Klarna yrittää huijata 60 euroa

Anonyymi

Ostin kengät. Maksoin ne, mutta vahingossa väärällä viitteellä. Maksoin Klarnan omalla luottotiliviitteellä kun olisi pitänyt maksaa eri viitteellä. Mutta Klarnalle siis. Kysyin chatista. Asiakaspalvelija sanoi asia kunnossa, maksu ohjautuu heille. Nyt kuitenkin toinen asiakaspalvelija otti minuun yhteyttä ja vaatii minua maksamaan ko. Laskun oikealla viitteellä. No, eipä siinä mitään, mutta kun he eivät kuulemma palauta jo maksamaani kuuttakymppiä. Perustelut, sillä on vähennetty luottotilivelkaani. No niin, minulla on luottotilimaksut maksettu eli maksettavaa 0 euroa. Minulle tuli viesti että maksuni 60 e on mennyt perille. Silti luottotilini näyttää yhä 0 euroa. Kysymys kuuluu, kuka vetää rahaa välistä. Otin yhteyttä Klarnaan. Eivät vastanneet millään. Lopulta sain viestin että joku asiakaspalvelija ottaa minuun yhteyttä kahden päivän sisällä. Olin jo päättänyt tehdä rikosilmoituksen Klarnan vilpillisestä meiningistä, missä hukkasivat kuuskymppiä eivätkä palauta. No, nyt sitten odottelen kuitenkin vielä pari päivää josko joku siellä vastaisi jonkun meriselityksen kanssa. En tiedä saanko rahojani koskaan takaisin. Noita kuuttakymppiä. Yksi vaihtoehto on että jätän vaan maksamatta kengät toiseen kertaan. Minulla on kuvakaappaukset kaikista toiminteista. Maksu, luottotili nollilla, asiakaspalvelijan vastaus että kaikki ok jne. Minä kirjoitin tämän Klarna-kokemukseni nyt tänne. Tämä on varoittava esimerkki muille. Olkaa tarkkoina Klarnan kanssa.

34

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on kelan sisarusfirma.

    • Anonyymi

      Tarkennus vielä, siis väittivät että kuudellakympullä oli lyhennetty Klarnan luottotilivelkaani. Mutta minulla ei ole luottotilivelkaa. Saldo oli 0 euroa, ja on edelleenkin 0 euroa. Että väite siitä että luottotilivelkaa olisi lyhennetty kuudellakympillä on valhe. Kysymys kuuluu, kuka vetää välistä, ja miten paljon tätä tapahtuu vuositasolla. En tiedä saanko Klarnalta mitään selitystä tai rahoja takaisin. Mikäli en saa, minä olen pakotettu tekemään asiasta rikosilmoituksen. Mikäli siis maksan kengät oikealla viitteellä, toiseen kertaan. On ihan sairasta että Klarna ei palauta rahoja ja silti vaatii minua maksamaan kengät toiseen kertaan. Se ei voi olla minkään lakien mukaista toimintaa. Olkaa erittäin varovaisia Klarnan kanssa. Toistan, olkaa tarkkoina ja varovaisia.

    • Anonyymi

      Älä maksa toiseen kertaan, vaan näytät vaan tositteet että olet jo maksanut, kun kysely asiasta tulee. On kyllä syvältä tuollainen että rahastetaan moneen kertaan. Itse en ikinä suostuisi maksamaan toista kertaa, ennen kuin palauttavat edelliset rahat.

    • Anonyymi

      Uskomatonta. Yrittävät siis rahastaa kahteen kertaan. Huh. Kuvittele jotain vanhaa mummelia joka ei huomais vaan maksais vaan kahteen kertaan. Kyllä on ihan villin lännen touhua.

    • Anonyymi

      Jos multa pyydettäis tuplamaksua haistattaisin paskat, enkä maksais. Lisäksi ottaisin kuvakaappaukset huijausyrityksestä ja ilmoittaisin poliisille.

    • Anonyymi

      Toi on kyllä supertörkee huijausyritys että rahastetaan kahteen kertaan. Siis kuinka kehtaavat? Siis tostahan jo lehdetkin vois tehdä jutun että tässä firmassa kengät laskutetaan kahteen kertaan. Siis ihan himmeetä. Tähänkö on tultu? Joku ruotsalainen firma kai? Siis käsittämätöntä toimintaa. Kuinkahan moni on huomaamattaan maksanut kahdesti?

    • Anonyymi

      Joo en aio maksaa toista kertaa. Minä olen maksanut kengät jo Klarnalle. Ja minulla on siitä todisteet. Kaikesta toiminnasta on kuvakaappaukset. Ei kukaan voi velvoittaa minua maksamaan kahdesti. Se ei voi vaan mennä niin. Helpommalla pääsen kun en vaan maksa toista kertaa. Perinnästä tullee kirje joskus mutta minulla on tositteet, että olen jo maksanut kengät. Minun puolestani Klarna saa haistaa pitkän peen.

    • Anonyymi

      Itse vältän kyseistä puljua kuin ruttoa. Chat palvelu on yks iso vitsi kanssa. Mikään ei toimi. Apua et saa. Kestää. Laskutetaan monta kertaa. Asiakaspalvelijat ihan robotteja. Eivät osaa vastata kuin ympäripyöreästi jos kysyt vähänkin monimutkaisempaa asiaa. Vain huonoja kokemuksia. Ei ikinä enää!

      • Anonyymi

        Klarnaa on vaikea välttää. Itse maksan luottokortilla (saan ostoksista 0,5 % bonusta). Klarna on yllättävän usein tällaisessakin tapauksessa maksunvälittäjänä. Myyvä firma saa Klarnalta yhdeltä luukulta kaikki haluamansa maksutavat pientä provisiota vastaan.

        Tällasis Klarnan tapaisia toimijoita on useita muitakin.

        Luottokortilla maksamisella on sekin etu, että voi reklamoida luottokortin myöntäjälle, jos ei pääse epäselvissä tapauksissa sopuun myyjän kanssa. Vielä parempi maksutapa on Paypal, mutta Suomessa yllättävän harvat firmat tarjoavat sitä maksutapana.

        Ketjun aloittajan tapauksesta saan sen käsityksen, että hänellä pitäisi olla Klarnan tili plussalla 60 euroa, josta pitäisi siis olla mahdollista hoitaa tuo samansuuruinen kenkien maksaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarnaa on vaikea välttää. Itse maksan luottokortilla (saan ostoksista 0,5 % bonusta). Klarna on yllättävän usein tällaisessakin tapauksessa maksunvälittäjänä. Myyvä firma saa Klarnalta yhdeltä luukulta kaikki haluamansa maksutavat pientä provisiota vastaan.

        Tällasis Klarnan tapaisia toimijoita on useita muitakin.

        Luottokortilla maksamisella on sekin etu, että voi reklamoida luottokortin myöntäjälle, jos ei pääse epäselvissä tapauksissa sopuun myyjän kanssa. Vielä parempi maksutapa on Paypal, mutta Suomessa yllättävän harvat firmat tarjoavat sitä maksutapana.

        Ketjun aloittajan tapauksesta saan sen käsityksen, että hänellä pitäisi olla Klarnan tili plussalla 60 euroa, josta pitäisi siis olla mahdollista hoitaa tuo samansuuruinen kenkien maksaminen.

        Yhä edelleen. Luottotili nollalla. Eivät muuttaneet sitä plus kuudeksikympiksi. Se on nolla edelleen. Minulla on siitä kuvakaappaus todisteena. Vaativat minua maksamaan kengät uudestaan. Eivät palauta jo maksamaani kuuttakymppiä. Eli Klarna hupuloi jonnekin maksamani 60 euroa ja vaatii minua maksamaan kengät uudestaan. Eli rikosilmoitus tulee olemaan tosiasia, hyvin todennäköiseltä näyttää. Minläänlaista vastausta en ole lukuisista, lukuisista yrityksistäni saanut. En chattiin, en puhelimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhä edelleen. Luottotili nollalla. Eivät muuttaneet sitä plus kuudeksikympiksi. Se on nolla edelleen. Minulla on siitä kuvakaappaus todisteena. Vaativat minua maksamaan kengät uudestaan. Eivät palauta jo maksamaani kuuttakymppiä. Eli Klarna hupuloi jonnekin maksamani 60 euroa ja vaatii minua maksamaan kengät uudestaan. Eli rikosilmoitus tulee olemaan tosiasia, hyvin todennäköiseltä näyttää. Minläänlaista vastausta en ole lukuisista, lukuisista yrityksistäni saanut. En chattiin, en puhelimeen.

