Virtsankarkailu

Anonyymi

Hei ole. 14 v tyttö ja kärsin sairaudesta jossa ei pidätyskyky mulla ole ollenkaan mietin että pitäisikö siirtyä vaippoihin koska kastelen joka päivä koulussa. Tarvitsisin tähän vastausta

4

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sinulla ei ole pidätyskykyä ollenkaan, on tietysti järkevintä käyttää vaippaa!
      Onhan se monta kertaa miellyttävämpää ja hygieenisempää kuin kastella vaatteensa joka päivä. Säästää myös pyykkimäärissä.

• Anonyymi

Menehän kouluterveyden hoitajalla, niin hän tilaa sinulle ajan lääkärille joka selvittää mahdollisilla jatkotutkimuksilla, miksi olet menettänyt virtsarakkosi hallinnan.Siihen asti käytä imukykyisiä kuukautissuojia ja juppaa alavatsasi lihaksia supistamalla pakaralihaksiasi samalla rakkosikin herää jumppaan ja sen sulkialihakset vahvistuvat ja osaat kenties myöhemmin paremmin hallita rakkosi pidätyskykyä.

• Anonyymi

Kuinkas yleistä on teininä lihasjumppa pidätyskyvyn parantamiseksi eli ehkäpä syy on joku muu? Ymmärtääkseni nuo kuukautissuojat ei ole virtsankarkailuun kovin hyviä, koska niiden imukyky/imunopeus ja kapasiteetti ei tahdo riittää. Toisinpäin kyllä taitaa onnistua paremmin.
        Mut joo, lääkäriin pitäisi mennä.

Pisti silmään lukuisat kirjoitusvirheet noin lyhyessä tekstissä. En ole "äikänope" jat teen niitä kyllä itsekin eikä aina huvita tarkastaa. Usein tämmöset on osoittautunut provoaloituksiksi.

Monisairas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas yleistä on teininä lihasjumppa pidätyskyvyn parantamiseksi eli ehkäpä syy on joku muu? Ymmärtääkseni nuo kuukautissuojat ei ole virtsankarkailuun kovin hyviä, koska niiden imukyky/imunopeus ja kapasiteetti ei tahdo riittää. Toisinpäin kyllä taitaa onnistua paremmin.
        Mut joo, lääkäriin pitäisi mennä.

Pisti silmään lukuisat kirjoitusvirheet noin lyhyessä tekstissä. En ole "äikänope" jat teen niitä kyllä itsekin eikä aina huvita tarkastaa. Usein tämmöset on osoittautunut provoaloituksiksi.

Monisairas

Taitaa ainakin jotkut Alwaysit sopia sittenkin inkoon, kun on niin paljon mainostettu telkkarissa viime aikoina. Ilmeisesti myös miehille, kun Iltalehti tiesi eilen kertoa, että tuotepakkauksia pitää tasa-arvoistaa ottamalla joku naiseen viittaava pois siitä pakkauksesta. :):)
        Toisaalta joku aika siiten joku (nainen ihan varmaan?) ehdotti miehille vuotosuojia yöksi vai miten se nyt meni, ehkä sellaista kellertävää limaa varten?
        Että kyllä on samalla niin älyttömiä "ongelmia" ja niin hauskaa :):):)

Monisairas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73