ja järkevä mies. Hän on kulinaristi, kai kulinaristi oli semmoinen ihminen joka käy katsomassa taidenäyttelyitä ja kuuntelee mozzarttia yms? Siis hän on sellainen että tykkää käydä taidenäyttelyissä ja sellaista. Mutta kyllä hän rokistakin pitää ja pelaa pleikkariakin joskus. Hän on rauhallinen, rehti ja iloinen. Huumorintajuinen ja voimakastahtoinen.
        Siinä oli siis kolme esimerkkiä ravuista, melko samanlaisia ovat vanhemmiten. :) Murrosiässä ovat tuollaisia melkohönttejä niinkuin veljeni.
        Vielä pieni kokoon pano miten luonnehtisin rapuja:

He ovat kunnianhimoisia ja ahkeria. Iloisia, rehtejä ja reippaita. Mukavia ja empaattisia, sosiaallisia ja todella mukavia ihmisiä.

KIITOS.olen just tollanen äippä 4 poikaani sanoo noin musta. ja ns. tyttäreni. otinhan hänetkin kotiini 16v ja nyt hän on 23v ja perheen jäsen aina.nuoret viihtyvät seurassani ja ovat edelleenkin (5v) pitkäaikaisia ystäviäni, sanovat et minulle voi kertoa kaikki salaisuudet ja murheet ,niin sen jälkeen löytyy ratkasu pulmaan ja on pare olo.yksi pojistani on rapu ja tykkää tietokone peleistä,tytöt ei vielä kiinnosta ,vaik on komee, kuten äitinsä.(hups).HYVÄÄ JATKOA SINULLE, ELÄMÄSSÄSI KYL PÄRJÄÄT TUNNUT TOSI KIVALTA PERSOONALTA.

• Mazzy

Jonkin verran kuulostaa tutulta tämän pistiäisen korvaan. Olen ystävien piirittämä erakko ;). Ainakin tällä hetkellä tilanne on se, että tekisi mieli painua jonnekin piilopirttiin kauas kaikista ystävistä ja muista läheisistä. Tarvitsen _omaa rauhaa_, liikaa ihmisiä hyörimässä ympärilläni. Nuo mystiikkajutut ja muut semmoset on kyllä kiinnostaneet pikkupennusta asti. Ja edelleen harrastan sellaisten juttujen etsimistä ja lukemista irrottaakseni itseni vähäksi aikaa arjesta.

Yleisesti ottaen pyrin kyllä ulkoisesti "sulautumaan massaan". En yleensä pyri huomion keskipisteeksi missään tilanteessa ja keskustelen syvällisesti vain ystävien kanssa. On olemassa ihmisiä, jotka eivät tunnu "sopivilta" ystäviksi ja on olemassa ihmisiä, jotka tuntuvat "sopivilta" heti ensinäkemältä. Nämä "epäsopivat" eivät pääse pintaa syvemmälle edes pitkällä aikavälillä, ja kuva varmasti on sitten myös sen mukainen. Tuo "sopivuustuntemus" tulee jostakin alitajunnasta?!

Aika paljon oli yhtäläisyyksiä.

• just me

Tuo kuulosti liiankin tutulta. Mulla henk.kohtasesti on paljon vihamiehiä, mikä johtuu siitä, että osaan olla se ärsyttävä ihminen, sellaisille, jotka eivät mua miellytä ja nämä ihmiset ovat nähneet vain ja ainoastaan sen huonon puolen musta. Osaan olla mukava ja ystävällinen ja olenkin ystävilleni..eikös skorppioneista sanota, että heillä on ennemmin pari erittäin hyvää ystävää kuin paljon
        "kavereita". Minuun tämä ainakin pätee =D Toivotan hyvää kevään alkua kaikille =) Oli ensimmäinen kerta kun laitoin tänne kommenttia.

• tuhkimo

Tahdon myös lisätä sen että vain tarpeeksi läheisiksi katsomani ihmiset pääsevät perille ajatuksistani ja sekin voi viedä monta vuotta.
      Edes aviomieheni ei ole perillä kaikesta mitä pohdin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      198
      4008
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2553
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      30
      2174
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1380
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1248
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1129
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      74
      996
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      824
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      57
      824
    10. S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?

Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt
      Lieksa
      71
      784
    Aihe