        En voi maksaa tililtä kenkiä, koska tili on nolla. Lisäksi minähän jo kerran maksoin. Ei auta. Klarna vaatii minua maksamaan uudestaan. Tämä on rikollista toimintaa. Tämä on pöyristyttävää. En voi todeksi uskoa tätä, että tällainen firma saa rehottaa.eikö mukamikään laki päde, eikö todellakaan tätä saada kitkettyä pois tätä kahteen kertaan maksattamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi maksaa tililtä kenkiä, koska tili on nolla. Lisäksi minähän jo kerran maksoin. Ei auta. Klarna vaatii minua maksamaan uudestaan. Tämä on rikollista toimintaa. Tämä on pöyristyttävää. En voi todeksi uskoa tätä, että tällainen firma saa rehottaa.eikö mukamikään laki päde, eikö todellakaan tätä saada kitkettyä pois tätä kahteen kertaan maksattamista?

        Klarnan luottotili on nolla. Käsittäkää nyt. Klarna on hupuloinut multa 60 euroa. Se on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Eli seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajasuojaan, sitten poliisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarnan luottotili on nolla. Käsittäkää nyt. Klarna on hupuloinut multa 60 euroa. Se on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Eli seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajasuojaan, sitten poliisiin.

        Jos Klarnalta luette tämän niin minä kysyn, miksi te teette tämän minulle? Aina olen maksanut laskut ajallani, olen ollut hyvä asiakas. Mihin hupuloitte 60 euroa, aiotteko millinkaan vastata mulle, saanko rahojani koskaan takaisin? Tai senhänjo vastasitte. Ette aio palauttaa. Kysymys kuuluukin,missä nuo 60 euroa ovat, ja voinko minä ostaa sillä summalla jostakin verkkokaupasta jotakin, esimerkiksi lemmikkitarvikkeita. Tai tilata ruokaa tai taidetarvikkeita? Täytyyhän minun saada jotakin tuolla summalla. Te ette voi viedä multa kuuttakymppiä tuosta vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Klarnalta luette tämän niin minä kysyn, miksi te teette tämän minulle? Aina olen maksanut laskut ajallani, olen ollut hyvä asiakas. Mihin hupuloitte 60 euroa, aiotteko millinkaan vastata mulle, saanko rahojani koskaan takaisin? Tai senhänjo vastasitte. Ette aio palauttaa. Kysymys kuuluukin,missä nuo 60 euroa ovat, ja voinko minä ostaa sillä summalla jostakin verkkokaupasta jotakin, esimerkiksi lemmikkitarvikkeita. Tai tilata ruokaa tai taidetarvikkeita? Täytyyhän minun saada jotakin tuolla summalla. Te ette voi viedä multa kuuttakymppiä tuosta vaan.

