Ammuskelu Osuuspankin talolla 17.10.

Anonyymi

Sarjatuliase vai yksittäinen kertalaukaus ?

23

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikille pitäisi antaa konepistoolit, niin ongelma ratkeaisi nopeasti.

      • Anonyymi

        Oliko ne edes pahvihousuja...kuulostaa kyllä vähän siltä kun niillä on aina noita itte rikottuja pistooleita ja kivääreitä millä ei osu kun omaan jalkaan.siks yleensä ei kukaan kuole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ne edes pahvihousuja...kuulostaa kyllä vähän siltä kun niillä on aina noita itte rikottuja pistooleita ja kivääreitä millä ei osu kun omaan jalkaan.siks yleensä ei kukaan kuole

        Tuliko pahvihousuilla kiistaa invapaikasta


    • Anonyymi

      Heliborit sielä vaan paukkuu

      • Anonyymi

        Menossa hakee 18v eläkeläisen nimiin lainaa..takaajana 19v ja 22v eläkeläiset edellisen serkkupoikia kaikkien ammatti ravivalmentaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menossa hakee 18v eläkeläisen nimiin lainaa..takaajana 19v ja 22v eläkeläiset edellisen serkkupoikia kaikkien ammatti ravivalmentaja

        Nykyään ammattinimikkeitä Eläwöittäjä


      • Anonyymi

        valuuttaputketkin paukkuu


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on mustalaasen syntymällä ja kuolemalla, no molemmat ovat vahigonlaukaus raviradan parkkipaikalla.. HAI.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi Kurikan oikeudenkäynti on julistettu salaiseksi???

      • Anonyymi

        Kaikki kulttuuri on salaaasta


    • Anonyymi

      Ilmeisesti kyseessä ei ollut pankilla asiointi vaan samassa rakennuksessa olevien keskinäinen välienselvittely tai jotain sinne päin

    • Anonyymi

      Oliko kyseessä laittomien aseiden myynti ja testailu ko. rakennuksen seiniin

    • Anonyymi

      Kuuluuko näiden oikeasti kulkea vapaalla jalalla siviiliväestön keskuudessa

    • Anonyymi

      Keitä oliva ammuskelijat?

      • Anonyymi

        mennään kattoon veijoooooo


    • Anonyymi

      Paljon pahenpaakin tapahhtyy kun kahadenkeskisiä hippaloota. Kourikas on asianajaja joka tehtailee poliisin opillin mukaan syyttömän miehen syylliseksi. Tekaisi laskunkin tekemättömästä valituksesta korkeinpaan oikeuteen. Poliis oli omaan piikkinsä tehtaillut jutun jota ei ollut vaasan hovissa. Vaasan hovi teki jutun 2pv myähemmin kun kurikan petollien asianaja soitti poliisille hädissään. Kyse oli vapaamuurarien ja poliisin ajahdista miestä vastaan joka piti kiinni ihmis oikeusistaan.
      Isänsä oli kuulemma rikollis päällikkö ajat sitten Sein'joella

    • Anonyymi

      Lummukan isännät ampuu varmahan kantopommia.

      • Anonyymi

        Ei ollut kantopommin ampumisesta kysymys , oikeen sarjatulella oli ase.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kantopommin ampumisesta kysymys , oikeen sarjatulella oli ase.

        Ilotulitteita. Kiinassa tehtyjä.niitä ne vain oli. Mämmihousujen paukuttelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilotulitteita. Kiinassa tehtyjä.niitä ne vain oli. Mämmihousujen paukuttelua.

        kulmahousuilla riita ajoneuvosta...tunnetusti ite poratuilla puoliautomaateilla kun 2 2 rupee räiskii kuulostaa konetulelta mutta kehenkää ei oo osunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilotulitteita. Kiinassa tehtyjä.niitä ne vain oli. Mämmihousujen paukuttelua.

        Halusivatko he esitellä pankkiasiakkaille aseitaaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusivatko he esitellä pankkiasiakkaille aseitaaan

        Mämmi ropehesta riitelivät. Tietty kurikkalaiset.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe