Mulla oli tämä DVD, mutta vein joskus divariin vaihtoon. Nyt tulin katumapäälle, mutten enää muista mikä sen nimi oli.
Melko uusi, taitaa olla 2000-luvun elokuvia. Kauhuparodia. On Halloween ja päähenkilö on yksinäinen viiksekäs silmälasipäinen mies. Hän löytää kadulta kutsun Halloween juhliin ja atekee itselleen pahvista jonkinlaisen ritari-asun. Lähtee illalla etsimään juhlapaikkaa jota ei meinaa löytyä, on jokin halli teollisuusalueella. Hallissa odottaa sekava ja koominen ryhmä elokuva-opiskelijoita jotka haluavat tehdä snuff-filmin jossa satunnainen uhri kidutetaan hengiltä. Lisäksi mukana häröilee opiskelijoiden "opettaja" jonka motiivi hommalle on päästä panemaan yhtä opiskelijatyttöä. Homma ei tietenkään mene niin kuin pitäisi ja yksi kerrallaan opiskelijat pääsevät hölmöille tavoilla hengestään samalla kun pahviritarijätkä vaan istuu tuolissa sidottuna. Lopulta kaveri pääsee irti ja pakenee. Häntä jahdataan mm. sähkömoottorisahalla jonka johto ei riitä... Lopuksi jätkä ja a hänen takaa-ajansa päätyvät oikeisiin Halloween-juhliin jossa on tekeillä taidehappeningi. Installaatioon osallistujat saavat moottorisahasta ja vieraat astuvat sisään arvostelemaan esillepanoa. Lopulta pahviritarijätkä laahustaa aamun valjetessa kotiinsa.
Että semmonen. Aivan hillitön. Mutta mikäs hitto sen nimi oli?
Leffan nimi hukassa
Anonyymi
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Murder party
- Anonyymi
Jes, just se. Kiitti.
- Anonyymi
HAHA! :D Tiedän tunteen, kun yritän auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1423198Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262820Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2831627Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31251Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31002Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115920Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103903