        Minä aion tehdä huomenna rikosilmoituksen Klarnasta. Syy, eivät palauta vahingossa väärällä viitteellä maksamaani kuuttakymppiä. Eivätkä vastaa, lukuisista yrityksistä huolimatta. Toivottavasti Klarna tulee saamaan sakot plus joutuu maksamaan minulle takaisin 60 euroa. Luotan että poliisin avustuksella minä tulen saamaan jollakin aikavälillä rahani takaisin.
        Varoitan teitä Klarnasta. Klarna on nyt pimittänyt minulta 60 euroa. Ovat vastanneet etteivät palauta rahoja. Olen ottanut kymmeniä kertoja yhteyttä chatin kautta, yritin myös puhelimitse. En ole saanut mitään selitystä tai lupausta rahojen palauttamisesta. (Kengät oli mulle väärää kokoa. Palautin kengät). Nyt haluan Klarnalta takaisin aiemmin vahingossa väärällä viitteellä maksamani 60 euroa. Klarnalta vastasivat etteivät palauta. Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä asiasta rikosilmoitus. Minulla on kuvakaappauksena asiasta todisteena kaikki. Kuinka maksoin 60 e, kuinka Klarnalta tuli viesti vastaanotettu maksu, kuinka luottotili silti nollilla, kuinka sitten vaativat lisää rahaa, eivätkä palauta vahingossa väärällä viitteellä maksamaani kuuttakymppiä. Minulla on kuvakaappaus tallessa tuosta Klarnan edustajan vastauksesta. Mikäli tämä ei ole varkaus, niin mikä sitten on? Luotan että poliisin avustuksella minä tulensaamaan jollain aikavälillä rahani takaisin. Minä en voi suositella Klarnaa kenellekään omien kokemusteni pohjalta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aion tehdä huomenna rikosilmoituksen Klarnasta. Syy, eivät palauta vahingossa väärällä viitteellä maksamaani kuuttakymppiä. Eivätkä vastaa, lukuisista yrityksistä huolimatta. Toivottavasti Klarna tulee saamaan sakot plus joutuu maksamaan minulle takaisin 60 euroa. Luotan että poliisin avustuksella minä tulen saamaan jollakin aikavälillä rahani takaisin.
        Varoitan teitä Klarnasta. Klarna on nyt pimittänyt minulta 60 euroa. Ovat vastanneet etteivät palauta rahoja. Olen ottanut kymmeniä kertoja yhteyttä chatin kautta, yritin myös puhelimitse. En ole saanut mitään selitystä tai lupausta rahojen palauttamisesta. (Kengät oli mulle väärää kokoa. Palautin kengät). Nyt haluan Klarnalta takaisin aiemmin vahingossa väärällä viitteellä maksamani 60 euroa. Klarnalta vastasivat etteivät palauta. Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä asiasta rikosilmoitus. Minulla on kuvakaappauksena asiasta todisteena kaikki. Kuinka maksoin 60 e, kuinka Klarnalta tuli viesti vastaanotettu maksu, kuinka luottotili silti nollilla, kuinka sitten vaativat lisää rahaa, eivätkä palauta vahingossa väärällä viitteellä maksamaani kuuttakymppiä. Minulla on kuvakaappaus tallessa tuosta Klarnan edustajan vastauksesta. Mikäli tämä ei ole varkaus, niin mikä sitten on? Luotan että poliisin avustuksella minä tulensaamaan jollain aikavälillä rahani takaisin. Minä en voi suositella Klarnaa kenellekään omien kokemusteni pohjalta nyt.

        Miten onnistuit maksamaan väärällä viitteellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onnistuit maksamaan väärällä viitteellä?

        Maksoin Klarnan luottotililleni. Omalle. Kengät oli Klarna maksa myöhemmin. Olis ollu eri viite. Kysyin sitä Klarnan chatista. Nainen vastas asia ok, maksu ohjautuu heille. Sitten päivän parin päästä mies otti yhteyttä Klarnan asiakaspalvelusta. Hän vaati minua maksamaan kengät uudestaan. Ja kuulemma jo maksamaani kuuttakymppiä ei palauteta. Klarnalta ei ole kuulunut minkäänsorttista vastausta. Rikosilmoituksen teen huomenna, jos huomenna ei kuulu mitään. Odotan iltaan ja illalla teen sähköisesti rikosilmoituksen. Minulla on kaikki kuvakaappauksena. Kaikki todisteet. Tämä on selvää pässinlihaa. Klarna on pimittänyt minulta 60 euroa. Eikä aio palauttaa rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoin Klarnan luottotililleni. Omalle. Kengät oli Klarna maksa myöhemmin. Olis ollu eri viite. Kysyin sitä Klarnan chatista. Nainen vastas asia ok, maksu ohjautuu heille. Sitten päivän parin päästä mies otti yhteyttä Klarnan asiakaspalvelusta. Hän vaati minua maksamaan kengät uudestaan. Ja kuulemma jo maksamaani kuuttakymppiä ei palauteta. Klarnalta ei ole kuulunut minkäänsorttista vastausta. Rikosilmoituksen teen huomenna, jos huomenna ei kuulu mitään. Odotan iltaan ja illalla teen sähköisesti rikosilmoituksen. Minulla on kaikki kuvakaappauksena. Kaikki todisteet. Tämä on selvää pässinlihaa. Klarna on pimittänyt minulta 60 euroa. Eikä aio palauttaa rahoja.

        Minä laittaisin todisteet, kuvakaappaukset, tähän keskusteluun, jos se olisi jotenkin mahdollista linkittäö kuvat jotenkin johonkin. Olen vähän huono tietokoneasioissa mutta todisteet mulla on. Minä en kerro täällä valheita, koska se olisi rikos syyttää perusteetta. Mutta mulla on kaikesta tosiaan kuvakaappaukset todisteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoin Klarnan luottotililleni. Omalle. Kengät oli Klarna maksa myöhemmin. Olis ollu eri viite. Kysyin sitä Klarnan chatista. Nainen vastas asia ok, maksu ohjautuu heille. Sitten päivän parin päästä mies otti yhteyttä Klarnan asiakaspalvelusta. Hän vaati minua maksamaan kengät uudestaan. Ja kuulemma jo maksamaani kuuttakymppiä ei palauteta. Klarnalta ei ole kuulunut minkäänsorttista vastausta. Rikosilmoituksen teen huomenna, jos huomenna ei kuulu mitään. Odotan iltaan ja illalla teen sähköisesti rikosilmoituksen. Minulla on kaikki kuvakaappauksena. Kaikki todisteet. Tämä on selvää pässinlihaa. Klarna on pimittänyt minulta 60 euroa. Eikä aio palauttaa rahoja.

        Nainen asiakaspalvelusta siis vastasi minulle näin, viite .... on luottolaskusi viite, maksu ohjautuu meille, asia on ok. Sitten mies vastasi myöhemmin, emme palauta rahoja, maksathan uudestaan oikealla viitteellä... voi kun tähän saisi jotenkin kuvat. Niin huomaisitte itse, miten Klarna vei minulta 60 euroa, eikä palauta. Eikä vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen asiakaspalvelusta siis vastasi minulle näin, viite .... on luottolaskusi viite, maksu ohjautuu meille, asia on ok. Sitten mies vastasi myöhemmin, emme palauta rahoja, maksathan uudestaan oikealla viitteellä... voi kun tähän saisi jotenkin kuvat. Niin huomaisitte itse, miten Klarna vei minulta 60 euroa, eikä palauta. Eikä vastaa.

        Maksoin siis omalla luottolaskuni viitteellä, koska näin olin aina maksanut. Viite oli. Muistissa verkkopankissa. No niin, tässä kenkätilauksessa olisi sitten ollut eri viite. Koska oli maksa myöhemmin Klarnalla, ei luottotili Klarna. Enkä minä huomannut tuota. Ja nyt Klarna ei palauta minulle tuota 60 euroa.
        (Kengät minä olen jo palauttanut. Olivat väärää kokoa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoin siis omalla luottolaskuni viitteellä, koska näin olin aina maksanut. Viite oli. Muistissa verkkopankissa. No niin, tässä kenkätilauksessa olisi sitten ollut eri viite. Koska oli maksa myöhemmin Klarnalla, ei luottotili Klarna. Enkä minä huomannut tuota. Ja nyt Klarna ei palauta minulle tuota 60 euroa.
        (Kengät minä olen jo palauttanut. Olivat väärää kokoa.)

        Älä ressaa, hengähä toki. Muista, verenpaineen nousu ei ole hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ressaa, hengähä toki. Muista, verenpaineen nousu ei ole hyväksi.

        Mutta ymmärtäkää, mitä tää tarkottaa isommassa mittakaavassa. Miettikää kuinka paljon Klarna vuositasolla huijaa ihmisiltä rahaa. Jos joku mummeli vaikkapa laittaa vahingossa ylimääräsen nollan laskunsa perään niin nää ei palauta ylimääräisiä rahoja. Tää on kusetusta, nyt multa meni kuuskymppiä, mutta miettikää kuinka paljon Klarna tällä tienaa vuositasolla. Ihan ihmisten viitevirheillä. Mä olen joskus vahingossa maksanut väärällä viitteellä Ellokseen. Rahat palautuivat tilille. Sitten mä oöen kerran maksanut liikaa vastiketta. Mä luulin että vastike nousi jo. Se nousikin vasta seuraavassa kuussa. Mulle palautui ne rahat sieltä. Ylimääräset. Mutta Klarnapa ei palauta. Eikä vastaa. Että tällainen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarnaa on vaikea välttää. Itse maksan luottokortilla (saan ostoksista 0,5 % bonusta). Klarna on yllättävän usein tällaisessakin tapauksessa maksunvälittäjänä. Myyvä firma saa Klarnalta yhdeltä luukulta kaikki haluamansa maksutavat pientä provisiota vastaan.

        Tällasis Klarnan tapaisia toimijoita on useita muitakin.

        Luottokortilla maksamisella on sekin etu, että voi reklamoida luottokortin myöntäjälle, jos ei pääse epäselvissä tapauksissa sopuun myyjän kanssa. Vielä parempi maksutapa on Paypal, mutta Suomessa yllättävän harvat firmat tarjoavat sitä maksutapana.

        Ketjun aloittajan tapauksesta saan sen käsityksen, että hänellä pitäisi olla Klarnan tili plussalla 60 euroa, josta pitäisi siis olla mahdollista hoitaa tuo samansuuruinen kenkien maksaminen.

        "Luottokortilla maksamisella on sekin etu, että voi reklamoida luottokortin myöntäjälle, jos ei pääse epäselvissä tapauksissa sopuun myyjän kanssa. Vielä parempi maksutapa on Paypal, mutta Suomessa yllättävän harvat firmat tarjoavat sitä maksutapana."


        Mitä etua PayPalin käyttämisestä olisi luottokorttiin verrattuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aion tehdä huomenna rikosilmoituksen Klarnasta. Syy, eivät palauta vahingossa väärällä viitteellä maksamaani kuuttakymppiä. Eivätkä vastaa, lukuisista yrityksistä huolimatta. Toivottavasti Klarna tulee saamaan sakot plus joutuu maksamaan minulle takaisin 60 euroa. Luotan että poliisin avustuksella minä tulen saamaan jollakin aikavälillä rahani takaisin.
        Varoitan teitä Klarnasta. Klarna on nyt pimittänyt minulta 60 euroa. Ovat vastanneet etteivät palauta rahoja. Olen ottanut kymmeniä kertoja yhteyttä chatin kautta, yritin myös puhelimitse. En ole saanut mitään selitystä tai lupausta rahojen palauttamisesta. (Kengät oli mulle väärää kokoa. Palautin kengät). Nyt haluan Klarnalta takaisin aiemmin vahingossa väärällä viitteellä maksamani 60 euroa. Klarnalta vastasivat etteivät palauta. Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä asiasta rikosilmoitus. Minulla on kuvakaappauksena asiasta todisteena kaikki. Kuinka maksoin 60 e, kuinka Klarnalta tuli viesti vastaanotettu maksu, kuinka luottotili silti nollilla, kuinka sitten vaativat lisää rahaa, eivätkä palauta vahingossa väärällä viitteellä maksamaani kuuttakymppiä. Minulla on kuvakaappaus tallessa tuosta Klarnan edustajan vastauksesta. Mikäli tämä ei ole varkaus, niin mikä sitten on? Luotan että poliisin avustuksella minä tulensaamaan jollain aikavälillä rahani takaisin. Minä en voi suositella Klarnaa kenellekään omien kokemusteni pohjalta nyt.

        Vaikka kyse on pikkusummasta, niin älä anna periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onnistuit maksamaan väärällä viitteellä?

        Kävi näin itselle.
        Ostin kaksi eri artikkelia, siis kaksi viitettä.
        Maksoin toisella, sitten tuli 5 euron lisämaksu.
        Mutta soitin sinne ja asia oikaistiin, 5 euron lisä peruttiin.


    • Anonyymi

      Ei minkäänlaista vastausta edelleenkään Klarnalta. Teen tänään klo 00.00 sähköisesti rikosilmoituksen Klarnasta. Jos eivät nyt tänään vastaa mulle niinkuin lupasivat. Klarna vei multa 60 e ja sitten katosi maan alle eivätkä vastaa chattiin. Eivätkä puhelimitse asioi. Säälittävä kusetusfirma. Välttäkää kuin ruttoa! En usko että vastaavat mulle. Lupasivat kahden päivän sisään vastata. Olen odottanut. Odotan vielä tämän päivän.sitten saa poliisi hoitaa loput.

      • Anonyymi

        Milloin oli tuo "Lupasivat kahden päivän sisään vastata."


    • Anonyymi

      Rikosilmoitus Klarnasta tehty. Valehtelivat chatissa että asia ok, maksu ohjautuu heille. Sitten vaativatkin lisää rahaa. Palautin kengät. Klarna ei suostunut palauttamaan kuuttakymppiä. Lupasivat vastata minulle kahden työpäivän aikana. Eivät vastanneet. Olin pakotettu tekemään anastatetusta 60eurosta rikosilmoituksen.

      • Anonyymi

        Netissä tehdyillä rikosilmoituksilla on pitkä viive ennen kuin ilmoitus luetaan, eikä poliisilla ole muutenkaan aikaa tutkia näin pieniä riita-asioita. Itse kääntyisin ehkä kuluttajaviranomaisten puoleen.

        Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulla https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/laskun-tarkistaminen/ kirjoitetaan näin:

        "Liikaa maksetun palautus

        Jos kuluttaja on maksanut laskun kahteen kertaan tai suuremman summan kuin oli tarkoitus, maksun saajan on palautettava aiheeton tai liiallinen maksu.

        Jos kyseessä on kestosopimus, liikaa maksettu määrä voidaan kuluttajan suostumuksella kuitata seuraavassa laskussa.

        Jos virhe maksussa johtuu kuluttajan huolimattomuudesta, yritys voi periä palauttamisesta aiheutuvat kohtuulliset kulut.

        Yrityksen takaisinmaksuvelvollisuus päättyy vasta sitten, kun asiakkaan oikeus rahoihin on lain mukaan vanhentunut. Asiakkaan vaatimus saada liikaa maksetut rahat takaisin vanhentuu kolmessa vuodessa siitä, kun hän on saanut tietää tai hänen olisi pitänyt tietää erehdyksestään. Kuluttajan on kuitenkin esitettävä vaatimus viimeistään 10 vuoden kuluessa maksutapahtumasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä tehdyillä rikosilmoituksilla on pitkä viive ennen kuin ilmoitus luetaan, eikä poliisilla ole muutenkaan aikaa tutkia näin pieniä riita-asioita. Itse kääntyisin ehkä kuluttajaviranomaisten puoleen.

        Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulla https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/laskun-tarkistaminen/ kirjoitetaan näin:

        "Liikaa maksetun palautus

        Jos kuluttaja on maksanut laskun kahteen kertaan tai suuremman summan kuin oli tarkoitus, maksun saajan on palautettava aiheeton tai liiallinen maksu.

        Jos kyseessä on kestosopimus, liikaa maksettu määrä voidaan kuluttajan suostumuksella kuitata seuraavassa laskussa.

        Jos virhe maksussa johtuu kuluttajan huolimattomuudesta, yritys voi periä palauttamisesta aiheutuvat kohtuulliset kulut.

        Yrityksen takaisinmaksuvelvollisuus päättyy vasta sitten, kun asiakkaan oikeus rahoihin on lain mukaan vanhentunut. Asiakkaan vaatimus saada liikaa maksetut rahat takaisin vanhentuu kolmessa vuodessa siitä, kun hän on saanut tietää tai hänen olisi pitänyt tietää erehdyksestään. Kuluttajan on kuitenkin esitettävä vaatimus viimeistään 10 vuoden kuluessa maksutapahtumasta."

        Klarna kusettaa. Minulle tuli lasu ostosta jota en tehnyt. Väärällä nimellä ja sp-osoitteella. Olin muka tehnyt luottosopimusen alle satasen ostosta. Korko 19 %. Törkeää toiminta todellakin😈😈


      • Anonyymi

        Kiinnostaisi tietää miten rikosilmoitus on edennyt. Itse mietin samaa, olen odottanut rahojen palautusta klarnalta nyt kolme viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää miten rikosilmoitus on edennyt. Itse mietin samaa, olen odottanut rahojen palautusta klarnalta nyt kolme viikkoa.

        Klarna luokittelee sinut numeroasteikolla 0...100. Maksuaika vuosi/numerosi.

        Tuohon luokitteluun voi itse vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarna luokittelee sinut numeroasteikolla 0...100. Maksuaika vuosi/numerosi.

        Tuohon luokitteluun voi itse vaikuttaa.

        Jos menee neljä viikkoa, olet saanut numeron 13.
        Puoli vuotta vastaa 2:sta.
        Jos olet saanut nollan, niin saat odottaa rahoja ikuisesti. Etkä olisi ainoa.


    • Anonyymi

      Minulta Klarna vei 91 euroa vaikka kuluttajariitalautakunta (suositti) Klarnaa maksamaan.Lähetin laskun ei mitään vaikutusta.olin palauttanut Wishin tavarat. KLARNA on epärehellinen kauppa. Älkää kukaan ostako mistään kaupasta jossa Klarna on laskuttajana.

      • Anonyymi

        Älä alistu huijareiden mielivaltaan. Nosta julkinen meteli. Jos ei vaikutusta, tee rikosilmoitus. Jos et osaa, palkkaa asianajaja, joka hoitaa homman ja yrittää periä ison palkkionsa Klarnalta.

        Olet tietysti myös itse jotenkin töppäillyt ja siitä on muodostunut Klarnalle hiukan kuluja ja/tai heiltä on jäänyt joku palkkio saamatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe