Ettei rynnätä ideaparkin avajaisiin navettavaatteissa 🙄
Muistakaa sitten
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten ei tulla ollenkaan. :/
- Anonyymi
On jo luvattu että traktorilla tulijat on tervetulleita.
No lapualaiset lähtee ainakin poliisin kyydillä. Syy näpistely
- Anonyymi
Ja riippupissi ei pääse lainkaan koska on suljetulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja riippupissi ei pääse lainkaan koska on suljetulla
Joo sinne ei päästetä ketään letkuissa
- Anonyymi
Laitan päälle riakonaalihousua
- Anonyymi
Miksi ei. Paskapaikkaan tullaan juuri navettavaatteissa.
- Anonyymi
Ja mitään ei sitte osteta. Ilimaset kaffeet juuaan ja ämpärit haetaan.
- Anonyymi
Kyllä navettasaappaat ainakin on hyvä olla kun ei niistä viemäreistä tiedä.
- Anonyymi
Äläkää sitten laittako liikaa paperia vessanpönthön, menöö muuten viämärit tukhon ja laattiat tuluvii. Me ainakin haemma anopin mukhan, ja meemmä Roadhouseen ostoksille, sinne Alahärmään.
- Anonyymi
Vaikka Seinäjoelle nyt tuleekin Ideapark, niin ei se paikkakuntaa yhtään paremmaksi tee. Sama paska paikkakunta se on edelleen.
Ei mitään kiinnostavaa ja myös ihmiset ovat vastenmielisiä- Anonyymi
Kateellisen ja huonoitsetuntoisen lapualaasen mustamaalaavaa vihapuhetta, muka ylevästi sepittäen.
- Anonyymi
Sun kannattaa pysytellä kotona, näin on kaikille parasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattaa pysytellä kotona, näin on kaikille parasta!
Justiin oli Ilkassa että hankkian ja Atrian haalarit päällä kun tuloo saa ilman sankoon missä on käriste paketti.sukari t-paita ja hankkian lippis
- Anonyymi
Onkse ookoo tulla körtsikamppeis
ja jakaus keskellä - Anonyymi
Ja tullaan ilman hajuvesiä!
- Anonyymi
Luvatahan muttei mennä .
- Anonyymi
Jos ei piruuttaansakkaa mentääsi ollenkaa, vasta parin viikon päästä käytääs kuikuulemas?
- Anonyymi
Eikä paskaisissa työvaatteissa.
- Anonyymi
Parempi olla menemättä. Miksei ihmiset kavahda näitä tapahtumia?
- Anonyymi
Saako mennä pitkässä tukassa jota ei ole leikattu sitten vuoden 1969 sixty-nain
- Anonyymi
Ei pieruu noihan laskee kaikki ohiajavatkin kävijöiksi,
joo ja illu huutaa jotta katoltakin vaharattiin niskat nurin - Anonyymi
Ei rynnätä eikä tulla :D
- Anonyymi
Lapset suatan paljussa huljauttaa puhtaaks jos vaikka muumeja pääsevät halamahan mutta itse tuun kyllä niis vetimis mitkä piäl sattuu olemahan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372