Kappeliin jonotettiin - vaparien tilat tyhjillään ja pimeänä

Anonyymi

Eilen Helsingin Pasilassa kirkon kappeliin oli jono, koska ihmiset halusivat päästä sinne. Samaan aikaan Vapaa-ajattelijain liiton toimitila oli tyhjillään ja pimeänä. Katuvalojen kajastus paljasti, että likaisia ikkunoita peitti kulahtanut verho.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, onko vaparit siirtäneet konttuurinsa kanssa Triplaan ;)

    • Anonyymi

      Tilanne kertoo koruttomasti, miten vapaa-ajattelijat ovat jääneet ajastaan jälkeen. Liiton johto elää aikaa, jolloin Kallio oli laitavasemmistolainen. Nykyään liiton toimistolta näkee liikettä lähinnä Kansan arkistoon, jonne alasajon seurauksena siirretään muistoja. Kansan arkisto on taustaltaan kommunistinen paikka, joten sopii liitolle hyvin. Mutta aika menneen maailman touhua.

    • "Eilen Helsingin Pasilassa kirkon kappeliin oli jono, koska ihmiset halusivat päästä sinne. "

      Oliko aneet alennuksessa?


      Nyt hyvä ämpäri ja kolme anetta kympillä :-)

    • Anonyymi

      Lue 4 Evankeliumia, Kuuntele, Usko ja Tottele parhaasi mukaan kaikkea mitä JEESUS Sanoi ollaksesi Kristitty = Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi! mm:

      "Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luukas 14:33.

      "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33.

      "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Matteus 6:24. *jotkut käännökset käyttävät sanaa "rahaa" "mammonan" kohdalla.

      "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Markus 16:15.

      Kenenkään ei tarvitse eikä pidä työskennellä rahan tai katoavaisen ruuan eteen, vaan Jumalalle. Jumala huolehtii jokaisen tarpeista, jotka Hänelle työskentelee. Tällä tavalla voimme myös selvitä pedon merkki ja suuren ahdistuksen ajat. Tätä kutsutaan "Elää Uskosta".

      ÄLÄ koskaan ota Pedon Merkkiä! Lue Ilmestyskirja 13 ja varmuuden vuoksi Ilmestyskirja 22

      Dokumentti aiheeseen liittyen, Englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=B_foDpYGVJc

      Kaikki ilmaisia ja erittäin hyödyllisiä resursseja: truthseeking.co.uk / katso ainakin "freesources" ja "articles".

      Youtube soittolista, Jeesuksen Opetuksiin liittyen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3gulrFr5tELMJUP7n_2H3mS

      Miten saada voitto seksuaalisesta synnistä: https://www.youtube.com/watch?v=1c-Km32ZpEQ

      Teot Armo Harmonia 3 osainen soittolista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3jM6iESK-IKSBkNwhtWudKY

      Pyydän että jaat tätä jokaiselle mahdollisesti kiinnostuneelle jokapuolella, Kiitos! Rakkautta ja Rauhaa

      JUMALA Todella RAKASTAA meitä ja Tahtoo Pelastaa meidät kaikki! Jos kukaan kuulee tämän, pyydän, vastaa Jumalan Kutsuun Jeesuksen Opetuksissa. <3

    • Anonyymi

      Vapaa-ajattelijain toimititilan ikkunat Nlejännellä linjalla ovat puhtaat ja kirkkaat.

      • Anonyymi

        Vapariliiton vanhuksilla alkaa olla näön kanssa ongelmia. Likaisuuttakaan ei enää huomaa. Säästyypähän siivouksen vaiva.


    • Anonyymi

      Kuka sinne ankeisiin vaparitiloihin haluaa? Sekaisin täytyy olla, joka sinne menee. Ovella asti haisee virtsa.

      • Anonyymi

        Viikonvaihteessa liitoin toimitiloissa on taas ollut pitkä tilaisuus. Valoisaa. Eikä ovenpielessäkään haise virtsa. Antivapari on vaan kssut housuihinsa ja haistaa hajunsa sitä.


    • Anonyymi

      Ihmiset halusivat kakkua ja kahvia, jota kirkko tarjosi. Olisi se kumma jos ei Triplan avajaispäivän 140 000 kävijää olisi jonoa kirkonkin tiloihin saanut aikaiseksi. Varsinkin kun kahvia ja kakkua tarjottiin heti sisäänkäynnin vieressä. Jo vain kymmenen hengen jononkin viimeiset ovat kirkon tilan ulkopuolella, käytävässä.

      Kävin avajaisia seuraavana päivänä, eilen, iltapäivällä katsomassa, eikä siellä mitään jonoa ollut. Kahvi ja kakkutarjoilun jatkumisesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Vaparitiloihin kukaan ei pyri. Luoltaantyöntävä paikka virtsanhajuineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaparitiloihin kukaan ei pyri. Luoltaantyöntävä paikka virtsanhajuineen.

        Älä hyvä ihminen kuse siellä.


      • Anonyymi

        Ei tainnut 'suksee' olla kirkon odottamalla tasolla avajaispäivänä, kun jäi kakkua tarjottavaksi vielä seuraavanakin päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen kuse siellä.

        Omiin housuinsa on kssut. Ei toimitilojen edustallakaan haise. Antivaprin "kotona" haissee.


    • Kirkko & Kaupunki: "Fokus on ainakin vuodenvaihteeseen asti auki joka päivä kello 9–21. Sen jälkeen tilannetta arvioidaan tarpeen mukaan."

      Vuoden päästä näkee kunnolla mihin suuntaan on toiminta mennyt. Luulisi asiakaskunnasta liikenevän tuollekin tilalle käyttäjiä, on se sellainen massa. Tosin veikkaan myös, että aikoja ja työntekijämäärää supistetaan aika pian vuodenvaihteen jälkeen.

      • Anonyymi

        Vaparien tila on joka päivä lukossa, pimeänä ja virtsanhajuisena. Vastenmielinen loukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaparien tila on joka päivä lukossa, pimeänä ja virtsanhajuisena. Vastenmielinen loukko.

        Tämä on valehtelua. Valoa on tänäänkin. eikä haise kusi, muualla kuin tuon trollollin housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on valehtelua. Valoa on tänäänkin. eikä haise kusi, muualla kuin tuon trollollin housuissa.

        Ei tarvitse kuin ohi kulkea niin huomaa sen vastenmielisen lemun. Hyhhyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kuin ohi kulkea niin huomaa sen vastenmielisen lemun. Hyhhyh.

        Pimeää oli kun kuljin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeää oli kun kuljin.

        En huomannut, että tänäänkään olisi ollut mitään elämää. Liitto on kuolemassa. Onko näyteikkunatyöryhmä keskeyttänyt toimintansa, koska tulevaisuutta ei liitolla enää ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomannut, että tänäänkään olisi ollut mitään elämää. Liitto on kuolemassa. Onko näyteikkunatyöryhmä keskeyttänyt toimintansa, koska tulevaisuutta ei liitolla enää ole?

        Kävitkö tänäänkin nuuhkimassa myös kynnyskivet ja sokkelin reunat? Mukavaa että on harrrastus joka saa liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö tänäänkin nuuhkimassa myös kynnyskivet ja sokkelin reunat? Mukavaa että on harrrastus joka saa liikkeelle.

        Voisitko virtsata WC:ssä? Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö tänäänkin nuuhkimassa myös kynnyskivet ja sokkelin reunat? Mukavaa että on harrrastus joka saa liikkeelle.

        Miksi siellä haisee virtsa? Miksei siivota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siellä haisee virtsa? Miksei siivota?

        Alkaako olla lopunajan meininki. Kukaan ei enää jaksa välittää, koska va-toiminta alkaa olla illassa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe