Teki tulitauon Syyriaan.
Pence on äijä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näytti jo TV-uutisten kättelypätkässä niin tiukalta ja periksiantamattomalta, että taisi Erdoganilta mennä löysät housuun...
Hoplaax - Anonyymi
Onko Pencellä intiimi salasuhde Dr. Phillin kanssa?
- Anonyymi
Ettekö huomanneet hänen äärimmäisen hermostunutta istuskeluaan. Ei meinannut pystyä istumaan rauhallisen diktaattorin vieressä.
Ja mikä oli otsikko? "Turkki sai mitä halusi". - Anonyymi
5vrk tulitauko että saavat sotajoukot huollettua, sitten aloittavat turki pösilöt, taas sodan. natojenkkejäkin tulittavat, mikäli eivät ole jo pakoon pötkineet.
- Anonyymi
Uutistoimisto Reutersille kommentoinut turkkilaisviranomainen totesi, että Turkki ”sai tapaamisesta täsmälleen kaiken haluamansa”.
- Anonyymi
Jenkit osoittivat taas herruutensa maailmalla! Suomessa joka tuutissa Trumpista tehtiin syyllinen kun Erdogan määräsi turkkien hyökkäyksen. Mutta näin se vaan on että vahvempaansa turkitkin uskoo.
Hyvä Trump, hyvä Pence, hyvä USA!- Anonyymi
Hyvä Erdogan hyvä Putin hyvä hyvä Kim Jong Un hyvä Halla-aho hyvä minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Erdogan hyvä Putin hyvä hyvä Kim Jong Un hyvä Halla-aho hyvä minä.
...ja vaippahousua vituttaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja vaippahousua vituttaa :D
Älä nyt viitti vittuilla, innostuin vaan vilpittömästi tosta sun syväluotaavasta komentista. Hyvä sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitti vittuilla, innostuin vaan vilpittömästi tosta sun syväluotaavasta komentista. Hyvä sinä.
Jätin vielä kunnioituksesta persuja kohtaan ton ämmän pois, kun ette te naisia kuitenkaan arvosta. Hyvä minä.
- Anonyymi
Erdogan on kurahaara ja yö-kastelija , pikkupoika jolta USA otti tikkarin pois.
- Anonyymi
Pelkäksi julistukseksi jäi tämä tulitauko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820