Ei ihan sitä perinteistä kimppaa

Juu moi. Ollaan pari m35v n 30v. Kimppajuttuja testailtu, lähinnä setillä mä, mun apurina toinen mies ja meidän mamma. Todella kivaa on ollut. Muija on saanut munaa kunnolla ja tuplaa on testattu jne... Mutta nyt onkin sitten jotain erilaista. Kokoonpano sama, mutta se olenkin minä kuka saa munaa. Muijan fetissi nähdä. Vähän enemmän jännittää ku yleensä

8

1216

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohan olisi hyvä....

• Anonyymi

Jokos oot tuon siis kokenut, saanut siltä teidän apuriltanne munaa...? ;)
      Kumpa sitä itsekin saisi, kivan pariskunnan löytäisi jossa aviomies minua naisi samalla kun hänen vaimoaan nuolisin...
      t: M45-utelias-Tre

• Kivaa hommaa, olen ollu pariskunnalle kolmantena ja molempia pannu.

• Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

• Anonyymi
        Biman_1984 kirjoitti:

Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

• Anonyymi kirjoitti:

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

• Biman_1984 kirjoitti:

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

Itsellä olisi kanssa haaveena, että pääsisin miehen ja naisen kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen biseksuaali ja pari kertaa olen harrastanut miehen kanssa seksiä, mutta en ole vielä päässyt harrastamaan kimppaa.

• Anonyymi

Minä mukaan. Annetaan eukolles kunnon show
      kimppaa ät suomi24 fi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      141
      1030
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      956
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      43
      858
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      41
      745
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      704
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      60
      640
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      589
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      588
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      577
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      575
    Aihe