Kolmen/ neljän kimppa Lappi

Anonyymi

Hei! Haluttais miehen kans toteuttaa semmonen "kerran elämässä" fantasia kimppaseksistä. Nainen 28v,mies 30 v. Molemmat normi mitoilla varustettuja suhteellisen perus duunareita. Nainen hetero,mies bi. Ollut myös aikasemmin miehen kans kokeiluna josta tykkäsi. Oisko Lapin alueella varteenotettavaa miestä tai miestä ja naista joilla kiinnostas kokeilla luotettavn parin kans?

30

4818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      29v mies 180cm 80kg whatsapp 0465702795

      • Anonyymi

        Bi,homo,hetero? Aiempia kokemuksia? Mistäpäin?


    • Anonyymi

      Bi curious mies ja hetero nainen. Voitaisiin tulla Lappiin lomalle. Kertokaa lisää itsestänne ja miten teihin saa yhteyden.

    • Merilapin alueelta löytyis...

    • Anonyymi

      Moikka
      Tällä kirjoittelee pariskunta tampereelta. nainen 29.v muodokas ja mies 36.v normi vartaloinen. Olemme pitkään haaveilleet kimpasta toisen pariskunnan kanssa. Tulemme jouluksi lappiin lomalle.
      Jos kiinnosta tavata niin ollaan yhteyksissä

      • Moikka. Täällä 47 v mies kiinnostunut kanssanne kimpasta. Olen nyt Tampereella työmatkalla. Kiinnostaisiko tavata?


      • Anonyymi

        Hei Tampereen pariskunta! Pysähtykääs Pohjois-Savossa kivan 50v N/M pariskunnan luona.. :)


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Moikka. Täällä 47 v mies kiinnostunut kanssanne kimpasta. Olen nyt Tampereella työmatkalla. Kiinnostaisiko tavata?

        Kiinnostaa. Mites voisimme sopia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa. Mites voisimme sopia?

        Oletteko missä?
        Olen Tornissa. Pääsisittekö tänne tänään?


    • Aviopari olisi kiinnostunut leikkiin kanssanne.

      • Anonyymi

        Mistäpäin ootte?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin ootte?

        Ollaan Järvenpäästä.
        Miten teihin saa yhteyttä?
        Meihin saa yhteyden gmailin kautta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Muutoin kyllä, mutta itse haluaisin olla kontillani ja saada perinteiseen tapaan takaanpäin vaikka toiselta suihin ottaisinkin... ;)


      • Anonyymi

        Mahtava meno ja kuva.


      • Anonyymi

        Vaimoni haluaisi tuohon pantavaksi.


    • Anonyymi

      Onnistuu. Miten voidaan tavata?

    • Anonyymi

      Onko halukkaita pirkanmaalla. Mies 50v. Etsii seuraa.

    • Anonyymi

      Pirkanmaan miehen p. 0403619920.

    • Anonyymi

      Olisin valmis kokeilemaan. Sopii pyhä tai luosto tai Salla tai Ruka tai Saariselkä tai Levi. Voin olla useamman päivän ja pitää rouvaa hyvänä.

    • Anonyymi

      Pirkanmaan mies haluaa parin kolmanneksi😘

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi pirkanmaan mies. Ollaan yhteyksissä!


      • Anonyymi

        Pirkanmaan mies tykkää naisista.


    • Anonyymi

      Kyllä tulen kaveriksi haluttaa kokeilla miesten kans myös olen pohjois Pohjanmaalta terve 45 mies

    • Anonyymi

      Onko pirkanmaan miehellä puhelin päällä. Pari on kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Mukavan tuntuinen mies, toi pirkanmaan mies. Vaimo innostui ja viikolla nähdään. Laitetaan kommentteja kokemuksista. Kiva, kun on tälläinen foorumi mistä löytyy kivaa tekemistä.

    • Anonyymi

      Salla, Pyhä luosto Ruka Levi Saariselkä,, kaikki käy.. Voin hoidella vaimo..

    • Anonyymi

      Tulkaa rukalle

    • Anonyymi

      Tääl ois 38v bi mies. Teil kik?

    • Anonyymi

      hei olemme 31v bi nainen ja 29v bi utelias mies ja meillä olisisi hakusessa kimppakiva seuraa olisi todella ihana tutustua ja pitää hauskaa teidän kanssa miten teidät parhaiten tavoittaa ja olisi ihanaa toteuttaa teidänkanssanne yhdessä kaikkia tuhmia fantasioita

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe