Nyrkkeily on yksi turvallisimmista lajeista.

Anonyymi

Kolme kehäkuolemaa sattunut 2019. Kaikki ovat vielä tapahtuneet ammattilaisotteluissa.

Kaikki ottelu/sparrauserät mukaan lukien, on eriä oteltu satojatuhansia. En tiennytkään lajia yhtä kaikkien aikojen turvallisimmaksi. Ei taida toista lajia maailmalta löytyä, jota harrastetaan näin paljon ja suhteessa harrastajamääriin, kuinka vähän kuolemantapauksia on. Nyt puhun lajeista, joissa kuolema tai vakava loukkantuminen voi ylipäätään olla mahdollinen.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa lukea toi aloitus kokonaan. Klikkaa "Lue lisää" kohta.
      Tää uusi päivitys on typerä, kun aloituksesta näkyy vain kaksi riviä ja tässäkin aloituksessa aiheesta saa täysin väärän kuvan lukemalla vain noi näkyvät kaksi riviä.

    • Anonyymi

      itsekin olen luullut lajia vaaralliseksi. Mutta tosiaan siihen nähden, paljonko näitä matseja maailmalla käydään, niin kyseessä lienee maailman turvallisin harrastus.

    • Anonyymi

      No eihän tämän palstan älykääpiöt mitään asiaa osaa mihinkään suhteuttaa, hyvä kun tietävät mitä se tarkoittaa. Kun on 3 kehätapaturmaa, niin heidän aivoissaan se on siinä, kun ei ymmärretä kuinka paljon harrastajia lajilla on.

    • Anonyymi

      Olen sanonut tämän joskus aiemminkin mutta jos oikeesti ei kestä jotain lajia yms niin laita aloittaja kansalaisaloite, jossa keräät ääniä nyrkkeilyn lopettamiseksi. Turha suomi24 kirjoitella mitään.

      • Anonyymi

        Lue toi aloitus kokonaan. Aloittaja päinvastoin puolustaa nyrkkeilyä. Tämä uusi päivitys näyttää ainoastaan 2 riviä. Klikkaa siitä oikeasta reunasta viestin lopussa "lue lisää", niin näet koko jutun. Tämä sama asia mainittiin jo heti ekassa vastauksessa.
        Vähän tarkkuutta peliin, ennen kuin lässytetään niitä vastauksia mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue toi aloitus kokonaan. Aloittaja päinvastoin puolustaa nyrkkeilyä. Tämä uusi päivitys näyttää ainoastaan 2 riviä. Klikkaa siitä oikeasta reunasta viestin lopussa "lue lisää", niin näet koko jutun. Tämä sama asia mainittiin jo heti ekassa vastauksessa.
        Vähän tarkkuutta peliin, ennen kuin lässytetään niitä vastauksia mihinkään.

        niillä kahdelle näkyvällä rivillä on tarkotus tiivistää mitä haluaa sanoo ,josta seuraava sitten tietää haluaako edes lukea enempää, mikä on hyvä uudistu koska paskaaloituksia on aivan liikaa niinkuin nyt sinunkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niillä kahdelle näkyvällä rivillä on tarkotus tiivistää mitä haluaa sanoo ,josta seuraava sitten tietää haluaako edes lukea enempää, mikä on hyvä uudistu koska paskaaloituksia on aivan liikaa niinkuin nyt sinunkin

        Ainoa paska kirjoitus täällä on sinun kirjoitusvirheitä täynnä oleva ala-aste tasoinen soperrus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa paska kirjoitus täällä on sinun kirjoitusvirheitä täynnä oleva ala-aste tasoinen soperrus.

        Etpä kyllä itsekään läpäisisi ala-asteen äidinkielenkoetta. Yhteen lyhyeen lauseeseen saat mahtumaan kaksi tökeröä kirjoitusvirhettä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä kyllä itsekään läpäisisi ala-asteen äidinkielenkoetta. Yhteen lyhyeen lauseeseen saat mahtumaan kaksi tökeröä kirjoitusvirhettä. :D

        Läpäisty on, ei tarvitse enää läpäistä yhtään mitään.
        Lisäksi on läpäisty sellaisia pisteitä, joita sinä et tule koskaan läpäisemään.
        Kaivelet vain muniasi ja seurailet kuinka muut tekevät "paskaaloituksia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpäisty on, ei tarvitse enää läpäistä yhtään mitään.
        Lisäksi on läpäisty sellaisia pisteitä, joita sinä et tule koskaan läpäisemään.
        Kaivelet vain muniasi ja seurailet kuinka muut tekevät "paskaaloituksia".

        Tärkeintä on sanoma, ei kirjoitustapa. Minä ymmärsin vaivatta minkä näkökohdan ao. kirjoittaja halusi julkituoda. Hupaisintahan kaltaisissasi toisten kirjoitusvirheistä valittajissa on se, että jo lyhytkin omavastine on kielellisesti varhaiskasvatustasoa. Jo yksin kirjoitustyyli kertoo, ettei ala-astetasoa koskaan ole edes saavutettu, saati kyetty ylläpitämään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on sanoma, ei kirjoitustapa. Minä ymmärsin vaivatta minkä näkökohdan ao. kirjoittaja halusi julkituoda. Hupaisintahan kaltaisissasi toisten kirjoitusvirheistä valittajissa on se, että jo lyhytkin omavastine on kielellisesti varhaiskasvatustasoa. Jo yksin kirjoitustyyli kertoo, ettei ala-astetasoa koskaan ole edes saavutettu, saati kyetty ylläpitämään. :D

        Minä olen. Sitä mieltä että, nyrkkeilysä ja patsas hommissa ei tarvi osata yhdys sanat ja kieli oppia. Pysymme asiasa, ja jatketaan pertsa Keisaro viitoittamalla tiellä peitsi tanasa kohti titteli ottelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen. Sitä mieltä että, nyrkkeilysä ja patsas hommissa ei tarvi osata yhdys sanat ja kieli oppia. Pysymme asiasa, ja jatketaan pertsa Keisaro viitoittamalla tiellä peitsi tanasa kohti titteli ottelua.

        Minä olen samaa mieltä. Jos täältä poistettaisiin ennakkomoderoinnilla kieliopillisesti virheelliset tekstit niin koko S24 keskustelut loppuisivat siihen paikkaan.
        Mutta kuka on pertsa Keisaro?


      • Anonyymi

        Suomenkielen sanoma ja sisältö ovat synonyymeja, siis samaa tarkoittavia sanoja. Synonyymi käsitteenä kyllä käytiin ala-asteella läpi. Sinulle ei sekään näköjään ole avautunut, mutta toisten kirjoittamisen arvosteluhinkua se ei näy haittaavan. Sukuelimesi koko ja kunto tuskin jaksaa muita kiinnostaa. Henkisen vajavaisuuden tuollaisen tekstin kirjoittaminen tietysti kertoo kun koko sanasto pyörii navanalaisissa. Onneksesi olet tietysti liian tyhmä tajutaksesi sitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomenkielen sanoma ja sisältö ovat synonyymeja, siis samaa tarkoittavia sanoja. Synonyymi käsitteenä kyllä käytiin ala-asteella läpi. Sinulle ei sekään näköjään ole avautunut, mutta toisten kirjoittamisen arvosteluhinkua se ei näy haittaavan. Sukuelimesi koko ja kunto tuskin jaksaa muita kiinnostaa. Henkisen vajavaisuuden tuollaisen tekstin kirjoittaminen tietysti kertoo kun koko sanasto pyörii navanalaisissa. Onneksesi olet tietysti liian tyhmä tajutaksesi sitä. :D

        Tämä juuri osoittaa onko ihmisellä ymmärrystä vai onko hän täysin ymmärrystä vailla. Sä kuvittelet, kun kirjoitat mitään sanomatonta jargonia, niin sillä pelastavasi kasvosi, valitan, se ei mene niin.
        Kun nyt et näköjään itse ymmärrä, niin pakkohan se on sinulle rautalangasta vääntää, sä hävisit jo. Siis sä hävisit TKO tuomiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Jos täältä poistettaisiin ennakkomoderoinnilla kieliopillisesti virheelliset tekstit niin koko S24 keskustelut loppuisivat siihen paikkaan.
        Mutta kuka on pertsa Keisaro?

        Pertsa "Pertti" Keita.
        Ei iskut maita.
        Keisari Beckenbauerin toveri ja piikkauskaveri.
        Beckenbauer on Senpai ja Pera-san on hentai. Karmea show kun Kiotossa Noriaki Kasai, Franz ja Keizaro veti bukkaket sammuneen puliukon päälle. Samurai kenzo uzala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä juuri osoittaa onko ihmisellä ymmärrystä vai onko hän täysin ymmärrystä vailla. Sä kuvittelet, kun kirjoitat mitään sanomatonta jargonia, niin sillä pelastavasi kasvosi, valitan, se ei mene niin.
        Kun nyt et näköjään itse ymmärrä, niin pakkohan se on sinulle rautalangasta vääntää, sä hävisit jo. Siis sä hävisit TKO tuomiolla.

        En usko kenelläkään toisella olevan vaikeuksia seurata ajatuksenjuoksuani. Jargon, kun puhutaan kirjoittamisesta, tarkoittaa ammattisanastoa eikä liity mitenkään asiaan. Nyrkkeilyssäkin on oma jargoninsa, mutta ethän sinä ressu siitäkään mitään käsitä. :D https://tieteentermipankki.fi/wiki/Kielitiede:jargon

        Olen jokaisessa viestissäni pyrkinyt opastamaan järjelliseen mielipiteenvaihtoon. Aina ei voi onnistua. Tämä on mielipidepalsta. Sinä saat mielipiteenäsi aikaiseksi 8-vuotiaan lapsen tasolla olevaa katkarapu lällätystä, ja hyvin heikolla suomenkielellä kirjoitettuja, käsittämättömiä, toisistaan irrallisia lauseita. Normaalissa täysjärkisten ihmisten keskustelussa perustellaan omaa näkemystä, esitetään argumentteja ja vasta-argumentteja. Et selvästikään näy ymmärtävän, että söpertelyjäsi lukiessaan ihmiset vain vetävät suunsa halveksuvaan virneeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko kenelläkään toisella olevan vaikeuksia seurata ajatuksenjuoksuani. Jargon, kun puhutaan kirjoittamisesta, tarkoittaa ammattisanastoa eikä liity mitenkään asiaan. Nyrkkeilyssäkin on oma jargoninsa, mutta ethän sinä ressu siitäkään mitään käsitä. :D https://tieteentermipankki.fi/wiki/Kielitiede:jargon

        Olen jokaisessa viestissäni pyrkinyt opastamaan järjelliseen mielipiteenvaihtoon. Aina ei voi onnistua. Tämä on mielipidepalsta. Sinä saat mielipiteenäsi aikaiseksi 8-vuotiaan lapsen tasolla olevaa katkarapu lällätystä, ja hyvin heikolla suomenkielellä kirjoitettuja, käsittämättömiä, toisistaan irrallisia lauseita. Normaalissa täysjärkisten ihmisten keskustelussa perustellaan omaa näkemystä, esitetään argumentteja ja vasta-argumentteja. Et selvästikään näy ymmärtävän, että söpertelyjäsi lukiessaan ihmiset vain vetävät suunsa halveksuvaan virneeseen.

        "söpertelyjäsi", se on sopertelujasi.
        Mutta jatkakaa toki.
        Molemmat.
        Ja itse asiaan, miksi nyrkkeilyssä ei käytetä isompia ja pehmeämpiä hanskoja?
        Ei tyrmäyksiä, suurin osa iskuista jäisi suojaukseen, piste - osuman pitäisi olla selkeämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko kenelläkään toisella olevan vaikeuksia seurata ajatuksenjuoksuani. Jargon, kun puhutaan kirjoittamisesta, tarkoittaa ammattisanastoa eikä liity mitenkään asiaan. Nyrkkeilyssäkin on oma jargoninsa, mutta ethän sinä ressu siitäkään mitään käsitä. :D https://tieteentermipankki.fi/wiki/Kielitiede:jargon

        Olen jokaisessa viestissäni pyrkinyt opastamaan järjelliseen mielipiteenvaihtoon. Aina ei voi onnistua. Tämä on mielipidepalsta. Sinä saat mielipiteenäsi aikaiseksi 8-vuotiaan lapsen tasolla olevaa katkarapu lällätystä, ja hyvin heikolla suomenkielellä kirjoitettuja, käsittämättömiä, toisistaan irrallisia lauseita. Normaalissa täysjärkisten ihmisten keskustelussa perustellaan omaa näkemystä, esitetään argumentteja ja vasta-argumentteja. Et selvästikään näy ymmärtävän, että söpertelyjäsi lukiessaan ihmiset vain vetävät suunsa halveksuvaan virneeseen.

        Jos ei olisi tullut TKO:ta, niin muutaman sekunnin jälkeen tuomari olisi julistanut KO.


    • Anonyymi

      Heh. Moni muu laji menee turvallisuudella nyrkkeilyn edelle niin että heilahtaa.

      • Anonyymi

        Niinkuin mitkä muut lajit?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe