Olin kai palstaharhoissa kun edes ajattelin, että sinä olisit saattanut vastailla aloituksiini. Irl sitten paljastuikin, että halusit eroon minusta.
Taisin vaan kuvitella
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se varmaankin oli.
- Anonyymi
Tai sitten toinen, epätodennäkösempi vaihtoehto on se että hän tarkoituksella esitti täällä kiinnostunutta, että mulle tulisi huono olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten toinen, epätodennäkösempi vaihtoehto on se että hän tarkoituksella esitti täällä kiinnostunutta, että mulle tulisi huono olo.
Eikö tuollaiset negatiiviset salaliittoteoriat ole vähän lapsellisia. Näetkö itse kilometrikaupalla vaivaa jonkun eteen, joka ei kiinnosta yhtään – tuskin. Ilmeisesti ihmisistä on kivempaa syytellä muita, vieraita, syyttömiä, kuin myöntää, että voisi itse tehdä virheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuollaiset negatiiviset salaliittoteoriat ole vähän lapsellisia. Näetkö itse kilometrikaupalla vaivaa jonkun eteen, joka ei kiinnosta yhtään – tuskin. Ilmeisesti ihmisistä on kivempaa syytellä muita, vieraita, syyttömiä, kuin myöntää, että voisi itse tehdä virheen.
Jos hänellä on tunteita edelleen, mutta haluaa muista syistä häipyä elämästäni
- Anonyymi
50% epätoivoisia 50% avohoitopotilaita.
Siinä tän palstan teema.
Ei kannata omia suuntaan eikä toiseen viestejä, ei hyvässä eikä pahassa.
Sun kaipauksen kohde on todennäköisesti autuaan tietämätön koko tästä palstasta.- Anonyymi
Pienisieluinen hikinen trolli löysi taas piikiteltävää. Onko kiva käydä nukkumaan paskanmaku suussa?
Palstalla ei muuta tehdäkään kun luullaan ja oletetaan, ja aloituksia omitaan,
=)- Anonyymi
Niitä omimisia ei tarvitse ottas tosissaan. Palstalla asuva trolli/trollit omii aloituksia aiheuttaakseen pahaa mieltä.
- Anonyymi
Kyllä tää on hyvä palsta. Minulle tuo oli tuo viesti ja sanonpa vaan, että nyt on semmoinen juttu että puussa istuu tuttu, nimittäin orava, jolla on päässä karvahuttu.
- Anonyymi
Ei täällä tiedä ei. Hyvä tiukka peppu ja seksikäs vartalo naisella mikä mielessä. Ei liity aloitukseen millään lailla.
- Anonyymi
Nehän ne onkin ihmisen tärkeimmät ominaisuudet. Mitä pinnallisuutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän ne onkin ihmisen tärkeimmät ominaisuudet. Mitä pinnallisuutta!
Lyhyt hame tai tosi tiukat housut oltava
- Anonyymi
Minäkin sain lähietäisyydeltä tänään ihailla. Ulkoisten avujen lisäksi hänen luonteensa on niin aurinkoinen, etten ole ikinä moiseen törmännyt, vaikka olen paljon kokenutkin. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042