Kokematon 40v ukm haluaa runkata toista ukm.

Anonyymi

Otsikko kertoo olennaisen, olen siis täysin kokematon m m jutuissa. Nyt pitkän harkinnan jälkeen valmiina kokeilemaan näitä hommia. Aluksi pelkästään haluan runkata toisen miehen munaa ja antaa omani runkattavaksi, sitten kun tästä on selvitty, niin katsotaan mitä tapahtuu. Haen ensisijaisesti saman ikäistä /- 10 vuotta, ja samanlaisessa tilanteessa olevaa, eli mielellään naimisissa ja perheellinen, niin luottokin säilyy. Ja normaali kroppaista, ei lihavaa. En itsekään mikään täydellinen ole, tässä iässä kyllä jo hiukan rasvaa löytyy, mutta liika ylipaino ja liian iso kaljamaha ei vaan sytytä. Mistähän sitä vois aloitella tapaamisen järkkäämistä?

33

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Mistä oot? Mulla samat halut! Olen 38v ukm itä uusimaa.

    • Anonyymi

      Missäs päin oleilet? Samat ajatukset jo kaksi vuotta olleet ajatuksissani. Herra 47, ukm, hoikka, nuoruudessa koettu hieman mies-mies -juttuja, Pohjois-Savosta!

      • Anonyymi

        Mites herra 47 kiinnostaisko 49v ukm pohjois-savosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites herra 47 kiinnostaisko 49v ukm pohjois-savosta?

        Kyllä kiinnostaa! Mistä päin Savoa olet? Itse Kuopion läheltä, maaseudulta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa! Mistä päin Savoa olet? Itse Kuopion läheltä, maaseudulta...

        N 50 km kuopiosta maalaiskunnasta. Mites sais yhteyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N 50 km kuopiosta maalaiskunnasta. Mites sais yhteyden.

        Mihin suuntaan Kuopiosta olet? Itse olen pohjoisen suuntaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin suuntaan Kuopiosta olet? Itse olen pohjoisen suuntaan...

        Sama suunta... mites sais yhteyttä.


      • Kiinnostasko 44 ukm samoilta suunnilta? Muutama kokemus m m jutuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama suunta... mites sais yhteyttä.

        Siinäpä pulma, kun julkisia yhteystietoja mahdotonta antaa näissä ketjuissa. Tänään olisi mahdollista treffata. Kiinnostaskoisiko kimppajutut, jos raksamies 43 samoilla seuduilla?


      • Anonyymi
        Raksamies43 kirjoitti:

        Kiinnostasko 44 ukm samoilta suunnilta? Muutama kokemus m m jutuista

        Ukm 47 tai 49! Oliskos kummallakaan paikkaa, missä tavata. Luonnossa jo turhan kylmää. Voin ajella sinne päin, tarpeen mukaan😉! Ukm 47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm 47 tai 49! Oliskos kummallakaan paikkaa, missä tavata. Luonnossa jo turhan kylmää. Voin ajella sinne päin, tarpeen mukaan😉! Ukm 47

        Eipä ole paikkaa lähiaikoina. 49v lähtee illalla uimahalliin rentoutumaan iidenissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole paikkaa lähiaikoina. 49v lähtee illalla uimahalliin rentoutumaan iidenissä.

        Se onkin entinen kotikaupunkini. Ukm 47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole paikkaa lähiaikoina. 49v lähtee illalla uimahalliin rentoutumaan iidenissä.

        Onko sinulla seuraa sinne vai meetkö yksin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä pulma, kun julkisia yhteystietoja mahdotonta antaa näissä ketjuissa. Tänään olisi mahdollista treffata. Kiinnostaskoisiko kimppajutut, jos raksamies 43 samoilla seuduilla?

        Laita mulle sähköpostia Rakasamies @ suomi24.fi


      • Raksamies43 kirjoitti:

        Laita mulle sähköpostia Rakasamies @ suomi24.fi

        Korjaus osoitteeseen raksamies43 @ suomi24.fi


      • Ukm47kuopio
        Raksamies43 kirjoitti:

        Korjaus osoitteeseen raksamies43 @ suomi24.fi

        Laitoin sulle postia.


    • Missäpäin olet? Laita vaikkapa sähköpostia

      • Anonyymi

        Tarkoitat kai aloittajaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat kai aloittajaa...

        Juu jos olet aloittaja niin laittaisitko sähköpostia


    • Anonyymi

      Aloittaja on etelä-pirkanmaalta, sähköposti taitaa olla tosiaan se paras keino koittaa saada asiaa etenemään. Tai sitten kik, kikistä tosin ei ole kokemusta kuinka toimii. Onko muilla siitä kokemuksia, toimiiko? Sen verran jännittää lähtee tämmöseen hommaan, että tarvinnee jonkin verran sitä kuuluisaa rohkaisuryyppyä alle. Ei paljoa mutta jonkinverran.

      • Täällä näkee suoraan nimimerkistä.... jos se on sininen niin ei muutakuin kirjoittelemaan sähköpostia ja perään laittaa suomi24


    • Anonyymi

      Itse tukeva bi ukm, 42/185/115/15, hiukan kokemusta mutta lisääkin maistuis:) 09-alueelta

      • Laitoin sulle aamulla postia


    • Terve
      Olen 48 v mies Jyväskylästä. Kokemusta ei ole minullakaan, mutta kiinnostusta olisi kokeilla. Naimisissa en ole, mutta avoliitossa ja lapsia on kolme. Kroppa on normaali, vaikka pientä rasvoitusta tahtoo keskivartalolle kertyä. Tuollainen varovainen aloitus sopisi minullekin hyvin.
      Laita viestiä, [email protected], jos kiinnostuit

    • Anonyymi

      Loviisan seudult toista ukm seuraks?

    • Kuopiosta 49 mies olisi myös kiinnostunut. Myöskin kimpassa käy.


      • Anonyymi
        suvido kirjoitti:

        Kuopio 49 sposti [email protected]

        Sulla paikkaa, missä nähdä ja touhuta? Mimmonen jäppinen oot?


    • Anonyymi

      59 v. nuorekas normivartaloinen Vantaalla kiinnostunut runkkausjutuista ukm kanssa. Paikka on. [email protected]

    • Anonyymi

      Moi, täällä ukm 50 haluais myös tyttöilykivaa :)

      • Anonyymi

        Onko tänään nylon-tytöijöitä kiimassa? ;)


    • Anonyymi

      Imatran alueelta ukm runkkailee salaa kimppaan toisesta ukm. Olen 50ukm 184,98,15cm, oisko toista ukm salaa runkulle? [email protected] laita postia jos kiinnostaa salarunkut

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe