Mitä tarkoittaa

Anonyymi

Onko tietoa mitä tarkoittaa työeläkeotteessa maininta:

"Arvio karttuneesta eläkkeestä sisältää yksityisen lisäturvan 65 vuoden iässä XX€"?

5

377

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri sitä mitä siinä lukee. Sinulla on ilmeisesti vapaaehtoinen eläkevakuutus jonne on kertynyt summa xx.

• Anonyymi

Minulla ei ollut mitään mainintaa työnantajan eläkesäätiön lisäeläkkeestä, mutta kyllä sieltä noin satanen tupsahti.

• Anonyymi

Näkyykö työeläkeotteessa tosiasnkin nykyisin myös henkilökohtaisten yksityissten vapaaehtoisten eläkevakuutusten tietoja?

Vai olisiko kyseessä työnantajan ottama nk rekisteröity lisäturva? Nykyisinhän näitä ei kaiketi enää myönnetä, ei kai ole myönnetty yli kymmeneen vuoteen, mutta aiemmin myönnetyt ovat tietysti edelleen voimassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyykö työeläkeotteessa tosiasnkin nykyisin myös henkilökohtaisten yksityissten vapaaehtoisten eläkevakuutusten tietoja?

Vai olisiko kyseessä työnantajan ottama nk rekisteröity lisäturva? Nykyisinhän näitä ei kaiketi enää myönnetä, ei kai ole myönnetty yli kymmeneen vuoteen, mutta aiemmin myönnetyt ovat tietysti edelleen voimassa.

Tuskin näkyy. Kun hain työeläkettä, olivat Varmassa tietoisia 65-vuotiaana tulevasta lisäeläkkestäni, mutta ei se näkynyt muuten kuin eräässä sähköpostiviestissä.

• Anonyymi

Vapaaehtoinen eläke ei näy millään tavoin työeläkeotteessa joten siitä ei ole kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      89
      1465
    2. 108
      1172
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      168
      1110
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      72
      1066
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      454
      961
    6. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      81
      846
    7. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      834
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      112
      810
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      699
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      58
      648
    Aihe