Uusi ravintola Virojoella

Milla Inen

Onko kukaan käynnyt siellä ent. Gome kartanossa. On kuulemma uudet yrittäjät asialla. Kertokaa kokemuksia?

Nim. Joko sekin talo siivotaan.

15

3116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorma täällä

gay bubi klamilassa parempi kun virojoen hassanin "ravintola" siis mieluummin klamilaan sillankortsuun paritellen gay kansan keskuuteen

• Käpykylä

Voi vide, Klamilassakin baari vai?

• hansu
        Käpykylä kirjoitti:

Voi vide, Klamilassakin baari vai?

juuh, kyllähän siellä on, mutta ei sinne ihan vapaaehtoisesti mene..pienessä pierussa kyllä..jos uskaltaa=)

• naisia
        hansu kirjoitti:

juuh, kyllähän siellä on, mutta ei sinne ihan vapaaehtoisesti mene..pienessä pierussa kyllä..jos uskaltaa=)

naiset vähemmistönä joten lisää -
        meila ja suti varttuu

• kannabiili

Vai että gaybaari!?!? Sillankorva on sellaisen pikkulyän kuin Klamila, ravintolaksi yllättävän tasokas ja se ei tosiaan ole mikään gay-baari...
        Hehee "silis" on vieny klamilan
        kujansuulta kaikki asiakkaat.. :D

• Nimetön
        kannabiili kirjoitti:

Vai että gaybaari!?!? Sillankorva on sellaisen pikkulyän kuin Klamila, ravintolaksi yllättävän tasokas ja se ei tosiaan ole mikään gay-baari...
        Hehee "silis" on vieny klamilan
        kujansuulta kaikki asiakkaat.. :D

oletkos koskaan käynny siellä, käy niin näet ominsilmin millaista on kantaporukka ja vierasporukka.
        tosi kun vesi johan sitä mainostettiin aikoja sitten city lehdessäkin gay-kansan kokoontumis paikaksi.
        kyllä helsinki tietää

• kannabiili
        Nimetön kirjoitti:

oletkos koskaan käynny siellä, käy niin näet ominsilmin millaista on kantaporukka ja vierasporukka.
        tosi kun vesi johan sitä mainostettiin aikoja sitten city lehdessäkin gay-kansan kokoontumis paikaksi.
        kyllä helsinki tietää

Luin ton sun viestis ja mulla on vähäsen sellanen tunne että city-lehdessä puhuttiin helsingin sillankorvasta joka on kieltämättä tunnettu hieman hinttarimestana... helsingissähän on meinaan oma sillankorva... ja minä tiedän että sillankorvassa ei pahemmin homoja ole.. Asun itsekin klamilassa ja on siellä tullu käytyä itsekin aika usein ja homoja ei ole näkynyt tähän mennessä ensimmäistäkään...

• Nimetön
        kannabiili kirjoitti:

Luin ton sun viestis ja mulla on vähäsen sellanen tunne että city-lehdessä puhuttiin helsingin sillankorvasta joka on kieltämättä tunnettu hieman hinttarimestana... helsingissähän on meinaan oma sillankorva... ja minä tiedän että sillankorvassa ei pahemmin homoja ole.. Asun itsekin klamilassa ja on siellä tullu käytyä itsekin aika usein ja homoja ei ole näkynyt tähän mennessä ensimmäistäkään...

nimenomaan oli maininta klamilassa olevasta sillankorvasta ei helsingin missä olet tuskin koskaan käynyt ja sopiva henkilö arvostelemaan kyseistä paikkaa.
        kyräileekö sit klamilassa lesbot kaapissa vai hiihtomajalla kun homot keikaroi sillankorvassa.
        kyllä postin kujansuu on turvallisempi paikka käydä juomassa raikulta ostettua tuoppia ja kivempaakin.

• kannabiili
        Nimetön kirjoitti:

nimenomaan oli maininta klamilassa olevasta sillankorvasta ei helsingin missä olet tuskin koskaan käynyt ja sopiva henkilö arvostelemaan kyseistä paikkaa.
        kyräileekö sit klamilassa lesbot kaapissa vai hiihtomajalla kun homot keikaroi sillankorvassa.
        kyllä postin kujansuu on turvallisempi paikka käydä juomassa raikulta ostettua tuoppia ja kivempaakin.

No oli lehtijuttu sitten Klamilan siliksestä tai ei (mitä ei kyllä varmasti ollut) niin satun hyvin tietämään että siellä ei ensimmäistäkään hinttaria varmasti vietä säännöllisesti aikaansa... Ei ole tähän päivään mennessä tullut ketään hinttaria vastaan... Että kyllä sinä taidat uskoa huhupuheisiin vaan.. Ja ei sen puoleen kyllä penan kuppila onkin laatupaikka..

• mie30
        kannabiili kirjoitti:

No oli lehtijuttu sitten Klamilan siliksestä tai ei (mitä ei kyllä varmasti ollut) niin satun hyvin tietämään että siellä ei ensimmäistäkään hinttaria varmasti vietä säännöllisesti aikaansa... Ei ole tähän päivään mennessä tullut ketään hinttaria vastaan... Että kyllä sinä taidat uskoa huhupuheisiin vaan.. Ja ei sen puoleen kyllä penan kuppila onkin laatupaikka..

te ees tiiätte että onko joku homo vai lesbo? ei sitä aina päällepäin nää ihmisestä. Ja jos on muualta niin kukaan ei tunne niin aika paha mennä sanomaan et onko homo vai ei? Kummallista... Niin ja mitä väliä sillä on onko homo? Sama se vaikka olisi marsilainen?????? Kyllä meitä kaikkia tänne mahtuu....

• kannabiili
        mie30 kirjoitti:

te ees tiiätte että onko joku homo vai lesbo? ei sitä aina päällepäin nää ihmisestä. Ja jos on muualta niin kukaan ei tunne niin aika paha mennä sanomaan et onko homo vai ei? Kummallista... Niin ja mitä väliä sillä on onko homo? Sama se vaikka olisi marsilainen?????? Kyllä meitä kaikkia tänne mahtuu....

Niin joo mutta ei tässä nyt siitä ollukaan kysymys vaan siitä että Klamilan Sillankorva ei ole gay-baari ja lähestulkoon kaikki ketä siellä viettää aikaansa niin tunnen eikä ole homoja..

• Nimetön
        kannabiili kirjoitti:

Niin joo mutta ei tässä nyt siitä ollukaan kysymys vaan siitä että Klamilan Sillankorva ei ole gay-baari ja lähestulkoon kaikki ketä siellä viettää aikaansa niin tunnen eikä ole homoja..

oletko nyt varmattä tunnet kaikki ja myöskin lesboistakin oli kysymys

• kannabiili
        Nimetön kirjoitti:

oletko nyt varmattä tunnet kaikki ja myöskin lesboistakin oli kysymys

Itse asun Klamilassa että tunnen kaikki klamilalaiset ainakin ketä siellä on ja ravijoelta yms. tunnen paljon väkeä... onhan se sanomattakin selvää että homoja/lesboja voi joskus käydä sillankorvassa ja missä tahansa paikassa mutta jos siellä kerran vuodessa sattuu yks homo käymässä kahvilla ni ei se tee siitä gay-baaria! Siitä vaan on kysymys...

• Vanhajuoppo

Kaikki Itä-viittaan ottamaan.

• sillankorva

klamilan sillipaari on in kaikille poikkeaville joten tule mukaan karjakoiden valtakuntaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe