Miksi meille mummoille

Anonyymi

ja papoille ole ohjelma formaattia malliin "Ensitreffit alttarilla" ?
:)
Pirre

35

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulossa on. Ensitreffit hautausmaalla.

• Anonyymi

🙄 ai..no pidetään sit kunnon bileet :)

• Anonyymi

joo luut vaan kolisee...

• Anonyymi

Voithan lähettää osallistumishalukkuutensa nykyiseen ohjelmaan. Vai onko siinä yläikäraja?
      Näin välähdyksen Australian (?) Ensitreffit ohjelmasta ja siinä näytti olevan parikin pariskuntaa iäkkäämpiä, yli 50 v., ihmisiä.

Laita sitten telkkarissa terveisiä palstalaisille!

P.S Näin jonkun deitti-ohjelman, jossa on todellakin myös ikäihmisiä.

• Anonyymi

Ehkä en kummiskaan :)

• Anonyymi

Jospa ilmoittautuisimme samaan aikaan yhdessä isommalla joukolla, lähtisitkö sinä mukaan?

Ketkä lähtisivät oikeasti?

Koska ilmoittaudutaan?
        Kuka osallistuu ja lupaa ilmoittautua?

Voisi olla...

• Harvemmat meidän ikäiset varmaan niin epätoivoisesti haluaisivat päästä naimisiin enää, että sellaiseen menisivät mukaan, että ei mitään väliä kuka, kunhan vain avioliittoon pääsee.

• Anonyymi

Kuka kummassa enää tässä iässä haluaisi avioitu?

(Ellei halua periä omaisuutta.)

Nimiäkinkö vielä

• Anonyymi

Voihan joku köyhä asunnoton nainen ajatella, että hän varmistaa asumisena avioliitolla, myös aviopuolison kuoleman jälkeen.

• Anonyymi

Täyttä paskaa vähä järkisille USA:sta niin kuin kaikki muutkin.

• Anonyymi

Tanskastahan tuo on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanskastahan tuo on

Sitähän se, mutta ei niitä ohjelmia tehtäis jos ne ei myy...

• Anonyymi

Ei kai tässä iässä niin hullu ole?

• Anonyymi

Niin, toinen "mahdollisuus" tietenkin olisi maajussille morsku :)
      Pirre

• Anonyymi

No siihen ilmoittaudut ensi kaudelle. Kerrankin olisi syytä katsoa. Vähän melkein kuin tuttu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siihen ilmoittaudut ensi kaudelle. Kerrankin olisi syytä katsoa. Vähän melkein kuin tuttu :)

Koko kansan pelle vai :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...jätkän.. ettei taida tosin enää olla meikä ikäisiä jussejakaan..:/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiiiii! Mukava, empaattinen, rohkeitakin ratkaisuja tehnyt nainen. Tähän tulemaan olen tekstiesi, jos olet aloittaja, päätynyt.

• Entä tositv-ohjelma, jonka voittaja pääsee asukkaaksi huippuhienoon seniorikotiin!
      Monenlaisia kilpailutehtäviä, tietokilpailuja, voimaharjoituksia ym. joista selviytyvä lopulta on pudottanut raihnaat ja dementoituneet kanssakilpailijansa yhden toisensa jälkeen.
      Olisi sen seniorikodinkin etu saada nuorekas ja valveutunut asukki, josta ei olisi paljonkaan vaivaa henkilökunnalle.

• Aivan Pirre!
      Maajusseille hommataan morsian ja me vanhukset saadaan olla omaaloitteellisia,jos haluamme "herraseuraa".
      Meitä mummeleita vain on niin paljon ja kaiketi olemme korottaneet sen riman jo niin ylös,etteivät huonompijalkaset papparaiset pääse sen yli??

• Anonyymi

Aikansa kutakin, itseäni ei seksi kiinnosta enää. Mutta pappa jonka kanssa voi muistella menneitä ja syödä hyvin, ottaa konjakit ja ei olla kuitenkaan vastuussa kuin itsestä. Hyvää treffailua tämä myös.

• Anonyymi kirjoitti:

Aikansa kutakin, itseäni ei seksi kiinnosta enää. Mutta pappa jonka kanssa voi muistella menneitä ja syödä hyvin, ottaa konjakit ja ei olla kuitenkaan vastuussa kuin itsestä. Hyvää treffailua tämä myös.

Kuka täällä seksistä on kirjoittanut?
        Kyllä se on tietoisesti havaittu,että kun toiselta kurttu kuivettuu
        ja toiselta näppy näivetyy niin parasta vain muistella menneitä kiimaaikoja
        kuten Pirkko Arstila Perjantaiohjelmassa.
        Täällä tämä sama kirjoittaja säätelee seksihaluja,kun ei häntä kiinnosta,ei ketään toisiakaan saisi kiinnostaa??

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

Kuka täällä seksistä on kirjoittanut?
        Kyllä se on tietoisesti havaittu,että kun toiselta kurttu kuivettuu
        ja toiselta näppy näivetyy niin parasta vain muistella menneitä kiimaaikoja
        kuten Pirkko Arstila Perjantaiohjelmassa.
        Täällä tämä sama kirjoittaja säätelee seksihaluja,kun ei häntä kiinnosta,ei ketään toisiakaan saisi kiinnostaa??

Jännä kuinka ihmisen kaipuu rinnastetaan aina pelkästään sexiin, onko ihminen muka vain sukupuolielin, - olisiko ehkä ajattelussa joitain rajoitteita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä kuinka ihmisen kaipuu rinnastetaan aina pelkästään sexiin, onko ihminen muka vain sukupuolielin, - olisiko ehkä ajattelussa joitain rajoitteita..

Kiimaa ei ole minulla koskaan ollut, sillä olen ihminen. En myös ole kirjoitellut täällä usein, kerroin vain itsestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiimaa ei ole minulla koskaan ollut, sillä olen ihminen. En myös ole kirjoitellut täällä usein, kerroin vain itsestäni.

Hyi, miten rumia nimityksiä, kurttu ym. Seksi on kaunis sana ja kuuluu kyllä elämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyi, miten rumia nimityksiä, kurttu ym. Seksi on kaunis sana ja kuuluu kyllä elämään.

On se aivan kamalaa,miten rääväsuinen toi ama on?
        Minun puolestani voitte nimittää sitä naisentoseroa vaikka sammalmättäksi?
        Toi sanonta tosta kurtusta on paikallisen kartanon edesmenneen hienostorouvan
        suusta..
        Jos se mahtuu hienostorouvan suuhun,luulisi sen mahtuvan tavallisentallaajan suuhunkin?
        Ton aman "persekärpänen"vain näkee jopa neulan heinäsuovassa,muuta hän ei sitten
        mitään muuta nääkkään?
        Pitäkää palstanne,minulla on kyllä elämässäni muutakin,kuin tämän palstan anti.
        Jonkun elämä on todella niin pienimuotoista,ettei siihen mahdu,kuin omat ajatelmat?
        Anonyyminä on niin helppoa huudella ja puukottaa selkään!
        Ama kiittä huolenpidosta!

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

On se aivan kamalaa,miten rääväsuinen toi ama on?
        Minun puolestani voitte nimittää sitä naisentoseroa vaikka sammalmättäksi?
        Toi sanonta tosta kurtusta on paikallisen kartanon edesmenneen hienostorouvan
        suusta..
        Jos se mahtuu hienostorouvan suuhun,luulisi sen mahtuvan tavallisentallaajan suuhunkin?
        Ton aman "persekärpänen"vain näkee jopa neulan heinäsuovassa,muuta hän ei sitten
        mitään muuta nääkkään?
        Pitäkää palstanne,minulla on kyllä elämässäni muutakin,kuin tämän palstan anti.
        Jonkun elämä on todella niin pienimuotoista,ettei siihen mahdu,kuin omat ajatelmat?
        Anonyyminä on niin helppoa huudella ja puukottaa selkään!
        Ama kiittä huolenpidosta!

Ei suoraan sanominen ole selkäänpuukottamista. Kyllä meitä on useampia, jotka kavahtavat rumuutta, ja karkeaa kielenkäyttöä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei suoraan sanominen ole selkäänpuukottamista. Kyllä meitä on useampia, jotka kavahtavat rumuutta, ja karkeaa kielenkäyttöä.

Todella minä kunnioitan mielipiteitä,joista nään synonyymin,en anonyymiä!
        Minä tuon palstalle itseni likoon avoiminkortein,en puskastahuutelijana!
        Kaiketi olette sen huomanneet?

Ja mitähän se suoraansanominen sieltä puskasta oikein pitää sisällään?
        Jospa nyt lukaisit ton vastaukseni,niin päiväni olisi pelastettu!

On aivan turhaa rääpiä,jollei ymmärrä lukemaansa tekstiä!
        Anteeksi aloitus ei ollut edes aman,mutta kiitos osallistumisesta keskusteluun

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä on mahdollisuuksia ohittaa nämä "rumuustekstit" ei sinun tarvitse roikkua
        jatkuvasti vain lukemalla aman elämänkertaa?
        Kaiketi kävit lukasemassa poikani taposta Järvenpäässä 01.06 2019 ja kirjoitinko siitä
        sinulle suotuisasti?
        Voi v..... näitä moraalinvartijoita?
        Ollaan niin omastamielestä täydellisiä,että enkelit kurkkii peräreijästä?
        No nyt voit taas alasajaa aman mielipiteet sieltä puskasta?

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

Meillä on mahdollisuuksia ohittaa nämä "rumuustekstit" ei sinun tarvitse roikkua
        jatkuvasti vain lukemalla aman elämänkertaa?
        Kaiketi kävit lukasemassa poikani taposta Järvenpäässä 01.06 2019 ja kirjoitinko siitä
        sinulle suotuisasti?
        Voi v..... näitä moraalinvartijoita?
        Ollaan niin omastamielestä täydellisiä,että enkelit kurkkii peräreijästä?
        No nyt voit taas alasajaa aman mielipiteet sieltä puskasta?

Anteeksi, en ole lukenut tuota, mitä olet kokenut. Mutta lupaan pysyä pois tältä palstalta, olen ihan uusi täällä ollut. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

Todella minä kunnioitan mielipiteitä,joista nään synonyymin,en anonyymiä!
        Minä tuon palstalle itseni likoon avoiminkortein,en puskastahuutelijana!
        Kaiketi olette sen huomanneet?

Ja mitähän se suoraansanominen sieltä puskasta oikein pitää sisällään?
        Jospa nyt lukaisit ton vastaukseni,niin päiväni olisi pelastettu!

On aivan turhaa rääpiä,jollei ymmärrä lukemaansa tekstiä!
        Anteeksi aloitus ei ollut edes aman,mutta kiitos osallistumisesta keskusteluun

Lopeta toi avoimin kortein itsesi kehuminen!
        Kaiken lisäksi ammut aina surutta viestintuojan!

Anonyymin synonyymi = tuntematon

Tässä synonyymin nyt näit, sinä piikkisiili
        mutta koskaan et ole tähän asti kunnoittanut tuntemattoman rehellistä ja vapaata mielipidettä, vaikka tiedät sen olevan oikean.

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi avoimin kortein itsesi kehuminen!
        Kaiken lisäksi ammut aina surutta viestintuojan!

Anonyymin synonyymi = tuntematon

Tässä synonyymin nyt näit, sinä piikkisiili
        mutta koskaan et ole tähän asti kunnoittanut tuntemattoman rehellistä ja vapaata mielipidettä, vaikka tiedät sen olevan oikean.

Ei tulisi mieleenikään ampua viestintuojaa!
        Puolustan omia mielipiteitäni.
        Ruune aikoinaan syötiin palstalta aivoiminkortenpelaajana ja nyt teillä on vain minut?
        No siitä vaan!
        Kirjoittelijoiden kato Kahvipirttiin ei ole minua yllättänyt?
        Ama on nyt "piikkisiili" kiitos uudesta nimityksestä!

Olen todella otetettu uudesta virkanimityksestä!
        Jos vielä tietäisin kuka on suonut minulle tämän kunnianosoituksen,
        niin olisin ikikiitollinen ama

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, en ole lukenut tuota, mitä olet kokenut. Mutta lupaan pysyä pois tältä palstalta, olen ihan uusi täällä ollut. Hyvää jatkoa.

Ei tämä ole minun palstani!
        Olen 81v ja kuulun tonne piakkoin lähteviin!
        Joskus sekoilen noihin lillukanvarsiin,että suokaa anteeksi!

• Anonyymi

Toivottavasti eivät teekään, koska kaikki tämän ikäiset eivät ole mummoja eivätkä kauppoja.

Seniorit, kypsät aikuiset, vanhojen valinta, viisasten villitys, vai mikä voisi olla hyvä nimi ohjelmalle?

Keksitkö paremman?

• Anonyymi

Ainakin minä olen aina nauttinut parisuhteessa kaikenlaisesta läheisyydestä ja hellyydestä myös ihotasolla. Myös hierominen ja helliminen tuntuvat kaikissa muodoissa mukavalta.

Oi mistä löytäisin Hänet?

Vieläkö voisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      705
      3799
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2818
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1791
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1672
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1651
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1613
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      380
      1594
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1530
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1399
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1323
    Aihe