Tänään kannattaa vetää ISOLLA kakkosta tässä kohteessa, koska Chambly on suurissa maalintekovaikeuksissa toisin kuin Sexhaustio. Sexhaustio tulee tänään tekemään vähintään pari maalia, jolla täydet pisteet matkaavat vieraiden mukana. Peli on tasabuukki, joten kyllä nyt on vieraille annettu roima ylikerroin. Kysyttäviä?
Chambly-Sochaux
Anonyymi
2
115
Vastaukset
Ostapenko - Lottner 2 (3,15)
Tänään ei laiteta lottoa sisään, vaan panokset runtataan Lottneriin. Ostapenko tekee tällä hetkellä paljon virheitä. Esimerkiksi viime pelissä 14 double faultia ja sitä edellisessä pelissä 10 double faultia. Lottnerilla on hyvä momentumi päällä ja tulee käymään Ostapenkon kimppuun silmissään ATP-listan roima parannus. Eilen napattiin Sinner kiinni samalla kertoimella, joten eiköhän jatketa putkea et sillei hei!- Anonyymi
Hemmetti, että liippasi veto läheltä et sillei hei! Lottner hävisi vain suoraan kahdessa erässä lukemin 6-1 ja 6-1.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189