Hjalliksen leikkikalu. Seura, jolla ei ole koskaan ollut identiteettiä ja perinteitä, kuten IFK:lla. Nyt teillä on pelipaidan värit on keltainen, musta, ruskea ja unohtuiko joku vielä? IFK:n värit on aina olleet punainen, sininen ja valkoinen.
Naurattaa narrifanit, jotka sanoo, että HIFK ruotsista jne. Teillä oli ja on edelleen omistajana suomenruotsalainen IFK-fani. Hjallis osti jokerit vain vittuillakseen IFK:lle kun ei päässyt IFK:n johtoon.
Jatkoajan äänestyksessä kiekkofanit äänesti kumpi on Stadin ykkönen ja IFK sai yli puolet enemmän ääniä:D
Nordis on taas tänään torstaina kärppiä vastaan loppuunmyyty ja yleisöä 8200. Teillä oli sunnuntaina yleisöä 9300, mutta noin puolet oli ilmaislipuilla ja IFK:lla on kalliimmat liput:)
Jaksatte aina mittaa seurojen paremmuutta voitoilla:D IFK on vienyt aina kun playoff sarja on ollut tiukka. Narrit vei vuonna 2012 suoraan 4-0 voitoin, mutta kummasti unohtuu vuoden 1983 Stadin finaalit:D
Niin ja sit vielä, jos Moberg ei ois sillon 90-luvun alussa tehnyt Selänteen kohdalla giganttista mokaa, niin Selänne ois tullut IFK:hon ja pelaisitte vieläkin divarissa tai koko jokerit olis kuopattu. Selänne oli niin kova tekijä silloin ja siitä virheestä saatte kiittää HIFK:ta!
Mitä näette jokereissa?
8
794
Vastaukset
- Anonyymi
ifk, puhdasta passskaa, vuodesta toiseen.
- Anonyymi
en tiedä mut nykyinen jokerit on kaukana siitä sm-liiga jokereista joka pelasi sm-liigassa
- Anonyymi
Kyllä mua hävettäis olla jokerifani.
- Anonyymi
Ite kannatan lukkoa hpkoota ja ilvestä
- Anonyymi
Onko Harkimo ja kurri saanet rikollista rahaa?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0feadb3f-2855-4fa9-8440-aeb22324d3ff
Olisiko SUPOn ja valtiosyyttäjän syytä tutkia Kurrin ja Harkimon Jokereista saatujen rahojen rehellisyys ja ryhtyä toimenpiteisiin? - Anonyymi
Mikään ei ole tylsempää katsottavaa kuin ihmetellä, kun neukut ja neukkumieliset lämii lätkää keskenään. Kuka on niin masentunut, että vaivautuu käymään ja maksamaan ao. huvista? Jopa Hokin-Hermeksen peli on kolme kertaa mielenkiintoisempi tapaus kuin putinin pelailut.
- Anonyymi
HIFK, Stadin kingit. Jokereita kannattaa juntit.
- Anonyymi
Kirjan mukaan ”hieman humaltunut” Hjallis lähestyi yllättäen Mobergia ja tiuskaisi tälle napakasti:
– Mikä vittu sua oikein vaivaa? Miksi sä et anna mun tulla HIFK:hon?
Suomenruotsalainen Harkimo oli siihen aikaan tunnettu HIFK-fani, joka oli pr-mielessäkin vetänyt yksinpurjehduksellaan HIFK:n fanipaidan ylleen, kun hän tiesi lehdistön olevan häntä satamassa vastassa.
– Saat vielä nähdä, että mä otan sun paikkasi HIFK:ssa, Harkimo uhosi Mobergille kirjan mukaan.
– Siitä vaan kokeilemaan onneasi. Ei taida ihan heti onnistua, Moberg kuittasi ja poistui jatkoilta.
Seuraavana vuonna Harkimo osti Jokerit.
https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/ec7b3eb1-7b6e-4509-a291-e31a0b69164b
Kyllä mua jokerifanina hävettäis kannattaa seuraa, jonka omistaja on IFK-fani mut ehkä jokerifanit ei tätäkään tiedä:D?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211