Ei ihan sitä perinteistä kimppaa

Juu moi. Ollaan pari m35v n 30v. Kimppajuttuja testailtu, lähinnä setillä mä, mun apurina toinen mies ja meidän mamma. Todella kivaa on ollut. Muija on saanut munaa kunnolla ja tuplaa on testattu jne... Mutta nyt onkin sitten jotain erilaista. Kokoonpano sama, mutta se olenkin minä kuka saa munaa. Muijan fetissi nähdä. Vähän enemmän jännittää ku yleensä

8

1155

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohan olisi hyvä....

• Anonyymi

Jokos oot tuon siis kokenut, saanut siltä teidän apuriltanne munaa...? ;)
      Kumpa sitä itsekin saisi, kivan pariskunnan löytäisi jossa aviomies minua naisi samalla kun hänen vaimoaan nuolisin...
      t: M45-utelias-Tre

• Kivaa hommaa, olen ollu pariskunnalle kolmantena ja molempia pannu.

• Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

• Anonyymi
        Biman_1984 kirjoitti:

Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

• Anonyymi kirjoitti:

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

• Biman_1984 kirjoitti:

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

Itsellä olisi kanssa haaveena, että pääsisin miehen ja naisen kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen biseksuaali ja pari kertaa olen harrastanut miehen kanssa seksiä, mutta en ole vielä päässyt harrastamaan kimppaa.

• Anonyymi

Minä mukaan. Annetaan eukolles kunnon show
      kimppaa ät suomi24 fi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe