Moi! Tekis mieli ilotella tänään. Juon täs punkkuu, ja tekis mieli imee kullia. Asun täs kaupunginpuiston lähellä, ni olisko siel?
Hml kaupunginpuisto
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nii siis 30v, hoikahko ja ihan kivan näkönen blondi jätkä täällä huutelee.
- Anonyymi
Oon ny täälä pelkät kengät jalassa, dildo perseessä korkeimmalla olevalla huvimajalla. Kävin äsken ottaan turkkilaisen spermakasvohoidon.
- Anonyymi
Mistä sut löytää?
- Anonyymi
Voisin iltalenkillä poiketa sun luona
- Anonyymi
Asun itselkkin lähistöllä
Onko sulla kik Laita sun kik suomi24 postiin eli osoite on kommentin käyttis ja perään @suomi24.fi
- Anonyymi
Tänää taas oon runkkaillu aamusta lähtien, mutten tietenkään lauennut. :) Tekis mieli tehä jotai tuhmaa jossai ulkona.
T:op- Anonyymi
kik: jardejanne
-op
- Anonyymi
Hämeenlinnassa nyt 50 mies alastomana runkulla. Seuraa? alaston.hml(at)gmail.com
- Anonyymi
olisiko kaupunginpuistossa perjantaina joku liikkeelä, olisin kiinnostunut. n 50 v kyselee
- Anonyymi
mistä saa hml ssä turkkilaisen hoidon?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902