Onko kerrostalomme pesutupa turvallinen?

Anonyymi

Kerrostalossamme on myös ns: pesutupa, mutta uskallanko enää mennä sinne yksin kun luin Ilta-Lehdestä että Oulussa maahanmuuttaja raiskasi 85 vuotiaan siellä, että pitääkö mun ottaa 183 senttinen lapsenlapsi feliin sinne pyykkäämään ja turvaksi?
Lakana pyykkikorini jo pursuaa ylitse, mutta lapsenlapseni pääsee vasta viikonpäästä käymään salossa, tuleeko poliisisetä turvakseni, vaiko pyydän Securitassista vartian feliin kun haluan pyykätä tänään jo?
Olen jo 92v, jotta en ole enää kovin nuori, mutta kun kaikki nykyisin kelpaa niille, mikä vain liikkuu?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Useampi kuolee kotiinsa. Ja kyllä satoja vuosia Suomessa asuneet muodstavat suuremman uhkan.

      • Anonyymi

        Kaikki kerrostalojen yleiset pesutuvat lukitaan kunnes maahantunkeutujien uhka on poistettu ja kaikki paperittomat poistettu takaisin kotimaihinsa.

        Kyllä nyt taas sataa Perussuomalaisten laariin uutta kannatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kerrostalojen yleiset pesutuvat lukitaan kunnes maahantunkeutujien uhka on poistettu ja kaikki paperittomat poistettu takaisin kotimaihinsa.

        Kyllä nyt taas sataa Perussuomalaisten laariin uutta kannatusta.

        Ennen kun aletaan niitä pesutupia lukitsemaan, pitää sinne panna kansainväliset säännöt joita ymmärtää kaikki muunmaalaisetkin.
        Siinä pitää selkeästi selostaa että yleiset pesutuvat ovat vain pelkästään pyykin pesua varten.

        Niin, tosiaan, eihän Savanneilla olle niitä pesutupia, on vain likaisia puroja joissa pyykkiä pestään.
        Siellä varmaan on eri säännöt ja heidän kulttuurissaan ei ole edes sanaa - raiskaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kun aletaan niitä pesutupia lukitsemaan, pitää sinne panna kansainväliset säännöt joita ymmärtää kaikki muunmaalaisetkin.
        Siinä pitää selkeästi selostaa että yleiset pesutuvat ovat vain pelkästään pyykin pesua varten.

        Niin, tosiaan, eihän Savanneilla olle niitä pesutupia, on vain likaisia puroja joissa pyykkiä pestään.
        Siellä varmaan on eri säännöt ja heidän kulttuurissaan ei ole edes sanaa - raiskaus.

        Perussuomalaisethan juuri päästi pakolaisaallon Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisethan juuri päästi pakolaisaallon Suomeen.

        Kaikki tietää sut jo valeuutisten levittäjäksi joten tuhlaat vain aikaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää sut jo valeuutisten levittäjäksi joten tuhlaat vain aikaasi.

        Perussuomalaiset lämmittivät ulko- puolustus- ja sisäministerin palleja kun pakolaisaalto tuli. Siinä ei ole mitään valetta.


    • Anonyymi

      Olen huomannut että meidän kerrostalomme mummoilla ja mammoilla pilkottaa pesäpallomaila pyykkikorissa, kun menevät alakerran pyykkitupaan,
      onhan se hyvä aina varautua.

    • Anonyymi

      Tuo on hyvä puollustuskino ja eihänsitä tiedä koska vihervasurit päästäävät suraavan pskolaisaallon tänne?

    • Anonyymi

      Näitä riittää!

    • Anonyymi

      Kyllä se näin on että suomalaisten ikään katsomatta kannattaa lukkiutua kotiinsa.
      Ruokatilaukset ym kotiinkuljetuksella.
      Näin säästymme häpeältä kun emme ole möläyttelemässä typeriä mielipiteitämme emmekä heilu humalassa katukuvaa pilaamassa.
      Koulutus onnistuu etänä, jos siitä jotain hyötyä olisi.
      Somessa rankka putsauslinja ja monta kanavaa pois kokonaan.
      Voisiko haave tasapainoisista maailman onnellisimmista, yhteiseen hyvään pyrkivistä suomalaisista tulla todeksi.
      Tuon toteuduttua voisimme tulla ulos tervehtimään maamme asukkaita iloisin mielin niin kuin olisimme jossain ulkomailla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe