Piikkiansa.

Anonyymi

20

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maanomistajan luvalla riistakamera. Sillä tavalla ennenkin saatu porukkaa kiinni.

    • Anonyymi

      Metsämiehenä pidän tuota törkeänä. Panostusta enemmän minkin ja supikoiran pyyntiin, ne ovat suurempi uhka kanalinnuille. Tuonkaltaisen viritelmän asentaja joutaa edesvastuuseen monen hyvän asian pilaamisesta.

      "Akseli"

      • Anonyymi

        Samat sanat! Minkki ja supikoira tekee pahaa suomen luonnossa mutta en nyt niittäkään tuonlaisiin sukkapuikkoihin lähtisi listimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat! Minkki ja supikoira tekee pahaa suomen luonnossa mutta en nyt niittäkään tuonlaisiin sukkapuikkoihin lähtisi listimään.

        Oikein.

        Olen nähnyt kanahaukan ottavan ravinnokseen myös variksen. Sehän on luonnon kiertokulun kannalta sen sortin seikka, että metsämieheltä siinä varispatruuna säästyi. Tiedän että kanahaukka on vihattu perinteisesti. Nämä ovat vaikeita asioita, sovitella yhteen. Susi sen sijaan ei kovin saa sympatioita minulta, ei varsinkaan sellainen joka pihoissa ja haaskoilla pyörii. Kuulitteko muuten radiosta haaskakuvaus yrittäjistä juttua tänään? Luke nyt siitä hieman kuiskaili;)

        Laillisesti kuitenkin on syytä toimia. Ajat sitten jo kiellettiin julmat pyyntimenetelmät. Kidutus on aina väärin. Kyllä tappaminen on suoritettava laillisesti ja ryhdikkäästi. Se ei saviheinän kitkemisen suurempaa tuskaa saa aiheuttaa osapuolille. Ehkä huono vertaus, mutta kuitenkin.

        "Akseli"


    • Anonyymi

      Eiks toi tapahtunu jossain Eno tyylises?

      • Anonyymi

        Eno-Kontiolahti sektorilla. =Pohjois-Karjalassa. Ei kyllä järjen äly riitä käsittämään miksi kanahaukalle tuollainen ansa?
        Upea lintu ja elää luonnossa luonnonlakien mukaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jopa jotakin haittasi kun ehdotin mummoille pyykkitupaan tuollaista piikkivaatetta raiskaajan vuoksi? Saisi mummot pyykätä rauhassa ettei muuttolintu raiskaisi kun olisi piikkejä vastassa?
        Mutta mummohan se saisi syytteen rauhoitetun muuttolinnun haavoittamisesta ja muuttolintu saisi korvauksia.


      • Anonyymi

        757 euroa !
        (toivottavasti jäät kiinni.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa jotakin haittasi kun ehdotin mummoille pyykkitupaan tuollaista piikkivaatetta raiskaajan vuoksi? Saisi mummot pyykätä rauhassa ettei muuttolintu raiskaisi kun olisi piikkejä vastassa?
        Mutta mummohan se saisi syytteen rauhoitetun muuttolinnun haavoittamisesta ja muuttolintu saisi korvauksia.

        heh heh mutta toisaalta ihan kiva että luet ja kommentoit.Sinuakin luetaan......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa jotakin haittasi kun ehdotin mummoille pyykkitupaan tuollaista piikkivaatetta raiskaajan vuoksi? Saisi mummot pyykätä rauhassa ettei muuttolintu raiskaisi kun olisi piikkejä vastassa?
        Mutta mummohan se saisi syytteen rauhoitetun muuttolinnun haavoittamisesta ja muuttolintu saisi korvauksia.

        Ei taitaisi noiden hörhöjen tekoja hillitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        757 euroa !
        (toivottavasti jäät kiinni.)

        Sehän on jo pidätetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa jotakin haittasi kun ehdotin mummoille pyykkitupaan tuollaista piikkivaatetta raiskaajan vuoksi? Saisi mummot pyykätä rauhassa ettei muuttolintu raiskaisi kun olisi piikkejä vastassa?
        Mutta mummohan se saisi syytteen rauhoitetun muuttolinnun haavoittamisesta ja muuttolintu saisi korvauksia.

        No tulihan se rassenkin kommentti. Mites vatiainen vasta nyt älysi osallistua? Olitko ryyppäämässä vai runk.... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        757 euroa !
        (toivottavasti jäät kiinni.)

        Täältäkö löysit?
        Rauhoitettujen lajien ohjeelliset arvot - ympäristöministeriön asetus 9_2002

        No julkista on tämä tieto käsittääkseni, joten siksi kaikki tämä tiedoksi. Pisto sille, joka tappaa ja vertailee euroihin. Ei sen moraalin, käyttäytymisen ja muun elomme olisi yksin euroista kiinni olla. Kyllä minä ymmärrän elossani enemmän muuta kuin rahaa. Toki ymmärrän sen, mitä rahalla voi tehdä. Suurella sellaisella ostaa varsinkin. Sillä voi jopa ostaa epärehellisen, mutta suuren maineen.

        Listassa ei ihmistä ole vielä hinnoiteltu, vaikka nisäkäs onkin. Kannattaa verrata itseään harmaakuvemyyrään. Siitä on helppo ryhtyä ryömimän ja rallattelemaan tarpeen niin vaatiessa.

        Ymmärtäkää myös monta hyvää muuta
        .
        https://www.youtube.com/watch?v=V4dMka7QU20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se rassenkin kommentti. Mites vatiainen vasta nyt älysi osallistua? Olitko ryyppäämässä vai runk.... ?

        jalla jalla jalla,,,


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Liian korkeaoktaanista musiikkia minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian korkeaoktaanista musiikkia minulle.

        Sinulla on sitten tehoton moottori.😁


    • Aika älyvapaata touhua.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe