Aivan uusi jae 45

Anonyymi

Hesekiel 31 ja 32
Eyptin pharrao tarkoittaa kaikkien jumalattomien ihmisten sekä pahojen henkien ynnä pääpaholaisen yhteisrä piirrettä jumallattomuutta
En halua kirjpittaaa muta

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      32 jae 3
      Minä tahdon verkkoni sinun päällesi heittää ja ::::
      Suurella kansan joukolla
      Nuo pahat sielut tuomitaan ensimmäisenä TUOMIOPÄIVÄNÄ
      Ensimmäinen Tuomiopäivä tarkoittaa Jeesuksen tuloa maan päälle pyhien enkeliensä kansa

    • Anonyymi

      Tuo Tuomiopäivä tarkoittaa Harmageddonia koska tulee suuret tulvat verta
      Ensimmäisenä Tuomiopäivänä ei tule vertajrs

      • Anonyymi

        Tämä tuomiopäivä on Harmageddon koska yhtäainutta valoa ei ole Taivaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuomiopäivä on Harmageddon koska yhtäainutta valoa ei ole Taivaalla

        Ensimmäisenä tuomiopäivänä sekä Ppeto joka on antikristus että Väärä profeetta joutuu helvettiin VÄÄRÄ PROFEETTA ON pahst henget
        Jeesus on PELASTUSKRISTUKSEN NIMESSÄ AAMEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisenä tuomiopäivänä sekä Ppeto joka on antikristus että Väärä profeetta joutuu helvettiin VÄÄRÄ PROFEETTA ON pahst henget
        Jeesus on PELASTUSKRISTUKSEN NIMESSÄ AAMEN

        Ihminen tarkoittaa pahaa henkeä eläin jumalatontanytvoitlähettääsenjrsjrsjrs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tarkoittaa pahaa henkeä eläin jumalatontanytvoitlähettääsenjrsjrsjrs

        Ihmisen jalka tarkoittaa pahan hengen liikkumisnopeutta eläimen jalka ihmisen nopeuttanytvoitlähettääsenjrsjrsjrs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tarkoittaa pahaa henkeä eläin jumalatontanytvoitlähettääsenjrsjrsjrs

        Käsittämättömän eläimellistä väkivallan ihailua tuo teidän Sudenpentujen käsikirja raamattu.
        Rauhoittukaa jo ja jumalattoman hyvää loppuelämää kaikille.


    • Anonyymi

      Toinen selutus egyptin faaraolle on LUCIFER EI PITÄIS KIRJOITTAA MUUTA

    • Anonyymi

      JAE 3
      Tämä on Toinen Tuomiopäivä eli Harmageddon koska LUCIFER PLUSMUUTTUOMITAANTÄSSÄ

      • Anonyymi

        JAKOSKAPETOTUOMITAANERIAIKAANKUINPÄÄPAHOLAINENNIINTÄMÄON TOINENTUOMIOPÄIVÄELIHARMAGEDDONNYTVOITLÄHETTÄÄSEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JAKOSKAPETOTUOMITAANERIAIKAANKUINPÄÄPAHOLAINENNIINTÄMÄON TOINENTUOMIOPÄIVÄELIHARMAGEDDONNYTVOITLÄHETTÄÄSEN

        Veritulvastaeliverkuurnastaon kerrottu ILMESTYSKIRJASSANYTVOITLÄHETTÄÄSEN


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe